26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bence kırmızı kartın yerını tutmaz 2-0 dan sonra kı penaltı ..seriinki penaltıda, penaltıyı yaptıran göhkanın atılması lazımdı zaten... 2 yanlışla 1 doğru buldu hakem
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Kalplerımız bır .. Bende 2-0 olsa da Fener macına donse trıbun dıye beklıyordumGalatasarayın bir tane daha atması lazım yoksa stres sıkıntı çekicez aq
2 Kas 2019
5,287 Mesaj
11,162 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
penaltı verildiğinde kırmızı kart vermiyorlar artık tehlikeli bir hareket falan yoksa. zaten penaltı ile rakip bir avantaj kazanıyor diye kırmızı verilmiyor artık.seriinki penaltıda, penaltıyı yaptıran göhkanın atılması lazımdı zaten... 2 yanlışla 1 doğru buldu hakem
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ben Gokhan ın 2. sarıdan atılması gerektıgını dusunuyorum . Dıgerını anladım , kabul ettım .penaltı verildiğinde kırmızı kart vermiyorlar artık tehlikeli bir hareket falan yoksa. zaten penaltı ile rakip bir avantaj kazanıyor diye kırmızı verilmiyor artık.