5 Ocak 2020
28,155 Mesaj
33,021 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
bu sene de şampiyon olamazsak 8 sene olacak
bu 8 in ilk 4 ü azizli
kimse bunu tartışmıyor
şimdi aynı videoyu whatsappta beşiktaşlı arkadaş attı
ben sövdüm azize
feneri arkadaş bana sövdü
ben de sohbet geçmişinden vefa küçük'ün meşhur "ne de güzel boşaldınız" videosunu koydum
"ne de güzel sövdnüz azize o gün" dedim
çıtını çıakramadı hauhywy diye güld sadece :)
Allah Recep Tayyip ERdoğan'a uzun ömürler versin ya, cehape ip mip gelirse Fenerbahçe'nin durumunun aynısı olur :) bu millet böyle, anında satar :) satmayı seviyor :)
bu 8 in ilk 4 ü azizli
kimse bunu tartışmıyor
şimdi aynı videoyu whatsappta beşiktaşlı arkadaş attı
ben sövdüm azize
feneri arkadaş bana sövdü
ben de sohbet geçmişinden vefa küçük'ün meşhur "ne de güzel boşaldınız" videosunu koydum
"ne de güzel sövdnüz azize o gün" dedim
çıtını çıakramadı hauhywy diye güld sadece :)
Allah Recep Tayyip ERdoğan'a uzun ömürler versin ya, cehape ip mip gelirse Fenerbahçe'nin durumunun aynısı olur :) bu millet böyle, anında satar :) satmayı seviyor :)