1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim UEFA Şampiyonlar Ligi 2021/22 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Sherif - Dinamo zagreb

Liglerin yeni başlaması nedine ile fazla taktik ve sistem üzerine yorum yapılacak kadar takımları görmedik henüz ama geçen haftadan beridir bu maçı bekliyordum. Bir iki şeyde buraya karalayım.

Sherif bariz eşleşme şansı ve Kızılyıldız karşısındaki şans meleklerinin yardımıyla cl play off elemelerine kadar geldi Kızılyıldız dan önce eledikleri tueta ve alashkert maçları için fazla bir şey yazmaya gerek ama Kızılyıldız oynadıkları 2 maç 180 dakika için yazacaklarım bu maç için yeterli olur. 2 maçta da bahisim kızılyıldız tarafında idi 2 maçıda alamadı ve benim kombine kuponlarımı sadece kızılyıldız yıktı.
İlk maça kendi yarı sahasına kapanarak başladı sheriff tek yaptıkları kaptıkları toplar ile hızlı çıkmak oldu bu kontraları çok amatör bir şekilde harcadılar çünkü takımın kapasitesi belli. Hızlı kontraları kaleyi gördükleri yerde mesafe farketmeksizin bam güm kaleye vurarak harcadılar. Amataör olmaları bir yana kalecinin çıkardığı ve çok şanslı oldukları bir çok pozisyon harcadı Kızılyıldız. İlk maç ilk golü duran toptan atan sherif bu sefer kendi sahasına tamamen hapsoldu. Devre bitimine yakın Kızılyıldız kaleci ve defansın ellerinin birbirine dolanması sebebiyle hatayı değerlendirerek beraberliği yakaladı. Maçta bunun gibi defans hatası çok oldu ama kızılyıldız çok acemice davrananrak sonuca gidemedi. İlk maç 2.yarı başında kızılyıldız 10 kişi kalmasına rağmen 80 ne kadar 10 kişi ile sherif i sahasından çıkartmadı ama golü de bulamayınca ilk maç 1.1 bitti.
Rövanş maçınıda izledim ilk maçın kopyası kapanan hızlı çıkıp kaleyi görünce şut çeken ve futbol meleklerinin dedtek olduğu kaleceleri olan sherif. Sağlı sollu her türlü hücumu deneyip sonuca gidemeyen Kızılyıldız izledim. İy 00 bitince kızılyıldız 2 yarıya daha bir panik ile başladı o gün sheriff in karşısında daha saplam oynayan bir takım olsa iy dan en az 3 tane rahat atmıştı.2 yarıda sheriff yine duran topta ilk golü buldu zaten başka bir sistemi yoktu kızılyıldız a karşı kaleyi gör şut çek kaleye yakun faul al frikik kullan. kalan dakikalar kızılyıldız ne kadar sıkıştırsada golü bulamadı ve elendi. O gün dedim playoflarda bu takımı elek ederler. Ve zagrep ile eşleşti. Dinamo zagreb kendi sistemini rakip kim olursa olsun oynayan ve saplam duran takımlardan biri. Kızılyıldız ile mukayese bile edilemez. Zagrebin İlk maçta rövanş için gerekeni yapacağına eminim 180 dakika izlediğim sheriff bu zagrebe kafa tutamaz. (umarım futbol melekleri 180 dk lık desteklerini sürdürmez)

Zagrep kazanır 1.85
Zagreb 1.5 üst gol atar 2.15






SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ağzıma sıçtı sheriff abartmıyorum
Son 4 cl kuponum bütün kuponlar tek maçtan yattı yatan seçimlere bak

Kızılyıldız Sherif ev 1.5 üst
Sherif kızılyıldız dep kazanır
Sheriff zagreb zagrep kazanır
Sherif zagrep dep 1.5 üst

Kızılyıldız maçlarında tam bir amatör köy takımı gibi oynayan shrefin içine basel kaçmış aq tabi amatörlük yşne had safhada idi ama bu sefer araya top atmalara ayağa uzun isabetli paslar vs.
Yorumumda zagrebi kızılyıldız la kıyaslamak mümkün değil dedim.
Evet öyle imiş kızılyıldız bu zagrebe 5 atarmış bugün bu kadar korkak oynamazdı bu takım anlamadım gitti. Karşısında chelsea ve türevi takım var sanki 4-1-4-1 çıkıyor sahaya orta saha bende olsun diyerek. Aq karşında sheriff var neye bu korku.
Maçı izliyorum göbekten adamlar iyi alan daralttı adam presi de iyi yaptı zagrep kanat bekleri ileri çıkarıyor ama ortadan delmeye kalkıyor kapalı olduğunu göre göre kanat bekler ile ofansif kanatlar dk 59 ve 62 2 ye birler çizgiye indiler rahat orta poz buldular ama oyun yine göbekten delmeye çalışmaya döndü. Ben bir izleyici ve kısıtlı bilgim ile bunu görüyorum ama orda td bozuntusu sk gibi izlemekten başka bir bok yapmadı.

LOST

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Salzburg kazanır +2.5 üst başka da tahminim yok. Şerif kapanıyorsa zagreb kornerine girelim
4.5 Korner aldım zagrebe, bu kadar iğrenç oynanmaz bu kadar 3. Bölgede hata yapılmaz boşu boşuna top çevirmeler geriye doğru çalım atmalar geride sürekli boşluk vermeler ben anlamıyorum bizi mi seçiyor maç mı seçiyor bu zagreb 1 Korner ulan 1 1 tane ya adi köpekler. Topla oynayan zagreb golü atan Şerif, ulan tamam anladık ta kornerleri nasıl Şerif atıyor dakka olmuş 90 hakem 4 dakka uzatmış bi gol atsan evinde 2 0a uzatırsın 3 0 a geçersin hala topla oynayan atak yapan şerif. 90+da 3 koroner Şerif atıyor. Ben skorda öndeki takıma Korner alsam max 2 3 Korner atar ileri çıkmaz birdaha rakip 10 Korner atar gel gör ki bu Aq şerifi bu maç Korner makinesi oldu. Benim artık aklım mantığım almıyor herşey yazı tura geliyor skecem spor bahsinin de kornerinin de ya nedir bu çile lan nedirrrr
 

10 Mar 2020

1,327 Mesaj

1,868 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
10 Mar 2020
Mesajlar
1,327
Tepkime puanı
1,868
Yaş
34
Konum
Suriye / Rakka
devrede Monacı 1.5 kart üst almıstım 70e kadar kart cıkmadı 0.5 kart üst aldım Monacoya 1.80 orandan, adamlar 20 faul yaptı kart cıkmamış Shaktar 5 faule 2 kart görmüş 88 ve 90 da, hakeme baktım kim diye, şaşırmadım yine aq gey oç Hollandalı piç Makkalele nefret ediyorum Hollandalılardan abv bu milletin.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
2. maç Zagreb 3-0 yener uzatmalara gider

Uzatmada ne olur bilmem

Sheriff'in böyle faciaları çok

Adamlar 15 senedir CL ye kalmaya çalışıyorlar bir türlü kalamadılar, Moldova'da resmi tatil ilan edilir kaldıkları gün
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Ya ben anlamıyorum yemin ederim adam kanatta topu ayağına almış 2 0 geride ler normalde olması gerekn sıfıra iner orta keser defansa çarpar Korner olur bizim oç ayaklarına dolaştırıyor topu taca gidiyor baskı vs yok engelli köpek düz yolda top süremiyor. Aklım almıyor artık son 10 gündür elimi attığım takım oyuncu sporu unutuyor, nasıl bu kadar denk gelir. Simülasyonda yaşıyorsak ta benimle taşşak geçiyorsanız yazılar olsun adiler
 

22 Eyl 2020

7,521 Mesaj

4,096 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2020
Mesajlar
7,521
Tepkime puanı
4,096
Resmen şike yaptı 3 takımda :) istese brondbye 4 tane atacak takım 2 zor attı rezalet ya bu oyun harbı bazen oynanmaz.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Bu Cluj niye 4 yedi onu da anlamadım

maç başı oranları 1,55 filandı galiba

Cluj yedek kadroyla filan mı gitti ki

Konferans Kupas'ına kalıp çok daha fazla puan toplama gayesi bile olabilir, belki de kupayı kazanmak...
 

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
18 Ağustos Çarşamba
Şampiyonlar Ligi Elemeleri Tahminleri
1629266974205.png
Sahabet'e Giriş için
TIKLAYINIZ
1629266949151.png
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Dün tek kornerden yatmasaydım bugün oynayacağım şey bu tarz birşey olurdu. İnş bu da yatar da acım hafifler
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20210818_140231.jpg
    IMG_20210818_140231.jpg
    106.3 KB · Görüntüleme: 7

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
@kimsesiz canın saolsun ilk kez kaybetmiyoruz :) Celtic 9,5 korner üst olursa +ya geçeceğiz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt