Tetteh
İtalya Ligi
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
hakem bildiğin doğradı bjk'yi ads'nin attığı frikik golündeki baraja bakın ne 9.15i aminü 10 metreden aşşağıysa o baraj ben bir şey bilmiyorum
şu son golü zaten tartışmaya bile gerek yok
larin'in ofsayt diye iptal edilen pozisyonu da kabak gibi gol
golden sonra beinin bize gösterdiği açı tertemiz gol ama var'dan gelen görüntü o açıdan değil bambaşka açıdan gösterildi şu ozan'ın gs'ye attığı golü hatırlayın 10 açının 9unda ofsayt yok 1inde ofsayt var bu da o hesap oldu(o mac fb rezaletti ayrı bir konu)
var'ın sadece tr'de değil tüm dünyada manipüle edildiğini düşünüyorum ben.. bu öyle bjk gs fb benim takımım şampiyon olsun mevzusu değil bazı hakemlerin de içinde olduğu örgütlü bir bahis çetesinden bahsediyorum
geçen sene atalanta'ya verilmeyen bir penaltı var dakikalarca incelendi devam kararı verildi italya ayağa kalktı noluyo diye
yani bu yaşıma geldim günde en az 2 maç izleyen bir adamım hayatımda böyle bir şey görmedim ona bu ülkede devam denilse sokaklar karışırdı heralde fotoyu bulursam atacağım..
e hakemler tamam da sergen hoca da 2 maçtir inanilmaz hatalar yapıyor. antalya'da josefi stopere cekmesinin cezasını 10 dakikada 2 golle ödettiler +kaçan net bir pozisyonla
josefsiz orta sahanın halini görünce hatasından döndü şansı da yardım etti maçı çevirdi
bu maçtada pjanic ve oğuzhan'ı kenara alması felaket karardı en azından pjanici tutup oğuzhan'ın yerine atiba'yı atabilirdi pjanic öyle 60 dakika koşup yorulacak bir adam değil
italya'da da sıkışık fiktüre alışkın senede 50 mac oynayan doğru düzgün sakatlık bile yaşamayan bir oyuncu ya adamı çıkardın 2 pas yapamaz oldu bjk bu da kendisine yazar valla
bu lig daha çok su kaldırır giresun'u geçip önüne bak fener'im ortalık karışık...
larin'in ofsayt diye iptal edilen pozisyonu da kabak gibi gol
golden sonra beinin bize gösterdiği açı tertemiz gol ama var'dan gelen görüntü o açıdan değil bambaşka açıdan gösterildi şu ozan'ın gs'ye attığı golü hatırlayın 10 açının 9unda ofsayt yok 1inde ofsayt var bu da o hesap oldu(o mac fb rezaletti ayrı bir konu)
var'ın sadece tr'de değil tüm dünyada manipüle edildiğini düşünüyorum ben.. bu öyle bjk gs fb benim takımım şampiyon olsun mevzusu değil bazı hakemlerin de içinde olduğu örgütlü bir bahis çetesinden bahsediyorum
geçen sene atalanta'ya verilmeyen bir penaltı var dakikalarca incelendi devam kararı verildi italya ayağa kalktı noluyo diye
yani bu yaşıma geldim günde en az 2 maç izleyen bir adamım hayatımda böyle bir şey görmedim ona bu ülkede devam denilse sokaklar karışırdı heralde fotoyu bulursam atacağım..
e hakemler tamam da sergen hoca da 2 maçtir inanilmaz hatalar yapıyor. antalya'da josefi stopere cekmesinin cezasını 10 dakikada 2 golle ödettiler +kaçan net bir pozisyonla
josefsiz orta sahanın halini görünce hatasından döndü şansı da yardım etti maçı çevirdi
bu maçtada pjanic ve oğuzhan'ı kenara alması felaket karardı en azından pjanici tutup oğuzhan'ın yerine atiba'yı atabilirdi pjanic öyle 60 dakika koşup yorulacak bir adam değil
italya'da da sıkışık fiktüre alışkın senede 50 mac oynayan doğru düzgün sakatlık bile yaşamayan bir oyuncu ya adamı çıkardın 2 pas yapamaz oldu bjk bu da kendisine yazar valla
bu lig daha çok su kaldırır giresun'u geçip önüne bak fener'im ortalık karışık...


