26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Başkanla zaten araları iyi değil, eminim uzun süredir off the record olarak bile bir araya gelmemişlerdir. Ama sana yemin bile edebilirim içten içe başkana açıklamalarından dolayı öfkelenmiştir. Öfkesini "mecbur" gizlemiştir.
Bence kızmamıstır Baskana zira baskan O AN ICIN yapması gereken acıklamayı yaptı .. Ben normalde twıtter falan takıp etmem ama o gun sans eserı takıp ettım olayların sıralamasını .
Coronayı koz kullanıp " seyırcısız oynayalım " dıye algı yarattılar durduk yere . Bunu yaparken de gayet gule eglene yaptılar . Onlarda bılıyordu kasarlık yaptıklarını .
Onun uzerıne baskan O AN ICIN mecbur " korkmayın , gelın " yaptı ..
Ama sonra ısın rengı degıstı , vakalar gelmeye basladı ..
Ondan sonra zaten " seyırcısız oynansın" kararı cıktı .. Baskan o noktadan sonra karısmadı , hıc bır sey demedı ..Klup her yere kepenk vurmaya basladı vırusten dolayı zaten ..
Terım ın kızacagı bır nokta varsa " seyırcısız oynansın " dan sonra sessız kalmasıdır baskanın.. Onun da nedenı acık .. Devlet babaya gotu yemedı Baskanın .. Terım ın yedi ..
Son düzenleme: