1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

Tetteh

İtalya Ligi

31 Ocak 2020

2,564 Mesaj

4,279 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
2,564
Tepkime puanı
4,279
Konum
Dünya
hakem bildiğin doğradı bjk'yi ads'nin attığı frikik golündeki baraja bakın ne 9.15i aminü 10 metreden aşşağıysa o baraj ben bir şey bilmiyorum😁 şu son golü zaten tartışmaya bile gerek yok

larin'in ofsayt diye iptal edilen pozisyonu da kabak gibi gol

golden sonra beinin bize gösterdiği açı tertemiz gol ama var'dan gelen görüntü o açıdan değil bambaşka açıdan gösterildi şu ozan'ın gs'ye attığı golü hatırlayın 10 açının 9unda ofsayt yok 1inde ofsayt var bu da o hesap oldu(o mac fb rezaletti ayrı bir konu)

var'ın sadece tr'de değil tüm dünyada manipüle edildiğini düşünüyorum ben.. bu öyle bjk gs fb benim takımım şampiyon olsun mevzusu değil bazı hakemlerin de içinde olduğu örgütlü bir bahis çetesinden bahsediyorum


geçen sene atalanta'ya verilmeyen bir penaltı var dakikalarca incelendi devam kararı verildi italya ayağa kalktı noluyo diye
yani bu yaşıma geldim günde en az 2 maç izleyen bir adamım hayatımda böyle bir şey görmedim ona bu ülkede devam denilse sokaklar karışırdı heralde fotoyu bulursam atacağım..

e hakemler tamam da sergen hoca da 2 maçtir inanilmaz hatalar yapıyor. antalya'da josefi stopere cekmesinin cezasını 10 dakikada 2 golle ödettiler +kaçan net bir pozisyonla

josefsiz orta sahanın halini görünce hatasından döndü şansı da yardım etti maçı çevirdi

bu maçtada pjanic ve oğuzhan'ı kenara alması felaket karardı en azından pjanici tutup oğuzhan'ın yerine atiba'yı atabilirdi pjanic öyle 60 dakika koşup yorulacak bir adam değil
italya'da da sıkışık fiktüre alışkın senede 50 mac oynayan doğru düzgün sakatlık bile yaşamayan bir oyuncu ya adamı çıkardın 2 pas yapamaz oldu bjk bu da kendisine yazar valla

bu lig daha çok su kaldırır giresun'u geçip önüne bak fener'im ortalık karışık...
 

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
22 Eylül Çarşamba
Süper Lig Tahminleri
1632293438228.png
Betsensation'a Giriş için TIKLAYINIZ
1632293400578.png

1632293516450.png
 

16 Eyl 2021

244 Mesaj

114 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
16 Eyl 2021
Mesajlar
244
Tepkime puanı
114
Bugun aksam zorlu bir mac bizi bekliyor kayseri ve galatasaray arasinda
Galatasarayın bu macla beraber bir cikis yapmasini bekliyorum kayseride hucum oynamayi tercih ediyor iki tarafinda goller bulacagini fakat galatasarayin 3 1 gibi net bi skorla galip gelecegini dusunuyorum
 

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
Geçen Pazar günü başlığa girmeyerek ve alınan mağlubiyetlere rağmen ses etmeyerek boşuna efendilik kasmışız.

Kendilerine yapılsa (uzatma 5 dakika olmasina rağmen 6.30'a kadar oynanması, faul ve ele rağmen gol verilmesi) sabahlara kadar ağlayacak şahıslar ısrarla akıllarınca(?) başak geçmişler. Üstelik bizden aksi yönde sürekli bir şey yazilmamasina rağmen.

Okey, madem öyle, başak geçecek kadronun da kralı bizde oyunun da, bundan sonra aciyani opsunler bu başlıkta.

Şimdiden iyi seyirler. Kimse alınmayacak, gucenmeyecek bundan sonra.

Oyuncu değişikliğini yapmasa çoktan bitirmişti maçı baba , ama hakem dün sizi kolladı açık konuşmak gerekirse . Montero kırmızı kart görmeliydi

Antalya maçında da puan kaybetseydiniz çaydanlık kaynardı yavaştan
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
Oyuncu değişikliğini yapmasa çoktan bitirmişti maçı baba , ama hakem dün sizi kolladı açık konuşmak gerekirse . Montero kırmızı kart görmeliydi

Antalya maçında da puan kaybetseydiniz çaydanlık kaynardı yavaştan

Montero'nın ilk sarı kartı da haksız baba o mantıkla? EDİT: Rosier ile karıştırdım, dirseği yedi Montero ama sarı gördü ilk sarı kartında?

Ayrıca, İlk yarıda ofsayt diye iptal edilen gole sen yüzde yüz ikna oldun mu? Dürüstçe soruyorum bu da iki.

Ki, uzatmada biz gol yiyene kadar maçı ısrarla oynatması ve faul vermemesi zaten en iyi niyet gösterisi. Size yapılsa Mehmet Demirkol'un da dediği ve artık İmparatore'nin de mutsuz olduğunu belli ettiği post modern ergen GS tayfa yıkardı ülkeyi.

-------

Amaaa, benim derdim bu da değil baba. Bak bu dediklerin birer görüştür, katılmam ama saygı duyarım. Tahrik yok bir şey yok. Ama dünden beri 90 sonrası doğumlu ve sırf GS başarılı oldu diye GS'yi tutmaya başlayıp başarısız vasat döneme dönünce ergenleşen kitle twitter ve hatta burada abuk sabuk gülmeler, taşak geçmeler fln peşinde.

Eğer burada takılmaya devam edeceksem, bunun tillahını ben yaparım. Hem tecrübem var evelAllah, hem de takımım tank gibi. Ve burada takıldığım müddetçe artık efendilik yok baba, canımı sıkacağına can sıkarım artık.
 
Son düzenleme:

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
3 kuponda GS kazanır son maçım

Rahatlıkla kayseri yenilmez alabilirsiniz :D

Tutar baba bu arada, Terim'in rotasyon haberleri, Hikmet falan derken tam yüksek orandan GS kazanır almalık maç bence. Totem falan da değil, benim rakibim bu sene FB-TS. Ama Terim'in Alanya maçı sonrası reaksiyon maçı. Marcao da hala olmadığı için karşılıklı gol+GS kazanır bile alınır. <3
 

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
Tutar baba bu arada, Terim'in rotasyon haberleri, Hikmet falan derken tam yüksek orandan GS kazanır almalık maç bence. Totem falan da değil, benim rakibim bu sene FB-TS. Ama Terim'in Alanya maçı sonrası reaksiyon maçı. Marcao da hala olmadığı için karşılıklı gol+GS kazanır bile alınır. <3

Ne zaman GS kazanır alsam yenildik , en son alanya maçı ..
Çok deli para kaldıracaktım nasip olmadı gene
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
Hikmet Karaman şovu sever, GS ile oynadığı maçlar da son 3 sezonda hep gollü geçmiş, temiz bir üst maçı olur gibi.
valla totem falan değil, kayseri bize çakacakmış gibi bi his var içimde çok net.
 
Üst Alt