1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Başlığı-8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
hadi rasim'in ne olduğu belli, yine de boşnak saksosu gafını twitter'ın gazabına veriyorum. aklında katiyen boşnakları hedef alıcak bir şey söylediğini düşünmüyorum. kendisini sevmem fakat iyi kötü tarih ve siyasi bilgisinden ötürü boşnaklara alenen laf söylemez. klasik trollüğünü yaparken işin buralara geleceğini elbette hesap edemezdi. ama ya hido, baba sen milyonların önünde isteyerek ve bilerek sırf takımdaki sırp abilerinin gözüne girmek için çetnik selamı vermiş birisin. ve üstüne üstlük senin kütük bosna hersek be. bunu hiçbir zaman aklım almayacak. ve nba tarihinin dopingle ilgili en bomba adamısın. seni ve badem bıyıklı abilerini sevmiyorum. rasim'i bile senden daha çok seviyorum
Takımdaki sırp abileri derken Sacramento Kings yıllarında Divac ve Peja'dan bahsediyorsun sanırım. Resim veya video var mı bu hatırayla ilgili. Resmi hesabına bile yazarım eğer ispatı varsa.
 

2 Ara 2019

3,852 Mesaj

6,522 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
3,852
Tepkime puanı
6,522
Takımdaki sırp abileri derken Sacramento Kings yıllarında Divac ve Peja'dan bahsediyorsun sanırım. Resim veya video var mı bu hatırayla ilgili. Resmi hesabına bile yazarım eğer ispatı varsa.

Bununla ilgili görsel daha önce Twitter üzerinden paylaşılmıştı ama şuan kaldırılmış. Bunda da kendisinin parmağı olduğunu düşünüyorum. Fakat Kaan Kural'ın Sokrates dergisindeki yazısı da ispat niteliğindedir
 

Ekli dosyalar

  • F48465A3-F8C7-4F9B-8E05-463DF19EE66D.png
    F48465A3-F8C7-4F9B-8E05-463DF19EE66D.png
    54.4 KB · Görüntüleme: 33

2 Ara 2019

3,852 Mesaj

6,522 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
3,852
Tepkime puanı
6,522
Bununla ilgili görsel daha önce Twitter üzerinden paylaşılmıştı ama şuan kaldırılmış. Bunda da kendisinin parmağı olduğunu düşünüyorum. Fakat Kaan Kural'ın Sokrates dergisindeki yazısı da ispat niteliğindedir

Keza bu da maçtan bir kaç gün sonra yazılan yazı (ekşi)
 

Ekli dosyalar

  • 9C1482FF-2CD0-4955-9F69-21D22AB2944C.jpeg
    9C1482FF-2CD0-4955-9F69-21D22AB2944C.jpeg
    122.8 KB · Görüntüleme: 29

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Takımdaki sırp abileri derken Sacramento Kings yıllarında Divac ve Peja'dan bahsediyorsun sanırım. Resim veya video var mı bu hatırayla ilgili. Resmi hesabına bile yazarım eğer ispatı varsa.

Görüntüleri vardı ama sanırım kaldırtılmış her siyasi gücü elde eden insanın hatalarını örtbas etmesi gibi durumlar var maalesef.Önceki sayfada açık şekilde yazmıştım olay baya büyüktü Hırvat bench'i Hidayet'i ablukaya falan almıştı.Benzer olay vermek gerekirse bizim olaylı Türkiye-İsviçre futbol maçındaki olayların benzeriydi diyebilirim.O dönemler çok süksesi yoktu basketin ne gösterildi ne tartışıldı,kapatıldı.Maçın tamamını bulabilecek varsa veya bu tarz olayları sağlam arşivleyen gazetecileri bulabilirseniz bu olayın su üstüne çıkması çok kısa sürer.
 

2 Ara 2019

3,852 Mesaj

6,522 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Ara 2019
Mesajlar
3,852
Tepkime puanı
6,522
es geçilmeyecek bir konu da olsa her neyse diyelim. fakat NBA gibi bir marka ligde 20 maç DOPİNG cezası alan bir adamı da basketbol federasyonunun başına koymazsınız be!

ülkede her şey politik. bok çukuruna çevirdiler. ne yaparsan yap elinde kalıyor
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Arşivi olan sitelere baktım bununla alakalı haber buldum bitane paylaşıyım Hidayet'in olaydan çok bahsetmiyorlar ama tahmin edilebilir sonucu.Tahriklerde vardı o maçta oda ayrı.Hidayet yaptığı hareketten sonra vurup etmişti birilerine haberi tekrar okuyunca gözümde canlandı olay.Hidayetide şikayet etme olayları tabiiki yaptığı el hareketiydi 10 kişi hakeme koşmuşlardı.Onu biraz farklı yorumlamış gazete ama var yinede bültende.

Merak edenler için Link :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt