1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri | İletişim

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Yok hocam bence bicaklanmazdi direkt öldürülürdü🤣 kafadan head shot trabzonda sniperlar varmış her şey beklenir bunlardan.

Şimdiye kadar hangi dünya ülkesinde futbolcuyu maç sırasında bıçaklama olayı oldu da burda olacak biraz objektif olun ya valla şu fener gözlüğünü çıkarın yoksa siz daha cooook başarırız olup başkalarının başarılarını gıpta ile izlersiniz.


bütün bunları yazarken ciddi miydin
 

buroo

TC Onaylı

15 Tem 2022

755 Mesaj

592 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
15 Tem 2022
Mesajlar
755
Tepkime puanı
592
bütün bunları yazarken ciddi miydin
evet gayet ciddiyim. Hocam sorun şurda kimse trabzonlu taraftarların yaptığını tasvip etmez edemez aklı başında olan insanlar en azından. Ancak şunu hiç bir fenerbahçe taraftarı görmüyor kendi futbolcularının nasıl da taraftarı kışkırttığını hadi başka şehirlerde yap ama trabzonun zaten sıkıntılı olduğunu biliyorsun neden böyle bir şey yaparsın ki siz hala bizim futbolcular haklıydı diyorsanız vay halinize. 2 gün önce paylaştım bir daha paylaşayım


sen burda eğerki hala bazı futbolcuların suçu yoktu diyorsan bizim ortak noktada buluşma imkanımız zaten yok.

Ayrıca fenerbahçe şu anda 2*3 puan farkla önde olsaydı ligden çekilme durumu filan olmazdı bu olaylar olsa bile. Zaten anladı şampiyon olamayacağını kaldı 8 maç gs nin bir tane zor maçı yok fener maçına kadar şimdi bende ligten çekilirim.
Dediğim mevzu bu objektif olabilmek başka bir şey yok.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Taaa karşı tribündeki adam kulübedeki Mert Hakan bizi tahrik etsin diye bekliyordu yani

Maç boyu onu seyrettiler

Aferin büyük oyunu gördün.
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
Yıl sonunda Avrupa'ya gidecek tek takım GS olur onların da çok umrunda:)) fener ligten filan çekilirse galatasaray ligde 10sene üst üste şampiyon olur diğer takımlara geçmiş olsun o zaman ben cekileceklerini zannetmiyorum o yuzden
dik dursunlar çekilsinler..

artık birilerinin dik durma zamanı geldi..

futbol tamamen siyasetin eline geçti

geçmese ne başakşehir şampiyon olabilirdi.. ne trabzonspor..

o kadar herşey açığa çıktı ki 20 - 25 yıl önce galatasaray ın FETÖ tarafından desteklendiği

kendi eski başkanları ( adnan polat vs.) bile kabul ediyor

Rasim Ozan'ın anlattıklarını hepimiz görüyoruz

- - - - -

Ali Koç ve dolayısıyla fenerbahçeye inanılmaz bi baskı var TFF ve hükümet üzerinden..

geri adım atmalarını istemiyorum.. çekilsinler ligden..
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
hangi orta saha @goldhakan , bence en alttaki



1711045591563.png
 

buroo

TC Onaylı

15 Tem 2022

755 Mesaj

592 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
15 Tem 2022
Mesajlar
755
Tepkime puanı
592
dik dursunlar çekilsinler..

artık birilerinin dik durma zamanı geldi..

futbol tamamen siyasetin eline geçti

geçmese ne başakşehir şampiyon olabilirdi.. ne trabzonspor..

o kadar herşey açığa çıktı ki 20 - 25 yıl önce galatasaray ın FETÖ tarafından desteklendiği

kendi eski başkanları ( adnan polat vs.) bile kabul ediyor

Rasim Ozan'ın anlattıklarını hepimiz görüyoruz

- - - - -

Ali Koç ve dolayısıyla fenerbahçeye inanılmaz bi baskı var TFF ve hükümet üzerinden..

geri adım atmalarını istemiyorum.. çekilsinler ligden..
hocam çekilirse olan fenere olur unutmayın bunu. türkiye de tek büyük takım kalır almanyada bayern ne ise gs de o olur o yüzden ben çekileceklerini zannetmiyorum

Ayrıca istediğin kadar destek olsun başka bir şey olsun senin takımın iyiyse şampiyon olursun. Bu sene hocaları değiştirsen fener 6*7 puan farkla önde olurdu mevzu destek vs filan değil. Destekle bir yere kadar gelirsin. Sen iyiysen kimse önünde duramaz.
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
hocam çekilirse olan fenere olur unutmayın bunu. türkiye de tek büyük takım kalır almanyada bayern ne ise gs de o olur o yüzden ben çekileceklerini zannetmiyorum

Ayrıca istediğin kadar destek olsun başka bir şey olsun senin takımın iyiyse şampiyon olursun. Bu sene hocaları değiştirsen fener 6*7 puan farkla önde olurdu mevzu destek vs filan değil. Destekle bir yere kadar gelirsin. Sen iyiysen kimse önünde duramaz.
zamanında beşiktaş o kadar iyiydi ki

fetö klikleri ve hakemler devreye girip beşiktaşı şampiyon olacakken galatasarayı şampiyon yaptılar
vahap beyazı unutma.. yapılan şikeleri unutma, ankaragücünü unutma

gerçe sen yaşça küçüksün hatırlamazsın

bu ülkede takımın iyiyse şampiyon olursun safsatadan ileri gitmez..

rahmetli başkan süleyman seba nın söylediklerini unutmayın.. şerefli ikinciliklerle biz mutluyuz.
 
Üst Alt