1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Oha buna penalti vermedi
 

26 Kas 2019

27 Mesaj

28 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
27
Tepkime puanı
28
Konum
...
penaltıydı yav bu, var'a bile gitmedi.
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Bunlar tam sebeke var bile cagirmadi
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Adalet kaleci elinden kacirdi hakemler yikilmistir resmen
 

26 Kas 2019

27 Mesaj

28 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
27
Tepkime puanı
28
Konum
...
ikiyide atti Göztepe
 

2 Ara 2019

3,852 Mesaj

6,522 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
3,852
Tepkime puanı
6,522
Olayı ısrarla "Hoca moca" olayına getirdiğiniz için yazıyorum; "Hoca" işvereni olan başkanının ayın 13'ündeki "stat-ortam hazır, 50.000 kişi rahat olsun" açıklamasından sonra tepki göstermediği için samimiyetsizdir, riyakardır.

Rica ediyorum en azından bu başlıkta olayı Terim vs tarzı olaya getirmeyelim, ha isterseniz TSL iletişimde yazın; belki orada Terim'in neden başkanına tek ses etmediğini de belki açıklayabilirsiniz. Lig İletişim - Türkiye Ligleri İletişim

Rica ve dua lipa.

Başkanla zaten araları iyi değil, eminim uzun süredir off the record olarak bile bir araya gelmemişlerdir. Ama sana yemin bile edebilirim içten içe başkana açıklamalarından dolayı öfkelenmiştir. Öfkesini "mecbur" gizlemiştir. Başkan çabuk gaza geliyor. Biraz öncesindeki TFF'nin "oyna devam" açıklamasından gaz buldu. Sonra geri vites yaptı, bunu tasvip asla etmiyorum. Zaten kendisini en çok eleştirenlerden biriyim. Burda da eleştirdim. Fakat Fatih Terim maç sonu söylediğini eminim maç öncesi de söyleyecek birisi. Evet ülkenin yarısı sevmiyor ve ne derse de rüzgarı kendi lehine çeviremeyecek, bunda da hemfikirizdir. Ama maç sonu söylediklerinde çok ince ve güzel detaylar var. Futbolcular derneği, hakemler derneği, teknik direktör derneği vs. vs. hepsine gömdü, gömerken de ülkedeki tüm çarkın ne kadar aptalca döndüğünü, nerden tutar tut elinde kalacağını anlattı. Hatta sendikalardan bahsetti. Eskilerden Metin Kurt'un Gladyatör isimli kendisine adanan kitapta, Türkiye’deki ilk futbolcu grevinde kendisini yalnız bırakmayan isimlerden birisi olarak bahseder Terim’den.

Umarım ifademi kalp kırmadan anlatabilmişimdir, hürmetler.
 

26 Ara 2019

3,638 Mesaj

7,893 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
3,638
Tepkime puanı
7,893
Konum
Kayseri
Kg var ve 2.5 üstü .
Rize golunden gitti. Hafta sonunun bankosudur . Gs bu Rize yi gule oynaya yener. Gs kazanır ve 2.5 üstü biter. Defansı rakibe kolay pas yaptırıyor , aralara çok rahat adam kaçırıyorlar . Rize puan alamaz Gs puan verirse verir açıkçası .
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
Başkanla zaten araları iyi değil, eminim uzun süredir off the record olarak bile bir araya gelmemişlerdir. Ama sana yemin bile edebilirim içten içe başkana açıklamalarından dolayı öfkelenmiştir. Öfkesini "mecbur" gizlemiştir. Başkan çabuk gaza geliyor. Biraz öncesindeki TFF'nin "oyna devam" açıklamasından gaz buldu. Sonra geri vites yaptı, bunu tasvip asla etmiyorum. Zaten kendisini en çok eleştirenlerden biriyim. Burda da eleştirdim. Fakat Fatih Terim maç sonu söylediğini eminim maç öncesi de söyleyecek birisi. Evet ülkenin yarısı sevmiyor ve ne derse de rüzgarı kendi lehine çeviremeyecek, bunda da hemfikirizdir. Ama maç sonu söylediklerinde çok ince ve güzel detaylar var. Futbolcular derneği, hakemler derneği, teknik direktör derneği vs. vs. hepsine gömdü, gömerken de ülkedeki tüm çarkın ne kadar aptalca döndüğünü, nerden tutar tut elinde kalacağını anlattı. Hatta sendikalardan bahsetti. Eskilerden Metin Kurt'un Gladyatör isimli kendisine adanan kitapta, Türkiye’deki ilk futbolcu grevinde kendisini yalnız bırakmayan isimlerden birisi olarak bahseder Terim’den.

Umarım ifademi kalp kırmadan anlatabilmişimdir, hürmetler.

Eyvallah baba öncelikle gayet de detaylı yazmana.

Tek katılmadığım nokta maç öncesi başkanın açıklamasına "içten içe" öfkelenmesi kısmına. Zira rüzgar takımın arkasındaydı ve seyircili olduğunda kazanacağından emindi. Ses çıkarmamasının tek nedeni buydu. Onun dışında tamamı için ellerine sağlık.

Yarın zaten gereği yapılacaktır diye de düşünüyorum. Asıl kavga salgın azaldığında ligin ne olacağında kopacak, cephaneleri ona saklayalım :)

İyi akşamlar.
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
Rize golunden gitti. Hafta sonunun bankosudur . Gs bu Rize yi gule oynaya yener. Gs kazanır ve 2.5 üstü biter. Defansı rakibe kolay pas yaptırıyor , aralara çok rahat adam kaçırıyorlar . Rize puan alamaz Gs puan verirse verir açıkçası .
birazda terime bağlı.... belhnada iti oynarsa sıkıntılı maç olur.. birde seyircisiz maçlar üst felan olmuyor aq...
 

26 Ara 2019

3,638 Mesaj

7,893 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
3,638
Tepkime puanı
7,893
Konum
Kayseri
birazda terime bağlı.... belhnada iti oynarsa sıkıntılı maç olur.. birde seyircisiz maçlar üst felan olmuyor aq...
Valla gs ıstesin rahat üst yapar. Rize de katkı verirse çok net üst maçı olur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt