1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
bu sene de şampiyon olamazsak 8 sene olacak

bu 8 in ilk 4 ü azizli

kimse bunu tartışmıyor

şimdi aynı videoyu whatsappta beşiktaşlı arkadaş attı

ben sövdüm azize

feneri arkadaş bana sövdü

ben de sohbet geçmişinden vefa küçük'ün meşhur "ne de güzel boşaldınız" videosunu koydum

"ne de güzel sövdnüz azize o gün" dedim

çıtını çıakramadı hauhywy diye güld sadece :)

Allah Recep Tayyip ERdoğan'a uzun ömürler versin ya, cehape ip mip gelirse Fenerbahçe'nin durumunun aynısı olur :) bu millet böyle, anında satar :) satmayı seviyor :)
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
bu sene de şampiyon olamazsak 8 sene olacak

bu 8 in ilk 4 ü azizli

kimse bunu tartışmıyor

şimdi aynı videoyu whatsappta beşiktaşlı arkadaş attı

ben sövdüm azize

feneri arkadaş bana sövdü

ben de sohbet geçmişinden vefa küçük'ün meşhur "ne de güzel boşaldınız" videosunu koydum

"ne de güzel sövdnüz azize o gün" dedim

çıtını çıakramadı hauhywy diye güld sadece :)

Allah Recep Tayyip ERdoğan'a uzun ömürler versin ya, cehape ip mip gelirse Fenerbahçe'nin durumunun aynısı olur :) bu millet böyle, anında satar :) satmayı seviyor :)

Ya baba Allahsen ne işi var Sabiha gökçende elinde megafonla Ali koç'un ya..Anlattıkları ile yaptıkları hep tutarsız aga...Eyvallah güzel adam dürüst adam ama beceremedi bu işi..4 yıl oldu baba..

O gece ben utandım be..Ne oldu hakemle yenildik diye inandırdı camiayı topçuyu , 3 haftadır evire çevire sikiyolar işte...Şu perreira yı Antwerp maçından sonra söylediklerinden dolayı kovmadı ya bitti gözümde...
 

tarzanua

TC Onaylı

13 Eki 2019

3,263 Mesaj

3,356 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
3,263
Tepkime puanı
3,356
Konum
İzmir
rakip olarak aziz başkanı özledim vallah.

ali koç gelince fener cağ atlar farklı olur diyordum ama adam harbiden baya kötü cıktı.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Ya baba Allahsen ne işi var Sabiha gökçende elinde megafonla Ali koç'un ya..Anlattıkları ile yaptıkları hep tutarsız aga...Eyvallah güzel adam dürüst adam ama beceremedi bu işi..4 yıl oldu baba..

O gece ben utandım be..Ne oldu hakemle yenildik diye inandırdı camiayı topçuyu , 3 haftadır evire çevire sikiyolar işte...Şu perreira yı Antwerp maçından sonra söylediklerinden dolayı kovmadı ya bitti gözümde...

o azize benzedi evet de, hakemle yenilmedk mi ? 23. dk 10 kişi kalmışın daha ne olacaktı, o maçın üstüne 2 mağubiyet daha al işte yine kaos... Bıktık. 2018-2019 20. hafta Alanya maçı verilmeyen 2 penaltı 1-1 skor, tam da zor fikstür öncesi, her sene aynı terane amk, afiyetle yiyorsunuz... Ya taraftar "arka beşli gidecek" dedi 2015 şampiyonluğu gidince, aynısı 6 ay önce oldu, Sivas'a evimizde yenildik, yensek şampiyonuz, aziz gibi gevelemedi Ali Koç, Ozan Gönül Caner anında kelle aldı işte... Ne yapsa yaranamıyor.

Vitor açıklamalarına gelince, Vala senin aziz başkanın 2016 gs kupa finali bitiminde o karton macciato bardağını vitorun götüne sokmadı ya, bu açıklamalar için tşk etmesi lazım. Belçika ligi bizim ligden iyi + Antwerple aynı puan durumundayız. Ha, orada çekicek başkan o zaman veya varsa futbol şube sorumlusu "kardeş sana 26 futoblcu verdik sen keçi gibi 3 lü savunma oynatıyorsun adam gibi kadro çıkar o zaman" diyecek
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
rakip olarak aziz başkanı özledim vallah.

ali koç gelince fener cağ atlar farklı olur diyordum ama adam harbiden baya kötü cıktı.

taraftarı dinleyen başarılı olamaz, bak fatih terime ego 1500 adam 3 sene inatla belhandayı oynattı :p

2018 ocak Burak Yılmaz'ı istedi Şenol Gneş, Böyük Beşiktaş taraftarı "sahtekarrrrr istemezük" dedi.

Gelseydi 4 sene üst üste şampiyon olurdu Beşiktaş :) sonraki sene dalga geçer gibi yarım kadroya geldi, tabii ki bir halt olmadı
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
o azize benzedi evet de, hakemle yenilmedk mi ? 23. dk 10 kişi kalmışın daha ne olacaktı, o maçın üstüne 2 mağubiyet daha al işte yine kaos... Bıktık. 2018-2019 20. hafta Alanya maçı verilmeyen 2 penaltı 1-1 skor, tam da zor fikstür öncesi, her sene aynı terane amk, afiyetle yiyorsunuz... Ya taraftar "arka beşli gidecek" dedi 2015 şampiyonluğu gidince, aynısı 6 ay önce oldu, Sivas'a evimizde yenildik, yensek şampiyonuz, aziz gibi gevelemedi Ali Koç, Ozan Gönül Caner anında kelle aldı işte... Ne yapsa yaranamıyor.

Vitor açıklamalarına gelince, Vala senin aziz başkanın 2016 gs kupa finali bitiminde o karton macciato bardağını vitorun götüne sokmadı ya, bu açıklamalar için tşk etmesi lazım. Belçika ligi bizim ligden iyi + Antwerple aynı puan durumundayız. Ha, orada çekicek başkan o zaman veya varsa futbol şube sorumlusu "kardeş sana 26 futoblcu verdik sen keçi gibi 3 lü savunma oynatıyorsun adam gibi kadro çıkar o zaman" diyecek

İlk defamı 10 kişi kalıyor aga bir takım 23.dakikada..Orda kötü futbolu sabiha gökçene çağırarak unutturmıycaksın futbolcuya , teknik direktöre...aq hiç mi pozisyona girmez bir takım hiçmi ileri ye gidemez..

Vitor amcııyla gidemez bunu belli etti..Ama sen böyle yaparsan futbolcu yada teknik heyette iyi oynadığına inanır...Çok yanlış bence şu hava alanı olayı..

Aykutu , Bjk maçında Bilica penaltı noktasını eşelediğinde kadro dışı bırakmadığı için silmiştm , Ali Koç'uda bu yüzden sildim..Amigo musun sen aq..
 

tarzanua

TC Onaylı

13 Eki 2019

3,263 Mesaj

3,356 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
3,263
Tepkime puanı
3,356
Konum
İzmir
taraftarı dinleyen başarılı olamaz, bak fatih terime ego 1500 adam 3 sene inatla belhandayı oynattı :p

2018 ocak Burak Yılmaz'ı istedi Şenol Gneş, Böyük Beşiktaş taraftarı "sahtekarrrrr istemezük" dedi.

Gelseydi 4 sene üst üste şampiyon olurdu Beşiktaş :) sonraki sene dalga geçer gibi yarım kadroya geldi, tabii ki bir halt olmadı

Ali koç kimi dinliyor onu bilmiyorum işte :)

söyledikleri ile yaptıkları çok tutarsız.

söylediklerini yapsa başarılı olabilirdi ama hep tersini yaptı
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Ali koç kimi dinliyor onu bilmiyorum işte :)

söyledikleri ile yaptıkları çok tutarsız.

söylediklerini yapsa başarılı olabilirdi ama hep tersini yaptı

valla dediğin gibi, kimi dinliyorsa artık çok çok yanlış kişiler demek ki..

bu arada bu mübarek salı günü CL seyretmek varken burada dört harfliyi konuşuyoruz bunun üstüne dram görmedim
 

Tetteh

İtalya Ligi

31 Ocak 2020

2,564 Mesaj

4,279 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
2,564
Tepkime puanı
4,279
Konum
Dünya
herif dümdüz tff başkanlığına oynuyor sürekli türk futbolu yapilanma bilmem ne demesi ondan fb umrunda değil yani
akp'nin düşeceği bariz ortada köşe kapmaca var bürokraside sadece futbolda değil her alanda var bu

ekonomik olarak bitmiş, uluslararası arenada dışlanmış doğru düzgün dış yatırımın gelmediği ülke burası ona rağmen futboldaki para hacmi bahis haric 3 milyar tl civarında

ab ile uyumlu bir iktidar yatırım çeker bu ülkeye o gelecek yatırımlardan futbolda nasibini alacak pasta daha da büyeyecek

mevzu paraya hükmetmek..ali koç'un da 5li çetenin paşası nihat özdemir'in de derdi bu paranın büyük kücük olmasi farketmiyor yani
 

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
Ah ulan koç ahhh
 
Üst Alt