26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Var prosederünün işlemesi gerek diye biliyorum. Onlar bakıp kırmızı niye demediler acaba.. Bizim maçta oynayıp, oynamamasıda sorun değil, her şartta bizi yenerler.
Yenersekte, yine geçen sene gibi azda olsa şampiyonluk ihtimalimiz belirir.3-5 maç heyacan yaşarız![]()
"Zaten yalandan bır penaltı verdım bır de sımdı buna kırmızı verdırtırsem boku cıkar " demıstır VAR hakemı ıle bırlıkte .
Sızın macta oynayacak olması dedıgın gıbı onemlı degıl , halı hazırda Vıda 2.sarıdan atılmamısken :)
Bızı yenersenız bızım kadar sansınız olur bu arada yarısta .. 2 sezondur ASY ye boyle gelıyorsunuz zaten .. Belkı Sergen basarabılır .. " Besıktas " denılınce aklıma tek gelen unsur .. Sergen ..