1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Şubat 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

muhteva

TC Onaylı

20 Nis 2020

6,747 Mesaj

12,514 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Nis 2020
Mesajlar
6,747
Tepkime puanı
12,514
@High End sen yokken @barisso99 parayı buldu Yugoslav sınırından 2 siyah para çantasını gömmüş yerini söylemiyor
 

7 Eki 2019

8,227 Mesaj

21,896 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
8,227
Tepkime puanı
21,896
Konum
İstanbul
Nasıl 15 k kaldı abi daha geçen ay seninle buradan yazışmadık mı wsbets e para yatırdım deme sakın?
Hacı Ali Beyden sonra WSBETS mi kaldı gözünü sevdiğim ne yaptın sen :(


1500 e 1500 bonus aldık 15 k yaptık 8 gündür ödemiyorlardı bugünde hesabımı kapattılar
 
H

High End

Guest
1500 e 1500 bonus aldık 15 k yaptık 8 gündür ödemiyorlardı bugünde hesabımı kapattılar


Mesut'um ben çok eminim sana buradan 1-2 ay öncesinde yazmıştım, bunlar beni her hafta arayıp yüzde yüz bonus veriyorlar diye.

Aga bunlar yeni değil Ali bey gttiğinden beri sövüşlüyorlar milleti nasıl bu hataya düştün Yüzde 100 her hafta bonus verilir mi? Amaçları zaten kapital toplamakdı ve sen de tongaya düştün sanırım :(
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul
Vay kanı bozuk tahtakuruları vay. Hesabı da kapattılar ha.
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Ali abi, ibne-gay balıkçı slotu bitmiş. Kurtulduk :D
 

admin

BetForumu
Yönetici
TC Onaylı

5 Eyl 2019

9,690 Mesaj

50,431 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Eyl 2019
Mesajlar
9,690
Tepkime puanı
50,431
Gamsız geçmiş olsun.

Yazdığım en uzun mesaj sanırım bu forumda. Sonuna kadar okunsun diye 1 saat tutacağım. Bunları ilk kez yazıyorum. Sormadan kimse dile getirmedim çünkü. Ama artık zorunluluk oldu.

@High End bak dediklerinin, yaptıklarının çoğunun yanlış olduğunu, bizim sizin için hatta özele iniyorum senin için nelerden vazgeçtiğimizi eyvallah çektiğimizi açıklayacağım. Ama son konudan başlayalım.

Betdefans bonus kuralları kötü niyetli demedin büro kötü niyetli demiştin. Neden, sadece 1 adet bonus kuralında sadece futbol bahisleri çevrimden sayılır deniyor. Buradan kıl kapıp vay büro paparayı açıktan yazdırdı dedin. Hatta bir arkadaşa paparadan 1 lira gönderip başka büronun reklamı yapılmış, onlar yaptırdı dedin . O arkadaş o başlığa yazmadı sanırım paparasını bile. Yine olsa yine o kampanyayı yaparız çünkü biz sadece iletileni açtık herkes zorla yazacak demedik. Papara mevzusunu diyorsun. Eee bende açıktan yazmam ama o malın alıcısı varsa o kampanyayı açarım. Oradan yürümene lüzum yok. Sonra büroya giydirmeye başladın her başlıkta hakaret. Ya çoğunu tolere ettik, defalarca ettik, yine ederdik ancak biz ses çıkarmadıkça sen bizi eşek yerine koydun.


Bir tane büro vardı battı gitti sonra. Mesela o büronun müdürü geldi bana yazdı " Sizinle anlaşmayacağız gelecek ay "İlk kez böyle bir şey duydum. Anlaşmayan çok duydumda 10 gün önce gelip böyle diyen olmamıştı. Bunu söyleme sebebini sordum seni söyledi. " Hediye istiyor, chate gelip muhabbet ediyor, hediye verince beğenmiyor " hatta bir cümleside " Bu verdiğin spinle şey bile çekilmez " demişsin onu diyor. O müşteriyle sizin aranızda dedim, seni yermedim .

Dahası ne oldu biliyor musun bir büroya YAVŞAK dedin diye en bilindik, en güvenilir, en bonkör bürolardan biri gitti, YAVŞAK dediğin mesajı iletti bana buna ceza vermeyecek misiniz dedi.Ben sadece mesajı sildim. 3-4 saat geçtikten sonra sadece silmişsiniz biz forumdan ayrılalım dediler. Tabi xxx Bey dedim. Buraya koymuyorum ss leri . Yalan söylmediğimi biliyorsunuz çünkü.

Neyse Betdefans'a söylediklerinide öteledik, görmezden geldik. Çünkü eleştirilebilir. Ama hakaret boyutuna gelemez. Çünkü üye iyidir forumu forum yapandır, ama bürolarda tü kaka değil işlerini yaptıktan sonra. Parayı ödesin, üyeyi aşağılamasın, parasında gözü olmasın varsın verdiği hediye bonusun kuralınıda belirlesin.

Şimdi okuyorum büroyu koruyor izlenimi yaratıyorsun yakışmıyor. Ben büroyu korusam sadece senin özelinde giden 2 büronun ayaklarına kapanırdım. Yönetim büro tarafında gibi konuşman bize yapışmaz. Benim hoşt dediğim büro sayısı el - ayak parmaklarının toplamından fazla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt