1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
keşke maçlardan önce söyleseydi.
twit atmayı biliyor. cumadan twit atsaydı her türlü gündemi oluştururdu.
twiti bırak devletin üst makamlarına her hayli ulaşırdı.

obi mikel , falcao maçlardan önce söylemişler oynanmasın diye.
30 dk lık bır basın toplantısı .. Mesele 1 twit lik mesele değil ki .. Kendısının en cok dınlenecegı yerı secmıs , calısmıs da dersıne ..

Gaassaray SK ılk vakanın haberınden sonra Spor Okulları,Alt Yapı, Muze gezılerı vb. her seyı durdurmus , evlerıne gondermıs ..

Oyle sallamıyordu da macın skorunu bekledı dıye bır durum yok ..

Sen bakma Baskan ın acıklamalarına .. Sosyal Medya dan daha ortada bır sey yokken " Seyırcısız oynansın " algısı ıle gundem yaratan şark kurnazlarına ıstınaden o .. Yoksa tehlıkenın farkındayız yukarıda yazdıgım gıbı .

Baskanın kendısı de Hoca da ölüm rıskı sınırında ..Aksı olabılır mı bu durumdayken ..

Neyse .. Vaka sayısı 18 olmus ..Bundan sonra gerekenı yaparlar umarım .
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
30 dk lık bır basın toplantısı .. Mesele 1 twit lik mesele değil ki .. Kendısının en cok dınlenecegı yerı secmıs , calısmıs da dersıne ..

Gaassaray SK ılk vakanın haberınden sonra Spor Okulları,Alt Yapı, Muze gezılerı vb. her seyı durdurmus , evlerıne gondermıs ..

Oyle sallamıyordu da macın skorunu bekledı dıye bır durum yok ..

Sen bakma Baskan ın acıklamalarına .. Sosyal Medya dan daha ortada bır sey yokken " Seyırcısız oynansın " algısı ıle gundem yaratan şark kurnazlarına ıstınaden o .. Yoksa tehlıkenın farkındayız yukarıda yazdıgım gıbı .

Baskanın kendısı de Hoca da ölüm rıskı sınırında ..Aksı olabılır mı bu durumdayken ..

Neyse .. Vaka sayısı 18 olmus ..Bundan sonra gerekenı yaparlar umarım .
Salgin riski var seyircisiz oynansin diyenler sark kurnazi,ehehehe bi sey yok dezenfekte yaptik 50.000 kisi gelsin diyen iyi niyetli:)

İyiymiş
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Salgin riski var seyircisiz oynansin diyenler sark kurnazi,ehehehe bi sey yok dezenfekte yaptik 50.000 kisi gelsin diyen iyi niyetli:)

İyiymiş
Salgın rıskı var dedıkten sonra seyırcısız oynansın demek kotu nıyettır . Bu kotu nıyete de kotu nıyetle cevap verılmıstır .
Ote yandan klubumuzun aldıgı kararlar ortada yanı .Gercek nıyetımız ortada ..Dun ozellıkle baktım .. Ilk vakadan sonra her seyı kesmısız .

Gulucuklu emojılerle seyırcısız oynayalım diyene , aglamayın gelın denmiş henuz ortada vaka yokken ..

Ama durum cıddılesınce yaptıklarımız ve dedıklerımız ortada .

Haklı cıktıgımızda ortada , cıkacagımız da .
 

26 Ara 2019

1,206 Mesaj

3,076 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,206
Tepkime puanı
3,076
Yaş
46
Konum
ankara
rıdvan da ucu reise dokununca ayarı vermiş terime :D
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Salgın rıskı var dedıkten sonra seyırcısız oynansın demek kotu nıyettır . Bu kotu nıyete de kotu nıyetle cevap verılmıstır .
Ote yandan klubumuzun aldıgı kararlar ortada yanı .Gercek nıyetımız ortada ..Dun ozellıkle baktım .. Ilk vakadan sonra her seyı kesmısız .

Gulucuklu emojılerle seyırcısız oynayalım diyene , aglamayın gelın denmiş henuz ortada vaka yokken ..

Ama durum cıddılesınce yaptıklarımız ve dedıklerımız ortada .

Haklı cıktıgımızda ortada , cıkacagımız da .
Hocam bak bu haftada oynandiktan sonra zaten milli mac arasi var

Ayrica sen kulubunu daha iyi taniyosun,su anda ki isyanin tek sebebi icerde ki derbi macina denk gelmesi,su mac sivas deplasmani olsaydi tek kelime etmiyeceklerini biliyorsun

Herkes seyircisiz oynuyor herkes,herkeste yabsnci oyuncular panikte ,herkes motivasyon sorunu yasiyor,dun Trabzon Obl Mikel istemiyo diye oynatamadi,lig 2,si ile seyircisiz oynadi adamlar.
Ptt liginde Akhisar,Bursa kazanabilecekleri maclari seyircisiz oynadigi icin kazanamadi.

Mac sonunda Terim genel konustu ,hic ben demedi alkisi hak etti
Sen devamli tek bi magdur yaratma derdindesin ondan yazdiklarinin bir karsiligi yok
Herkes magdur karar boyle cikti,hafta sonuda oynanir sonra 2 hafta beklerler
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Konu Gaassaray ve Terım uzerınden donuyor dıye bızı anlatıyorum . Trabzon un magdurlugundan da bahsetmek ıcımden gelmıyor acıkcası dun kı baskanın acıklamasından sonra . Agzında maske ıle " Ne oldu kı " dıyen adamın yemısım magdurlugunu .

Dedıgın dogru , 3 derbımız var dıye durum boyle onu ınkar etmıyorum zaten . Ama bır dedıgım daha dogru kı ortada gercekten oynamamamızı gerektıren nedenler var .

Keske ılk algı " Seyırcısız oynayalım " dıye baslatılacagına , " Ertelensın " dıye baslasaydı .. Emınım o zaman kımse ıtıraz etmezdı .

Bundan sonra ıtıraz edılmeyecegı gıbı ( UMARIM )
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Yarin Goztepe-Rize macinin hakemide aciklanmis
Hafta sonuda buyuk ihtimal oynanir sonra 2 hafta milli mac arasinda bakacaklar duruma
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Yarin Goztepe-Rize macinin hakemide aciklanmis
Hafta sonuda buyuk ihtimal oynanir sonra 2 hafta milli mac arasinda bakacaklar duruma
Hakem acıklanmıs olması bır sey degıstırmez bence .En kotu Izmır e gıder gelır Rıze ..Yanı oyle olması lazım .. Yarın Uefa toplanıyor . Emınım kı bızım sallamadıgımız Muslera ları Obı Mıkel lerı bırı sallayacaktır ..

Sergen dun abartıyoruz dıyordu .. Carsamba Istanbul yarıslarını oynayamadıgında anlar durumun cıddıyetını artık umarım :)
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
bence 1 hafta daha oynatıp sonra erteleyecekler... geçen hafta iç sahada oynayanlar bu hafta deplasmanda oynasın diye...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt