Süleyman Çakır
TC Onaylı
21 Eyl 2020
9,497 Mesaj
11,095 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
rakı gibisi yoktur dişler sağlamken rakı içmediğim zaman gündüz anasonlu sakız çiğnerdim maraşlı bir arkadaş geviş getiriyordu hergün maraş otu çiğniyor çok kötü kokusu vardı çiğnedim bişey anlamadımahaahaha baba benim memleket zaten.
aynen rakı fabrikası ordaydı bir zamanla şehire yakın kaldı..
amk üretimde bi basıyolardı anasonu , bütün şehir rakı kokuyo..ahaahah bildiğin her yer rakı....
eskiden rakı şişelerinin altında numara vardı. Yukarda anlattığın doğru yani... birinci ağız 2. ağız felan o nolardan anlaşılıyordu..unuttum tabii ben.
ama işte o numara farklılıkları şimdi başka marka adı altında satılıyor..
yeni rakı mesela yok tekirdağ rakısı gibi.