sayören
TC Onaylı
22 Eyl 2019
19,639 Mesaj
32,743 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Şampiyon olacağız.yedirmezlerse yeriz .Babacım bende GS kazanır bahsi var, zaten şampiyon olamayacağınız için (daha ziyade size yedirmeyecekleri için) totem falan a yapmıyorum.
Ama Seri'nin olayı da penaltı şimdi.
Ben seri pozisyonuna yorum yapmadım.haklisin ayrıca.net penaltı .