26 Mar 2020
18,768 Mesaj
34,453 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 26 Mar 2020
- Mesajlar
- 18,768
- Tepkime puanı
- 34,453
Takımdaki sırp abileri derken Sacramento Kings yıllarında Divac ve Peja'dan bahsediyorsun sanırım. Resim veya video var mı bu hatırayla ilgili. Resmi hesabına bile yazarım eğer ispatı varsa.hadi rasim'in ne olduğu belli, yine de boşnak saksosu gafını twitter'ın gazabına veriyorum. aklında katiyen boşnakları hedef alıcak bir şey söylediğini düşünmüyorum. kendisini sevmem fakat iyi kötü tarih ve siyasi bilgisinden ötürü boşnaklara alenen laf söylemez. klasik trollüğünü yaparken işin buralara geleceğini elbette hesap edemezdi. ama ya hido, baba sen milyonların önünde isteyerek ve bilerek sırf takımdaki sırp abilerinin gözüne girmek için çetnik selamı vermiş birisin. ve üstüne üstlük senin kütük bosna hersek be. bunu hiçbir zaman aklım almayacak. ve nba tarihinin dopingle ilgili en bomba adamısın. seni ve badem bıyıklı abilerini sevmiyorum. rasim'i bile senden daha çok seviyorum