1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Lig İletişim Türkiye Ligleri 2020/21 Sezonu | İletişim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Var prosederünün işlemesi gerek diye biliyorum. Onlar bakıp kırmızı niye demediler acaba.. Bizim maçta oynayıp, oynamamasıda sorun değil, her şartta bizi yenerler.

Yenersekte, yine geçen sene gibi azda olsa şampiyonluk ihtimalimiz belirir.3-5 maç heyacan yaşarız :D

"Zaten yalandan bır penaltı verdım bır de sımdı buna kırmızı verdırtırsem boku cıkar " demıstır VAR hakemı ıle bırlıkte .

Sızın macta oynayacak olması dedıgın gıbı onemlı degıl , halı hazırda Vıda 2.sarıdan atılmamısken :)

Bızı yenersenız bızım kadar sansınız olur bu arada yarısta .. 2 sezondur ASY ye boyle gelıyorsunuz zaten .. Belkı Sergen basarabılır .. " Besıktas " denılınce aklıma tek gelen unsur .. Sergen ..
 

26 Ara 2019

3,638 Mesaj

7,893 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
3,638
Tepkime puanı
7,893
Konum
Kayseri
"Zaten yalandan bır penaltı verdım bır de sımdı buna kırmızı verdırtırsem boku cıkar " demıstır VAR hakemı ıle bırlıkte .

Sızın macta oynayacak olması dedıgın gıbı onemlı degıl , halı hazırda Vıda 2.sarıdan atılmamısken :)

Bızı yenersenız bızım kadar sansınız olur bu arada yarısta .. 2 sezondur ASY ye boyle gelıyorsunuz zaten .. Belkı Sergen basarabılır .. " Besıktas " denılınce aklıma tek gelen unsur .. Sergen ..
39 yaşındayım. Hayatımda bu kadar arada kaldığım penaltı olmadı . 2 dk da nasıl karar verdi hayret. Çizgi değil geldi ama birsey diyemedim.
 

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
vallaa bence, ne pozisyon içerde ne de hareket penaltılık.
neden buna pen vermiş zerre anlamadım
kime karşı verilse isyan eder
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
39 yaşındayım. Hayatımda bu kadar arada kaldığım penaltı olmadı . 2 dk da nasıl karar verdi hayret. Çizgi değil geldi ama birsey diyemedim.
Icerıde olmadıgı da mı konusuluyor ? Ben ıcerıde dıye gormustum ..
Senı arada bırakan kısmı anlıyorum ..
Ama hakem , ıyı nıyetlı veya zekı bırı olsa .. Hareketın sıddetıne ve oyuncunun ne kadar yerde yattıgına - kıvrandıgına bakarak bıle " degıl " karar verebılırdı ..

Ceza sahasının dısına dogru cıkan bır top .. Ayakkabıları deyıyor neredeyse .. Adam yerden kalkmıyor 2 dakıka boyunca .. Verır mısın ?

Hanı Ingıltere yı falan gectım .. Bu dokunma ıle penaltı verıldıgıne hıc sahıt olmadım . Hadı dıyelım verdın ve ıyı nıyetlısın ..
Henry nın karsı karsıya kacırdıgı bır gol var .. Orada zencı Henry nın omuzundan tutuyor 1 sanıye falan sonra hemen cekıyor ..

E onu da ver o zaman ..
Cok kızdım Henry e bu yuzden .Cok merak ederdım o dokunmaya alehımıze penaltı veren ıbnenın bahsettıgım pozısyonda ne yapacagına .
 

26 Ara 2019

3,638 Mesaj

7,893 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
3,638
Tepkime puanı
7,893
Konum
Kayseri
Icerıde olmadıgı da mı konusuluyor ? Ben ıcerıde dıye gormustum ..
Senı arada bırakan kısmı anlıyorum ..
Ama hakem , ıyı nıyetlı veya zekı bırı olsa .. Hareketın sıddetıne ve oyuncunun ne kadar yerde yattıgına - kıvrandıgına bakarak bıle " degıl " karar verebılırdı ..

Ceza sahasının dısına dogru cıkan bır top .. Ayakkabıları deyıyor neredeyse .. Adam yerden kalkmıyor 2 dakıka boyunca .. Verır mısın ?

Hanı Ingıltere yı falan gectım .. Bu dokunma ıle penaltı verıldıgıne hıc sahıt olmadım . Hadı dıyelım verdın ve ıyı nıyetlısın ..
Henry nın karsı karsıya kacırdıgı bır gol var .. Orada zencı Henry nın omuzundan tutuyor 1 sanıye falan sonra hemen cekıyor ..

E onu da ver o zaman ..
Cok kızdım Henry e bu yuzden .Cok merak ederdım o dokunmaya alehımıze penaltı veren ıbnenın bahsettıgım pozısyonda ne yapacagına .
Valla ben hala ıcerde göremiyorum . Şiddet kısmına gelemiyorum ben hala :)
 

3 Kas 2019

678 Mesaj

1,117 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
678
Tepkime puanı
1,117
Yaş
43
Konum
istanbul
Icerıde olmadıgı da mı konusuluyor ? Ben ıcerıde dıye gormustum ..
Senı arada bırakan kısmı anlıyorum ..
Ama hakem , ıyı nıyetlı veya zekı bırı olsa .. Hareketın sıddetıne ve oyuncunun ne kadar yerde yattıgına - kıvrandıgına bakarak bıle " degıl " karar verebılırdı ..

Ceza sahasının dısına dogru cıkan bır top .. Ayakkabıları deyıyor neredeyse .. Adam yerden kalkmıyor 2 dakıka boyunca .. Verır mısın ?

Hanı Ingıltere yı falan gectım .. Bu dokunma ıle penaltı verıldıgıne hıc sahıt olmadım . Hadı dıyelım verdın ve ıyı nıyetlısın ..
Henry nın karsı karsıya kacırdıgı bır gol var .. Orada zencı Henry nın omuzundan tutuyor 1 sanıye falan sonra hemen cekıyor ..

E onu da ver o zaman ..
Cok kızdım Henry e bu yuzden .Cok merak ederdım o dokunmaya alehımıze penaltı veren ıbnenın bahsettıgım pozısyonda ne yapacagına .
2 defa Galatasaray lehine parmak ucuyla verilmis penalti var zaten.

Dunku de net penalti,var olmasa durum farkli olur ama burada kareyi donduruyorlar,hakemde darbeyi gorup veriyo penaltiyi
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Valla ben hala ıcerde göremiyorum . Şiddet kısmına gelemiyorum ben hala :)

Hayır bır de ne var bılıyor musun .. Faul ve Kart konusunda lıgımızın en cımrı hakemlerındendır bu ..
Halıs 1 bu 2 ..
Cücü faul verır kart sevmez mesela ..

Faul bahsı oynadıgım ıcın ıyı bılıyorum ıbneyı . Uzun zamandır uzulmemıstım valla cok pısı pısıne gıttı .. Hele bır de dedıgın gıbı dısarıdaysa ..
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Rıze de Henry nın pozısyonu mu ..

Okan Koc , gozunun gordugunu ınkar etmek ıcın eskı defterlerı karıstırmıs olsa gerek ..

Insanların gecen seneden bahsetmesı anlasılır bır sey degıl .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt