9 Ara 2019
5,766 Mesaj
14,058 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ağzıma sıçtı sheriff abartmıyorumSherif - Dinamo zagreb
Liglerin yeni başlaması nedine ile fazla taktik ve sistem üzerine yorum yapılacak kadar takımları görmedik henüz ama geçen haftadan beridir bu maçı bekliyordum. Bir iki şeyde buraya karalayım.
Sherif bariz eşleşme şansı ve Kızılyıldız karşısındaki şans meleklerinin yardımıyla cl play off elemelerine kadar geldi Kızılyıldız dan önce eledikleri tueta ve alashkert maçları için fazla bir şey yazmaya gerek ama Kızılyıldız oynadıkları 2 maç 180 dakika için yazacaklarım bu maç için yeterli olur. 2 maçta da bahisim kızılyıldız tarafında idi 2 maçıda alamadı ve benim kombine kuponlarımı sadece kızılyıldız yıktı.
İlk maça kendi yarı sahasına kapanarak başladı sheriff tek yaptıkları kaptıkları toplar ile hızlı çıkmak oldu bu kontraları çok amatör bir şekilde harcadılar çünkü takımın kapasitesi belli. Hızlı kontraları kaleyi gördükleri yerde mesafe farketmeksizin bam güm kaleye vurarak harcadılar. Amataör olmaları bir yana kalecinin çıkardığı ve çok şanslı oldukları bir çok pozisyon harcadı Kızılyıldız. İlk maç ilk golü duran toptan atan sherif bu sefer kendi sahasına tamamen hapsoldu. Devre bitimine yakın Kızılyıldız kaleci ve defansın ellerinin birbirine dolanması sebebiyle hatayı değerlendirerek beraberliği yakaladı. Maçta bunun gibi defans hatası çok oldu ama kızılyıldız çok acemice davrananrak sonuca gidemedi. İlk maç 2.yarı başında kızılyıldız 10 kişi kalmasına rağmen 80 ne kadar 10 kişi ile sherif i sahasından çıkartmadı ama golü de bulamayınca ilk maç 1.1 bitti.
Rövanş maçınıda izledim ilk maçın kopyası kapanan hızlı çıkıp kaleyi görünce şut çeken ve futbol meleklerinin dedtek olduğu kaleceleri olan sherif. Sağlı sollu her türlü hücumu deneyip sonuca gidemeyen Kızılyıldız izledim. İy 00 bitince kızılyıldız 2 yarıya daha bir panik ile başladı o gün sheriff in karşısında daha saplam oynayan bir takım olsa iy dan en az 3 tane rahat atmıştı.2 yarıda sheriff yine duran topta ilk golü buldu zaten başka bir sistemi yoktu kızılyıldız a karşı kaleyi gör şut çek kaleye yakun faul al frikik kullan. kalan dakikalar kızılyıldız ne kadar sıkıştırsada golü bulamadı ve elendi. O gün dedim playoflarda bu takımı elek ederler. Ve zagrep ile eşleşti. Dinamo zagreb kendi sistemini rakip kim olursa olsun oynayan ve saplam duran takımlardan biri. Kızılyıldız ile mukayese bile edilemez. Zagrebin İlk maçta rövanş için gerekeni yapacağına eminim 180 dakika izlediğim sheriff bu zagrebe kafa tutamaz. (umarım futbol melekleri 180 dk lık desteklerini sürdürmez)
Zagrep kazanır 1.85
Zagreb 1.5 üst gol atar 2.15
SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Son 4 cl kuponum bütün kuponlar tek maçtan yattı yatan seçimlere bak
Kızılyıldız Sherif ev 1.5 üst
Sherif kızılyıldız dep kazanır
Sheriff zagreb zagrep kazanır
Sherif zagrep dep 1.5 üst
Kızılyıldız maçlarında tam bir amatör köy takımı gibi oynayan shrefin içine basel kaçmış aq tabi amatörlük yşne had safhada idi ama bu sefer araya top atmalara ayağa uzun isabetli paslar vs.
Yorumumda zagrebi kızılyıldız la kıyaslamak mümkün değil dedim.
Evet öyle imiş kızılyıldız bu zagrebe 5 atarmış bugün bu kadar korkak oynamazdı bu takım anlamadım gitti. Karşısında chelsea ve türevi takım var sanki 4-1-4-1 çıkıyor sahaya orta saha bende olsun diyerek. Aq karşında sheriff var neye bu korku.
Maçı izliyorum göbekten adamlar iyi alan daralttı adam presi de iyi yaptı zagrep kanat bekleri ileri çıkarıyor ama ortadan delmeye kalkıyor kapalı olduğunu göre göre kanat bekler ile ofansif kanatlar dk 59 ve 62 2 ye birler çizgiye indiler rahat orta poz buldular ama oyun yine göbekten delmeye çalışmaya döndü. Ben bir izleyici ve kısıtlı bilgim ile bunu görüyorum ama orda td bozuntusu sk gibi izlemekten başka bir bok yapmadı.
LOST

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

