2 Ara 2019
3,852 Mesaj
6,522 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Olayı ısrarla "Hoca moca" olayına getirdiğiniz için yazıyorum; "Hoca" işvereni olan başkanının ayın 13'ündeki "stat-ortam hazır, 50.000 kişi rahat olsun" açıklamasından sonra tepki göstermediği için samimiyetsizdir, riyakardır.
Rica ediyorum en azından bu başlıkta olayı Terim vs tarzı olaya getirmeyelim, ha isterseniz TSL iletişimde yazın; belki orada Terim'in neden başkanına tek ses etmediğini de belki açıklayabilirsiniz. Lig İletişim - Türkiye Ligleri İletişim
Rica ve dua lipa.
26 Ara 2019
3,638 Mesaj
7,893 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Rize golunden gitti. Hafta sonunun bankosudur . Gs bu Rize yi gule oynaya yener. Gs kazanır ve 2.5 üstü biter. Defansı rakibe kolay pas yaptırıyor , aralara çok rahat adam kaçırıyorlar . Rize puan alamaz Gs puan verirse verir açıkçası .Kg var ve 2.5 üstü .
4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Başkanla zaten araları iyi değil, eminim uzun süredir off the record olarak bile bir araya gelmemişlerdir. Ama sana yemin bile edebilirim içten içe başkana açıklamalarından dolayı öfkelenmiştir. Öfkesini "mecbur" gizlemiştir. Başkan çabuk gaza geliyor. Biraz öncesindeki TFF'nin "oyna devam" açıklamasından gaz buldu. Sonra geri vites yaptı, bunu tasvip asla etmiyorum. Zaten kendisini en çok eleştirenlerden biriyim. Burda da eleştirdim. Fakat Fatih Terim maç sonu söylediğini eminim maç öncesi de söyleyecek birisi. Evet ülkenin yarısı sevmiyor ve ne derse de rüzgarı kendi lehine çeviremeyecek, bunda da hemfikirizdir. Ama maç sonu söylediklerinde çok ince ve güzel detaylar var. Futbolcular derneği, hakemler derneği, teknik direktör derneği vs. vs. hepsine gömdü, gömerken de ülkedeki tüm çarkın ne kadar aptalca döndüğünü, nerden tutar tut elinde kalacağını anlattı. Hatta sendikalardan bahsetti. Eskilerden Metin Kurt'un Gladyatör isimli kendisine adanan kitapta, Türkiye’deki ilk futbolcu grevinde kendisini yalnız bırakmayan isimlerden birisi olarak bahseder Terim’den.
Umarım ifademi kalp kırmadan anlatabilmişimdir, hürmetler.
8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
birazda terime bağlı.... belhnada iti oynarsa sıkıntılı maç olur.. birde seyircisiz maçlar üst felan olmuyor aq...Rize golunden gitti. Hafta sonunun bankosudur . Gs bu Rize yi gule oynaya yener. Gs kazanır ve 2.5 üstü biter. Defansı rakibe kolay pas yaptırıyor , aralara çok rahat adam kaçırıyorlar . Rize puan alamaz Gs puan verirse verir açıkçası .
26 Ara 2019
3,638 Mesaj
7,893 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Valla gs ıstesin rahat üst yapar. Rize de katkı verirse çok net üst maçı olur.birazda terime bağlı.... belhnada iti oynarsa sıkıntılı maç olur.. birde seyircisiz maçlar üst felan olmuyor aq...