1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Haziran 2022

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Valla kendi gözümle görmeden bu devirde güvenlimez,ama Tekirdağ'da yapanar vardı bende denemiştim içimi muhteşemdi. Göbek möbek halt etmiş gerçekten,göte gelmektense 3 gun içmeyip 1 gün götümüze sokulan kazıklı fiyatıyla içerim kafam rahat olur.
Dostum; Tekirdağ'da falan boğma rakı yapıyorlar. Bizim evde yaptığımız gibi değil yani. Adamlar işin uzmanı. Eğer gerçek Tekirdağlı yaptıysa otur iç o rakıyı. İçimi, tadı vs süper olur. Tekirdağlıların boğma rakısı harikadır yani. :love: :love: (y) (y) (y)
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,497 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,497
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
bizim kutup var bilirsiniz @insect.. onun patronu yapıyodu el yapımı..
bu şimdi bi gün göle gittik. getirdi 1 şişe..
rakı kaymak gibi abi. 10 numara ama tabii göt korkusu var...
orda içmiştim ev yapımı 10 numaraydı....

ama sakat işte heryerden içilmez.
bizim tekelci 2 kişi yi götürdü ibnetor.. adamlar mefta amkk..
gerçi dışarda nasıl oluyo bilmiyom ama mahkemesi sürüyo hala...
Bulgaristandan boğma rakı gelmişti 70lik yavaştan sigarasız 4 saatte içmiştim

gürcistanında bu meşhur çaçası güzeldir yeşil olanlar iyi

Screenshot_20220616-014838_Samsung Internet.jpg

old,kakheti de güzel konyak sahilde bi 70lik çerezle içtim viski tadı vardı

Screenshot_20220616-014956_Samsung Internet.jpg
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
aynen baba.. ama şimdi teknoloji gelişti çözdüler olayı.. @chatlackali komutanım daha iyi bilir tabii. benim bildiğim etil alkolde öyle bir risk yok..

tabii bunun aparatlarıda var. anoson esansı şeker felan extra bişiler katıyosun..

votka öyle değil ki yada aykut bizi sikiyodu tam bilemiyom.

abi migrostan aldım şimdi bunu 2 katına çıkarcam diyodu ibnetor.
2 kapak alkol 1 kapak şiveps dayıyodu ibnetor.. gerçi güzel gidiyodu haa bak yalan yok...
Abi zaten votka dediğin nedir ki Ethil alkol su ve şeker.Yani o su falanda katmıyordu daha iyi kafa yapıyordu :D yanı normalde 2 kapak onun koyduguna bir bardata su koyup 1 yemek kaşığıda şeker atıp karıştırıp 1-2 gun dınlendırmek lazım,yani o ıkı kapak ethil 1 bardak votkaya bedel diyebiliriz :D
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
marmariste nasıl eğlendik ama gece klübünde baba @insect ...

yaw şimdi bunu dedim morlim bozuldu amk.. ulan bi gecede karar verip taktak amk uçak biletlerini alıp kış ortasında marmarise gidiyorduk. (ukraynaya niye gitmedik kafamızı skyim ) orda klüp mülüp amk..

şimdi düşününce ciddi imkansız ya.. Ciddi rakkam tutar yani.
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
Dostum; Tekirdağ'da falan boğma rakı yapıyorlar. Bizim evde yaptığımız gibi değil yani. Adamlar işin uzmanı. Eğer gerçek Tekirdağlı yaptıysa otur iç o rakıyı. İçimi, tadı vs süper olur. Tekirdağlıların boğma rakısı harikadır yani. :love: :love: (y) (y) (y)
Aynen abi Boğma diye ayrıntı yazmadım evde yapılma muhabbeti olunca.Üniversiteyi Tekirdağ'da okudum bol bol içtim valla muhteşemdi,Turizm otelcilik okuyordum geceleri uygulama oteline bakardım gündüz okula giderdim o zamanlar :) Tekirdağ yeni rakı üretim fabrikası müdürüde geliyordu bizde konaklıyordu ve ''Bizde üretilen yeni rakının tadı çok çok farklı'' derdi ''bende siktir mk ne farkı olurki rakı rakıdır '' diyordum içimden.
Bana bir gün hediye olarak 100'lük getirdi içmeye kıyamadım her gün 1 tek içiyordum geceleri bitmesin diye double içmiyordum :D bu dediğim 2006'daydı şimdi nasıldır bilmiyorum,mezuniyetten sonra kısmet olmadı bir daha gitmek ama yakın zamanda belki gidicem Boğmaları zulalayıp getiricem :D
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
Abi zaten votka dediğin nedir ki Ethil alkol su ve şeker.Yani o su falanda katmıyordu daha iyi kafa yapıyordu :D yanı normalde 2 kapak onun koyduguna bir bardata su koyup 1 yemek kaşığıda şeker atıp karıştırıp 1-2 gun dınlendırmek lazım,yani o ıkı kapak ethil 1 bardak votkaya bedel diyebiliriz :D

aga biz bilmiyozki işte. Bu dalyarak geliyodu. poşetten çıkarıyo amk şişeyi. abi bak bunu 2 kat yapcam syret diyodu.
iyimiş bro nasıl oluyo.
abi bişi yok bak tak tak 2 kapak ondan bi kapak bundan..
ver bakıyım.. hımmm iyimiş yap amkk..
olay bu..
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
marmariste nasıl eğlendik ama gece klübünde baba @insect ...

yaw şimdi bunu dedim morlim bozuldu amk.. ulan bi gecede karar verip taktak amk uçak biletlerini alıp kış ortasında marmarise gidiyorduk. (ukraynaya niye gitmedik kafamızı skyim ) orda klüp mülüp amk..

şimdi düşününce ciddi imkansız ya.. Ciddi rakkam tutar yani.
Şimdi imkansız yav nere gidiyoruz :))
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
aynen baba.. ama şimdi teknoloji gelişti çözdüler olayı.. @chatlackali komutanım daha iyi bilir tabii. benim bildiğim etil alkolde öyle bir risk yok..

tabii bunun aparatlarıda var. anoson esansı şeker felan extra bişiler katıyosun..

votka öyle değil ki yada aykut bizi sikiyodu tam bilemiyom.

abi migrostan aldım şimdi bunu 2 katına çıkarcam diyodu ibnetor.
2 kapak alkol 1 kapak şiveps dayıyodu ibnetor.. gerçi güzel gidiyodu haa bak yalan yok...
Rakı; etil alkol, su, 1-2 kesme şeker, anason yağından yapılıyor. Votka ise yine aynı ölçülerde rakıdaki malzemeler kullanılarak yapılıyor sadece anason yağı eklenmiyor.
Bu milleti zehirleyen adamlar etil alkolü kendileri damıtma usulü ile yapıyorlar. O damıtarak alkol yapanlardan almayacaksın, içmeyeceksin rakıyı. Tam rakamı bilmiyorum (hatırlamıyorum) ama damıtma işlemi misal 73 derecede başlıyor. Yani şıp şıp diye alta koyduğun bardağa alkol 73 dereceden sonra damlamaya başlıyor. Fakat işin kötüsü; o derecede damıtılan şey etil değil; metil alkol...
Etil ise 78nci dereceden sonra damıtılıyor. Bu damıtma işlemini yapanlar ya bu aradaki derece farkını bilmiyor, ya len bu da alkol boşa gitmesin, bişey olmaz diyor. Ya da damıtılma işlemi başlamadan hemen önce tertibatı çoluğa çocuğa bırakıp başka işlere bakıyor.

Eğer evinde damıtma işlemi yapıyorsan; 73 ncü derecede başlayıp damıtılan alkolü çöpe dökeceksin. 78 nci dereceden sonra damıtılanları kullanacaksın. Eğer ayırmazsan etilin içine metil de karıştırmış olursun ve sonuçta da içen kişi en iyi ihtimal kör olur... :(

Verdiğim dereceler kafadan sallama derece. Bir kimyager bunun net derecelerini zaten söyler/bilir.
Benim yaptığım şeyse hiç o damıtma işiyle uğraşmıyorum, hazır damıtılmış ve piyasada satılan etil alkolü alıp kullanıyorum. Fakat son zamanlarda açgözlü, cahil bazı etil alkol satıcılarının da etile metil karıştırdığını duyuyorum. Eğer böyle bir tereddüt ya da korkun varsa; internette satılan kitler var. Misal 5 lt etil alkol satın aldın; o kitlerden 1 tane o alkolün içine atıyorsun ve alkol içinde metil varsa anında uyarı veriyor. Yani kontrolünü de yapabiliyorsun.
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
Aynen abi Boğma diye ayrıntı yazmadım evde yapılma muhabbeti olunca.Üniversiteyi Tekirdağ'da okudum bol bol içtim valla muhteşemdi,Turizm otelcilik okuyordum geceleri uygulama oteline bakardım gündüz okula giderdim o zamanlar :) Tekirdağ yeni rakı üretim fabrikası müdürüde geliyordu bizde konaklıyordu ve ''Bizde üretilen yeni rakının tadı çok çok farklı'' derdi ''bende siktir mk ne farkı olurki rakı rakıdır '' diyordum içimden.
Bana bir gün hediye olarak 100'lük getirdi içmeye kıyamadım her gün 1 tek içiyordum geceleri bitmesin diye double içmiyordum :D bu dediğim 2006'daydı şimdi nasıldır bilmiyorum,mezuniyetten sonra kısmet olmadı bir daha gitmek ama yakın zamanda belki gidicem Boğmaları zulalayıp getiricem :D

ahaahaha baba benim memleket zaten.
aynen rakı fabrikası ordaydı bir zamanla şehire yakın kaldı..

amk üretimde bi basıyolardı anasonu , bütün şehir rakı kokuyo..ahaahah bildiğin her yer rakı....

eskiden rakı şişelerinin altında numara vardı. Yukarda anlattığın doğru yani... birinci ağız 2. ağız felan o nolardan anlaşılıyordu..unuttum tabii ben.
ama işte o numara farklılıkları şimdi başka marka adı altında satılıyor..

yeni rakı mesela yok tekirdağ rakısı gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt