1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Hamza Hamzaoğlu, tepki olarak pazar günü konyaspor maçına çıkmama kararı aldığını açıkladı.
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Bu konu çok ince konu ama şahsi fikrim nasıl birçok iş kolu devam ediyorsa bu durumunda devam etmesidir.Yapılacak en büyük iyilik zaten yapıldı hem onlar için hemde taraftarlar için seyircisiz oynanması yönünde.Bence ülkede bu tarz insanlar yeterince izole yaşadıklarını düşünüyorum dışarıda olmadıkları sürece.(Sosyal hayat)Heryere özel taşınıyorlar özel alanlarla müdahil olunmadan tüm işlerini gerçekleştiriyorlar.Yani Halk Ekmek çalışanı ben ekmek üretmiyorum virüs var işe gitmiyeceğim dediğinde kimse sesini çıkarmıyor adam işine gidene kadar kaç tane ortak alandan,toplu taşımadan geçiyorken jipinden inip spor arabasına binen sporcuya pek laf düşmemesi gerek diye düşünüyorum.

Hadi bunuda geçelim bu tarz insanlar güçlerini kullanarak boykot yapacaklar maça çıkmama,sözleşme fesihi vs vs.Bizlerin anası babası,karısı,eşi dostu tıpış tıpış işlerine gidicek.Peki biz ne diyebilicez dava mı edicez etsek 3 yıl sürecek,patrona rica mi edicez?Hayır adam diyecek ki şartlar bu işine gelirse kardeşim.Bırakalım bence futbol ertlensin ertelenmesin muhabbetini hepimiz biliyoruz ki bizlerden daha izole ve rahat durumdalar.1-2 hafta sonra ticaret yapılamamaya başlanırsa ozaman halk napacak onu düşünmek gerek ahmetler mehmetler ben işe gitmiyorum canınız cehenneme derse ozamanda futbolcular aynı duyarı kasacak mı acaba?Hiç mi hiç sanmıyorum açık ve net cevap veriyim.Sokağa çıkma yasağı falan olur vs. onda zaten mecburi herkes Danimarkada arkadaşımla görüştüm evdeyiz tatil ettiler iş yerlerini dedi.Bizde öyle bir ekonomik durumda söz konusu değil bildiğiniz gibi güvenceye alamıyor kimseyi bu yüzdende insanlarımız ekmeğinin derdinde 5 bin alan adam 3 bin borcunu nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorken çıksın oynasınlar kimsede kusura bakmasın.Hatta çalışan insanlara bile şirketler diyecekki maaş veremiyoruz ozaman napacak bu insanlar boykot ediyoruz işe çıkmıyoruz diyemiyecekler herhalde bu kadar laçka hukuk sistemimiz varken.Uzun lafın kısası şartlar eşitse eğer herkese eşit olmalı ahmetle mehmetede ve falcao,vida,gustavo'yada benim görüşüm budur.Şartlar eşit mi tabiki değil ama çok insani düşünüyorlarmış gibi bir algı var tamamen kendilerini düşünüyorlar maalesef.
 
Son düzenleme:

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
futbol dünyasının en taşaklı adamı kim ? fatih terim , yanına alacak şenol güneşide, veya maç oynamayı istemeyen tdleri, gidecek külliyeye , maçları erteleyin diyecek bu iş bitecek.... öbür türlü karından konuşmayla olmuyor bu işler.... hiç konuşmayıp maç başlamadan yarım saat önce bık bık konuşmayla olmuyor bu işler.... diğer td leri anlarımda terim neyden çekiniyor? gelmiş 60 yaşına , git külliyeye konuş, veya adam gibi basın toplantısı düzenle.... antremana çıkmamak ney aq? zaten trilyonlar kazanıyorsunuz, sokak çıkma yok bir bok yok herkes çalışıyor, çalışmak zorunda zaten, bu devlet hiç kimsenin ne vergisini ne elektirk faturasını ödemezzzz
çok mu zor birşey zaten 17 td de türk... hepsini arayıp ne istediğini sormak? ona görede gidersin külliyeye
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
futbol dünyasının en taşaklı adamı kim ? fatih terim , yanına alacak şenol güneşide, veya maç oynamayı istemeyen tdleri, gidecek külliyeye , maçları erteleyin diyecek bu iş bitecek.... öbür türlü karından konuşmayla olmuyor bu işler.... hiç konuşmayıp maç başlamadan yarım saat önce bık bık konuşmayla olmuyor bu işler.... diğer td leri anlarımda terim neyden çekiniyor? gelmiş 60 yaşına , git külliyeye konuş, veya adam gibi basın toplantısı düzenle.... antremana çıkmamak ney aq? zaten trilyonlar kazanıyorsunuz, sokak çıkma yok bir bok yok herkes çalışıyor, çalışmak zorunda zaten, bu devlet hiç kimsenin ne vergisini ne elektirk faturasını ödemezzzz
çok mu zor birşey zaten 17 td de türk... hepsini arayıp ne istediğini sormak? ona görede gidersin külliyeye

Karşında bır cani , bu ısın kotu gıtmesınden adeta nemalanacak bırı var dıye dusunuyorsan bu dedıklerının harfı harfıne uygulanması lazımdı .

Öte yandan , dunyanın hıc bır yerınde mevzusu gecıcek bıle konu degıl ..
Hanı dıyorsun ya maca yarım saat kala konusmus dıye .. Normalde o bıle sacma .. Hıc konusulmaması lazımdı , dırekt ıptal olacaktı ..

Sımdı soksunlar kupayı gotlerıne , yarak oynatırlar bu saatten sonra lıgı .

Bu konuyu adeta " Bızım basarıımız , bakın oynatıyoruz hala " ya getırdıler .. Yalan yok , cok kısının de gozunu boyadılar bır cok konuda .. Ama ufak bır hesap makınesı yetecektır kısa zamanda %48 ıcın ..
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
3 hafta erteleme deniyor, bakalım.
 

Ragnar

TC Onaylı

7 Eki 2019

6,683 Mesaj

22,383 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
6,683
Tepkime puanı
22,383
Abdürrahim albayrak karantinaya mı alınmış :eek:
öyle birşey dolaşıyor ama tam emin olamadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt