1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Haziran 2022

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

6 Haz 2022

19 Mesaj

21 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Haz 2022
Mesajlar
19
Tepkime puanı
21
Hayatım boyunca hiç kimseyi tehdit etmedim, posta koymadım. Çünkü; benim de asla kaldıramayacağım tek şey tehdit edilmek ve bana posta konulmasıdır. :( Hele ki birine yardımcı olup borç vermişsem ve bunun karşılığı tehdit ediliyorsam çok zoruma gider. Direk bulurum onu ya sen benim kafama sık ya da ben senin sıkacağım derim. Ve hiç acımam düşünmem de sıkarım!.. Arkadaş tehdit etmek nedir yav? :mad::mad::mad: Param yok ödeyemiyorum de. Olunca ödeyeceğim de... Hakkını helal et de... Gık dersem namerdim, eyvallah derim. Ama borcunu ödemez bir de tehdit edersen adama orda dur bakalım biraz, ağır ol derler. Kolunu bacağını kırıp götüne sokarlar. :mad::mad: Ödeyemeyeceksen almayacaksın kardeşim. 100 - 200 olur sıkıntı olmaz ama büyük meblağ borç aldıysan ödeyeceksin! Hani bir laf vardır yiyemeyeceğin aletin altına yatmayacaksın! Eğer yattıysan da o aletten kaçmayacaksın paşa paşa yiyeceksin.

Bu arada bana da borcu olup ödemeyen/ödeyemeyen arkadaşlar var ve olmaya da devam ediyor. Gerçi hiç kimseyi sıkıştırmıyorum, mesaj bile atmıyorum bu konuyla ilgili. Canları sağolsun, hakkım varsa helal olsun. Ama olur da sorarsam ya da bir mesaj atıp sorarsam sakın ola bana öyle tehdit ve posta koyma şeklinde yaklaşmayın dostlarım, kardeşlerim. Param yok yazarsınız, olunca ödeyeceğim yazarsınız. Ya da abi para da yok iş de yok, hakkını helal et yazarsınız, olur biter. Zaten verdiğim paralar ufak tefek paralar. O yüzden ters şekilde yaklaşmayın ki hayatımızı bok etmeyelim :(

Diğer taraftan sadece bana değil; hiç kimseye bu şekil yapmayın. Herkes @faustino gibi anlayışlı ya da sabırlı olmayabilir. 5 TL için bile yeri geliyor adam öldürülüyor. :( Borç alın ama ödeyebileceğiniz borcu alın. Ne kendinizi ne de başkasını yakın! :(
Çok güzel yazmışsın abi hepsine katılıyorum lakin 100 300 borç meselesi değil aslında alan kişi borç aldığı kişiyi salak yerine koyması insana koyuyor ne insanlar var borç alan kişi borcunu ödese bile racona ters olduğu için haysiyeti için bile sıkar 10 tl için cinayet işleyen var
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Komutanım bende bütün detaylar var. Yazmıyodum ama sen yazıp hemde bu kadar uzun yazınca ,karalayalım birkaç satır..

burda en sevilen sayılan adamsın . o parayı bende iste sana vermem.. Bak net konuşuyorum sana dahi o parayı vermem baba.

Ödeyemeyeceğinden değil , dünya hali insanlık hali olumsuz bir durum olur birbirimize mahçup oluruz mahçup olmak bi yana beni ziyadesiyle etkiler.
Beni derken burada 100 kişi tanıyorsam 100 ünüde etkilecek rakkam var ortada..

Gelelim gamsıza , örnek vercek olursam @Biomet @faustino neyse gamsızda benim için odur.
Bakın benim için diyorum çünkü para alışverişine hiç girmedim. Mesut wildlerdi beni olayımız budur.

gelelim sadede , Beni yatırıp siksen ben o parayı vermezdim mesuta. Çünkü zaten geçmişten bildiğimiz muhtelif olaylarına hep beraber şahit olduğumuz bi insan.. Para borç konusundaki tutumu belli. Bu konunun dışında zaten iyi bir arkadaştır. Ama burda olduğu gibi wild vs durumlar dışında kesinlikle para konularına girmeyeceğim bazı insanlar gibi onunda durumu budur...

Geelim ödeme konusuna , para 5-10k değil ki , ciddi bi para. Mesutu yatırıp siksen afedersin o para çıkmaz.. Zaten battım diyor adam..

@faustino a söylediğim gibi , ödiycem diyor. Ama Allah kerim tabi...
Ben zaten sadece direk Gamsız için ya da onun özelinde yazmadım dostum. Gamsız ya da ben ya da sen hiç farketmez forumdaki herkes... Hiç kimse ödeyemeyeceği parayı borç olarak istememeli. Ben de gamsıza her istediğinde borç veriyordum geciktirdiğini bile bile. Hatta en son yine verdim 2 ay falan oldu hala geri ödeme gelmedi. Onun peşinde de değilim benim verdiğim ufak para 300 civarı birşey. Bugüne kadar da bir kez bile yazmadım ona öde vs diye. Eline geçince öder, ödemezse de canı sağ olsun. Helali hoş olsun.

Kötü olan tarafı; ödeyemeyeceğini bildiği miktarı borç istemesi. Ya da ödeyemeyince tehdit etmesi. :( Heee bak yine gamsız için demiyorum bunu... herkes için diyorum. Hiç kimse kimseyi tehdit edemez, posta koyamaz. Ben de hiç kimseye öyle miktarlar borç vermem, yok çünkü öyle bir param. (Ev parası hariç) Bahis kasamda param olduğunda bugüne kadar hiç kimseye yok da demedim. Çok kişiden de geri dönmedi :) Ama hiç kimse de beni tehdit etmedi. Olmaz baba tehdit olmaz. Bak direkt söylüyorum. Olur da birgün bu forumdan birine 4-5 K borçlu olmuşsam; ve günü geldiğinde ödeyemeyecek gibiysem, elimdeki telefonu, evdeki TV yi, bilgisayarı vs götürür satarım ve o borcu öderim.

Gamsız için diyeceğim tek şey de (ki ben de gamsızı çok severim, sevmediğim biri de değil) ne yapıp edip bir şekilde borcunu ödemeli. başkalarını da zor durumda bırakmamalı. Tehdit vs durumlarına girmemeli. Yoksa kendi kişiliğine, onuruna zarar verir. :(
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Abi Adamı tehdit ediyormuş niye seviyorsun onu anlamadım.

Ha birde çocuğu hasta iken yaptıklarıda var
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Çok güzel yazmışsın abi hepsine katılıyorum lakin 100 300 borç meselesi değil aslında alan kişi borç aldığı kişiyi salak yerine koyması insana koyuyor ne insanlar var borç alan kişi borcunu ödese bile racona ters olduğu için haysiyeti için bile sıkar 10 tl için cinayet işleyen var
Çok doğrusun dostum. Dediğin gibi borç 100 de olsa 10 K da olsa aynıdır. En güzeli borcunu ödemektir. Ben sadece miktar ufak olduğu için ve zaten bahisten gelen paradan verdiğim için pek önemsemiyorum. Heee ama bu da yutup geçiyorum anlamına gelmesin tabii. 100 TL ya da 20 TL de olsa benden borç alıp ödemeyen arkadaşa bir dahaki sefere (ödemediği sürece) param olsa dahi yok, diyorum...
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Abi Adamı tehdit ediyormuş niye seviyorsun onu anlamadım.

Ha birde çocuğu hasta iken yaptıklarıda var
Dostum , sevmek farklı birşey yav. Evet haklısın, kızıyorum. Yaptığı çok boktan, kötü birşey. Ama tutup yaaa bak gamsız bunları yapmış artık onu sevmiyorum deyince bitmiyor ki iş :D Dedim ya bana da hiç zamanında ödemedi borcunu hep salladı. Kızdım ama adamı sevdiğimden de hiç yok demedim , param olduğunda. Sevgi bu aga, yapacak birşey yok :D
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,498 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,498
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
@faustino öncelikle geçmiş olsun kardeş
para mevzuu işin içine girdimi en kral dostluklar bile bozuluyor malesef

para,için haysiyetini onurunu hiçe,sayan çok kişi var benimde borç verip almadığım çok kişi var

paradan daha önemli yegane şey dürüstlüktür

@chatlackali çok güzel yazmış aklımdan geçenlerin aynısını yazmış

ödeyemeyeceksen niye borç alıyorsun

şu yaşıma geldim iş yaptığım kişiler dışında para alışverişine girmedim
hastalık olur durumun olmaz geç ödersin yada bir gelirin vardır teminattır o zaman alırsın ama yok ben kupon yapıcam gelirse sana wild atarım vs,bunlar boş işler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt