22 Şub 2020
43 Mesaj
132 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ya arkadaş her şeyi kenara bırakıyorum. 2 senedir yapılan kötü transferleri, oynanan oyunu, hoca tercihlerini, Comolli faciasını, yönetim hatalarını vs. hepsini unutalım. 23 şubat akşamı Galatasaray'a 3-1 yenildikten sonra resmi olarak olmasa da fiilen Ersun Yanal'ın Fenerbahçe kariyeri bitti. Kimse bunun aksini iddia edemez herhalde. Ulan 20 gün olmuş, neredeyse 1 ay olacak hiç mi bir hazırlığınız bir planınız yok? Vizyon dedin, "Hayalimdeki Fenerbahçe" dedin ama 2 haftadır bu takımın hocası yok lan. Ersun'u gönderdiğini açıklayıp 2 gün sonra maça çıkarttın, bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Zeki Murat Göle denen garibanı koyuyosun oraya sırf lisansı var diye, arkasında Emre var. Emre kim lan? Koskoca Fenerbahçe'nin teknik direktörü takımın kaptanı mı olur? Bu mu hayalindeki Fenerbahçe? Ulan senin Galatasaray maçından sonra alınacak 33 puanın var, bu nasıl bir acemiliktir? Tekrar yazıyorum bu takımın 20 gündür hocası yok. Anasını satayım sonra da kalkıp ona buna sallıyorsun hakem diyosun mhk diyosun. Hakem konusunda sonuna kadar haklı olsan hiçbir anlamı kalmıyor. Yazık acınacak haldeyiz hakikaten.