1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

22 Şub 2020

43 Mesaj

132 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
43
Tepkime puanı
132
Konum
Houston
Ya arkadaş her şeyi kenara bırakıyorum. 2 senedir yapılan kötü transferleri, oynanan oyunu, hoca tercihlerini, Comolli faciasını, yönetim hatalarını vs. hepsini unutalım. 23 şubat akşamı Galatasaray'a 3-1 yenildikten sonra resmi olarak olmasa da fiilen Ersun Yanal'ın Fenerbahçe kariyeri bitti. Kimse bunun aksini iddia edemez herhalde. Ulan 20 gün olmuş, neredeyse 1 ay olacak hiç mi bir hazırlığınız bir planınız yok? Vizyon dedin, "Hayalimdeki Fenerbahçe" dedin ama 2 haftadır bu takımın hocası yok lan. Ersun'u gönderdiğini açıklayıp 2 gün sonra maça çıkarttın, bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Zeki Murat Göle denen garibanı koyuyosun oraya sırf lisansı var diye, arkasında Emre var. Emre kim lan? Koskoca Fenerbahçe'nin teknik direktörü takımın kaptanı mı olur? Bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Ulan senin Galatasaray maçından sonra alınacak 33 puanın var, bu nasıl bir acemiliktir? Tekrar yazıyorum bu takımın 20 gündür hocası yok. Anasını satayım sonra da kalkıp ona buna sallıyorsun hakem diyosun mhk diyosun. Hakem konusunda sonuna kadar haklı olsan hiçbir anlamı kalmıyor. Yazık acınacak haldeyiz hakikaten.
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Galatasaray twitter hesabi guzel bir sarkiyla paylasimda bulunmus

Sezen Aksu şinanay ile cevap gelebilir bizim hesaptan,seviye oralarda şu an çünku:)
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
ali koç her hafta saçmalamaya devam ediyor... yanındaki semih özsoyda futbolan hiç anlamıyor.. 1 ay olmuş td yok hala... muhtemelen bugünkü kadroyu emre kurdu.. kendinde ilk 11e aldı... 40 yaşındaki adamın ne işi var sahada... millet neden 34 yaşında bırakıyor futbolu.... son 20-25 dakika girde, 11de başlamak büyük hata emre için... fenerin beşiktaşı yendiği maçtada ersun kadroya almadığı için trip yapmıştı emre... bu emre bela olacak bu takıma, faydadan çok zarar veriyor
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Ya arkadaş her şeyi kenara bırakıyorum. 2 senedir yapılan kötü transferleri, oynanan oyunu, hoca tercihlerini, Comolli faciasını, yönetim hatalarını vs. hepsini unutalım. 23 şubat akşamı Galatasaray'a 3-1 yenildikten sonra resmi olarak olmasa da fiilen Ersun Yanal'ın Fenerbahçe kariyeri bitti. Kimse bunun aksini iddia edemez herhalde. Ulan 20 gün olmuş, neredeyse 1 ay olacak hiç mi bir hazırlığınız bir planınız yok? Vizyon dedin, "Hayalimdeki Fenerbahçe" dedin ama 2 haftadır bu takımın hocası yok lan. Ersun'u gönderdiğini açıklayıp 2 gün sonra maça çıkarttın, bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Zeki Murat Göle denen garibanı koyuyosun oraya sırf lisansı var diye, arkasında Emre var. Emre kim lan? Koskoca Fenerbahçe'nin teknik direktörü takımın kaptanı mı olur? Bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Ulan senin Galatasaray maçından sonra alınacak 33 puanın var, bu nasıl bir acemiliktir? Tekrar yazıyorum bu takımın 20 gündür hocası yok. Anasını satayım sonra da kalkıp ona buna sallıyorsun hakem diyosun mhk diyosun. Hakem konusunda sonuna kadar haklı olsan hiçbir anlamı kalmıyor. Yazık acınacak haldeyiz hakikaten.

Ali Koç bi gün gelicek ve bizi kurtaricak diye düşünenlerin hayellerini çok çabuk aldı elimizden.

Daha öncede yazdım,Ali başkan uzaktan daha büyüktü. Keşke hep hayal olarak kalsa ve bizimde umudumuz olsaydı..

Bu takım 20 sene toparlamaz.Burda eyyam yapmıyorum.Ruhunu benliğini yitirmiş bu takım.Gelende aynı gidende.
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Portekiz kanalında bizim maçları veriyorlar diye biliyorum. Bazen denkte geliyorum
 

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
bein sport her ülkeye versin bizim maçı.. zaten maç yok illaki seyreden çıkar
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Şifresiz versinler işte.

buda ayrı bir konu...umarımda batarlar
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Trtsporda konyanın pozsiyonunu güzel anlattılar. banada ilk bakışta gol gibi gelmişti.
 

22 Şub 2020

43 Mesaj

132 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
22 Şub 2020
Mesajlar
43
Tepkime puanı
132
Konum
Houston
Ali Koç bi gün gelicek ve bizi kurtaricak diye düşünenlerin hayellerini çok çabuk aldı elimizden.

Daha öncede yazdım,Ali başkan uzaktan daha büyüktü. Keşke hep hayal olarak kalsa ve bizimde umudumuz olsaydı..

Bu takım 20 sene toparlamaz.Burda eyyam yapmıyorum.Ruhunu benliğini yitirmiş bu takım.Gelende aynı gidende.

Ya bu arada Ali Koç'un ekonomik anlamda kulübe katkılarını tarif edecek kelime yok fakat sportif başarı olmayınca bunlar önemini ne yazık ki yitiriyor. Sezon başında Başakşehir şampiyonlar ligi elemelerinde elendiği an Galatasaray henüz hiçbir şey yapmadan 30 milyon küsür euroyu koydu kasaya. Bundan sonraki potansiyel galibiyet ve beraberlikleri saymıyorum bile. Hal böyle olunca senin 2 sezon boyunca kış mevsimi bitmeden şampiyonluktan kopma gibi bir lüksün olmuyor. İstediğin kadar para hibe et, istediğin kadar sponsor getir. Bu yaptıklarının onda birini yapacak tek bir adam yok ülkede ama dediğim gibi sportif başarı olmadıktan sonra bunlar önemini yitiriyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt