6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
5-10k değil mi nasıl bir para abi bu
geçmiş olsun
6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
6 Haz 2022
19 Mesaj
21 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Çok güzel yazmışsın abi hepsine katılıyorum lakin 100 300 borç meselesi değil aslında alan kişi borç aldığı kişiyi salak yerine koyması insana koyuyor ne insanlar var borç alan kişi borcunu ödese bile racona ters olduğu için haysiyeti için bile sıkar 10 tl için cinayet işleyen varHayatım boyunca hiç kimseyi tehdit etmedim, posta koymadım. Çünkü; benim de asla kaldıramayacağım tek şey tehdit edilmek ve bana posta konulmasıdır.Hele ki birine yardımcı olup borç vermişsem ve bunun karşılığı tehdit ediliyorsam çok zoruma gider. Direk bulurum onu ya sen benim kafama sık ya da ben senin sıkacağım derim. Ve hiç acımam düşünmem de sıkarım!.. Arkadaş tehdit etmek nedir yav?
Param yok ödeyemiyorum de. Olunca ödeyeceğim de... Hakkını helal et de... Gık dersem namerdim, eyvallah derim. Ama borcunu ödemez bir de tehdit edersen adama orda dur bakalım biraz, ağır ol derler. Kolunu bacağını kırıp götüne sokarlar.
Ödeyemeyeceksen almayacaksın kardeşim. 100 - 200 olur sıkıntı olmaz ama büyük meblağ borç aldıysan ödeyeceksin! Hani bir laf vardır yiyemeyeceğin aletin altına yatmayacaksın! Eğer yattıysan da o aletten kaçmayacaksın paşa paşa yiyeceksin.
Bu arada bana da borcu olup ödemeyen/ödeyemeyen arkadaşlar var ve olmaya da devam ediyor. Gerçi hiç kimseyi sıkıştırmıyorum, mesaj bile atmıyorum bu konuyla ilgili. Canları sağolsun, hakkım varsa helal olsun. Ama olur da sorarsam ya da bir mesaj atıp sorarsam sakın ola bana öyle tehdit ve posta koyma şeklinde yaklaşmayın dostlarım, kardeşlerim. Param yok yazarsınız, olunca ödeyeceğim yazarsınız. Ya da abi para da yok iş de yok, hakkını helal et yazarsınız, olur biter. Zaten verdiğim paralar ufak tefek paralar. O yüzden ters şekilde yaklaşmayın ki hayatımızı bok etmeyelim
Diğer taraftan sadece bana değil; hiç kimseye bu şekil yapmayın. Herkes @faustino gibi anlayışlı ya da sabırlı olmayabilir. 5 TL için bile yeri geliyor adam öldürülüyor.Borç alın ama ödeyebileceğiniz borcu alın. Ne kendinizi ne de başkasını yakın!
![]()
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ben zaten sadece direk Gamsız için ya da onun özelinde yazmadım dostum. Gamsız ya da ben ya da sen hiç farketmez forumdaki herkes... Hiç kimse ödeyemeyeceği parayı borç olarak istememeli. Ben de gamsıza her istediğinde borç veriyordum geciktirdiğini bile bile. Hatta en son yine verdim 2 ay falan oldu hala geri ödeme gelmedi. Onun peşinde de değilim benim verdiğim ufak para 300 civarı birşey. Bugüne kadar da bir kez bile yazmadım ona öde vs diye. Eline geçince öder, ödemezse de canı sağ olsun. Helali hoş olsun.Komutanım bende bütün detaylar var. Yazmıyodum ama sen yazıp hemde bu kadar uzun yazınca ,karalayalım birkaç satır..
burda en sevilen sayılan adamsın . o parayı bende iste sana vermem.. Bak net konuşuyorum sana dahi o parayı vermem baba.
Ödeyemeyeceğinden değil , dünya hali insanlık hali olumsuz bir durum olur birbirimize mahçup oluruz mahçup olmak bi yana beni ziyadesiyle etkiler.
Beni derken burada 100 kişi tanıyorsam 100 ünüde etkilecek rakkam var ortada..
Gelelim gamsıza , örnek vercek olursam @Biomet @faustino neyse gamsızda benim için odur.
Bakın benim için diyorum çünkü para alışverişine hiç girmedim. Mesut wildlerdi beni olayımız budur.
gelelim sadede , Beni yatırıp siksen ben o parayı vermezdim mesuta. Çünkü zaten geçmişten bildiğimiz muhtelif olaylarına hep beraber şahit olduğumuz bi insan.. Para borç konusundaki tutumu belli. Bu konunun dışında zaten iyi bir arkadaştır. Ama burda olduğu gibi wild vs durumlar dışında kesinlikle para konularına girmeyeceğim bazı insanlar gibi onunda durumu budur...
Geelim ödeme konusuna , para 5-10k değil ki , ciddi bi para. Mesutu yatırıp siksen afedersin o para çıkmaz.. Zaten battım diyor adam..
@faustino a söylediğim gibi , ödiycem diyor. Ama Allah kerim tabi...
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Çok doğrusun dostum. Dediğin gibi borç 100 de olsa 10 K da olsa aynıdır. En güzeli borcunu ödemektir. Ben sadece miktar ufak olduğu için ve zaten bahisten gelen paradan verdiğim için pek önemsemiyorum. Heee ama bu da yutup geçiyorum anlamına gelmesin tabii. 100 TL ya da 20 TL de olsa benden borç alıp ödemeyen arkadaşa bir dahaki sefere (ödemediği sürece) param olsa dahi yok, diyorum...Çok güzel yazmışsın abi hepsine katılıyorum lakin 100 300 borç meselesi değil aslında alan kişi borç aldığı kişiyi salak yerine koyması insana koyuyor ne insanlar var borç alan kişi borcunu ödese bile racona ters olduğu için haysiyeti için bile sıkar 10 tl için cinayet işleyen var
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Dostum , sevmek farklı birşey yav. Evet haklısın, kızıyorum. Yaptığı çok boktan, kötü birşey. Ama tutup yaaa bak gamsız bunları yapmış artık onu sevmiyorum deyince bitmiyor ki işAbi Adamı tehdit ediyormuş niye seviyorsun onu anlamadım.
Ha birde çocuğu hasta iken yaptıklarıda var
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Aga, sende varsa sen ateşle bana@chatlackali 100 tl ateşlede kuruyemiş alayım abi
21 Eyl 2020
9,498 Mesaj
11,095 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ateşleyim abi köpeğin olsun ne kadar lazım , iban yaz wpdenAga, sende varsa sen ateşle bana![]()
![]()
![]()
Bu ay benim için parasızlık açısından en boktan ay aminu
![]()