26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
30 dk lık bır basın toplantısı .. Mesele 1 twit lik mesele değil ki .. Kendısının en cok dınlenecegı yerı secmıs , calısmıs da dersıne ..keşke maçlardan önce söyleseydi.
twit atmayı biliyor. cumadan twit atsaydı her türlü gündemi oluştururdu.
twiti bırak devletin üst makamlarına her hayli ulaşırdı.
obi mikel , falcao maçlardan önce söylemişler oynanmasın diye.
Gaassaray SK ılk vakanın haberınden sonra Spor Okulları,Alt Yapı, Muze gezılerı vb. her seyı durdurmus , evlerıne gondermıs ..
Oyle sallamıyordu da macın skorunu bekledı dıye bır durum yok ..
Sen bakma Baskan ın acıklamalarına .. Sosyal Medya dan daha ortada bır sey yokken " Seyırcısız oynansın " algısı ıle gundem yaratan şark kurnazlarına ıstınaden o .. Yoksa tehlıkenın farkındayız yukarıda yazdıgım gıbı .
Baskanın kendısı de Hoca da ölüm rıskı sınırında ..Aksı olabılır mı bu durumdayken ..
Neyse .. Vaka sayısı 18 olmus ..Bundan sonra gerekenı yaparlar umarım .
