1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Şubat 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Acayip kar yağıyor.
 
H

High End

Guest
Gamsız geçmiş olsun.

Yazdığım en uzun mesaj sanırım bu forumda. Sonuna kadar okunsun diye 1 saat tutacağım. Bunları ilk kez yazıyorum. Sormadan kimse dile getirmedim çünkü. Ama artık zorunluluk oldu.

@High End bak dediklerinin, yaptıklarının çoğunun yanlış olduğunu, bizim sizin için hatta özele iniyorum senin için nelerden vazgeçtiğimizi eyvallah çektiğimizi açıklayacağım. Ama son konudan başlayalım.

Betdefans bonus kuralları kötü niyetli demedin büro kötü niyetli demiştin. Neden, sadece 1 adet bonus kuralında sadece futbol bahisleri çevrimden sayılır deniyor. Buradan kıl kapıp vay büro paparayı açıktan yazdırdı dedin. Hatta bir arkadaşa paparadan 1 lira gönderip başka büronun reklamı yapılmış, onlar yaptırdı dedin . O arkadaş o başlığa yazmadı sanırım paparasını bile. Yine olsa yine o kampanyayı yaparız çünkü biz sadece iletileni açtık herkes zorla yazacak demedik. Papara mevzusunu diyorsun. Eee bende açıktan yazmam ama o malın alıcısı varsa o kampanyayı açarım. Oradan yürümene lüzum yok. Sonra büroya giydirmeye başladın her başlıkta hakaret. Ya çoğunu tolere ettik, defalarca ettik, yine ederdik ancak biz ses çıkarmadıkça sen bizi eşek yerine koydun.

Biliyorsun forumda ya da arka planda ben zorda kalsamda senin istemediğin şeyleri söylemedim ve insanlar beni kötü bildi? Pony'nin dışarı çıkardığı laf konusunda? Var mı benden bir falso aradan 1 yıl geçti. Yok çünkü söz verdim. Diğer verdiğim sözde forumu açtık, hata yapacağız ama ısrarcı olmayacağız. Yaptığımız çok hataları kendimiz telafi ettik. Ama sen yaptığın hatalardan vazgeçmedin.

Bir tane büro vardı battı gitti sonra. Mesela o büronun müdürü geldi bana yazdı " Sizinle anlaşmayacağız gelecek ay "İlk kez böyle bir şey duydum. Anlaşmayan çok duydumda 10 gün önce gelip böyle diyen olmamıştı. Bunu söyleme sebebini sordum seni söyledi. " Hediye istiyor, chate gelip muhabbet ediyor, hediye verince beğenmiyor " hatta bir cümleside " Bu verdiğin spinle şey bile çekilmez " demişsin onu diyor. O müşteriyle sizin aranızda dedim, seni yermedim .

Dahası ne oldu biliyor musun bir büroya YAVŞAK dedin diye en bilindik, en güvenilir, en bonkör bürolardan biri gitti, YAVŞAK dediğin mesajı iletti bana buna ceza vermeyecek misiniz dedi.Ben sadece mesajı sildim. 3-4 saat geçtikten sonra sadece silmişsiniz biz forumdan ayrılalım dediler. Tabi xxx Bey dedim. Buraya koymuyorum ss leri . Yalan söylmediğimi biliyorsunuz çünkü.

Neyse Betdefans'a söylediklerinide öteledik, görmezden geldik. Çünkü eleştirilebilir. Ama hakaret boyutuna gelemez. Çünkü üye iyidir forumu forum yapandır, ama bürolarda tü kaka değil işlerini yaptıktan sonra. Parayı ödesin, üyeyi aşağılamasın, parasında gözü olmasın varsın verdiği hediye bonusun kuralınıda belirlesin.

Şimdi okuyorum büroyu koruyor izlenimi yaratıyorsun yakışmıyor. Ben büroyu korusam sadece senin özelinde giden 2 büronun ayaklarına kapanırdım. Yönetim büro tarafında gibi konuşman bize yapışmaz. Benim hoşt dediğim büro sayısı el - ayak parmaklarının toplamından fazla.


@admin yanılıyorsun dostum, ben Betdefans için bu bura paparaları toplayıp millete yoluuyor demedim, kime demişim böyle gösterir misin?

Ha yapabilir mi yapabilir, açıktan paparaları almanın amacı zaten belli. Ama bunu Betdefans yaptı demedim

Neyse kapatalım uzatmanın alemi yok herkes olanı biteni gördü. Daha da fazla uzatmak kimseye bir şey kazandırmayacak.
Şunu da bil, High End Betdefans yüzünden satılacak adam değildir.
 
H

High End

Guest

EDkBITAW4AAjsaJ.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt