1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Başlığı - 1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DixiK

TC Onaylı

26 Kas 2019

5,556 Mesaj

17,048 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
5,556
Tepkime puanı
17,048
Beyler hayırlı günler herkese, hayırlı cumalar.

Size bir sorum olacak uygun olup da, konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa çok memnun olurum. Bunun yeri burası mı ondan da emin değilim. Değilse de kusura bakmayın. :)

Ben şimdi 18 marttan itibaren ücretsiz izindeyim. Ücretsiz izin ödeneği de alıyorum. Bu süreç 1 Haziran itibari ile normalleşme adıyla bitiriliyor. Bizim patron da 1 Haziran da başlayacağız dedi. Fakat şöyle bir şey var. 1 Haziran da başlayacağız, üzerini ben tamamlayacağım dedi.

Yani devlet bana ücretsiz izin ödeneği olan 1177 lirayı verecek, üzerini patron elden verecek.

1. Bu yasal değil sanırım.

2. Ben 1 Haziran'da başlamak istemiyorum. En azından 1 ay daha süreci kontrol edip, kendimi daha da korumak istiyorum. Şimdi 23 Hazirana kadar sanırım ücretsiz izin ödenek hakkı. Yani son maaş 5 temmuzda yatacak.

Bu ucretsiz izin ödeneği iptal edildi mı şimdi yani tüm sektörler 1 Haziran itibari ile mi başlamak zorunda, yoksa 23 Haziran a kadar bu hakkımız var mı ?

Bu konuda detaylı bilgisi olan var mı ? Kafam çok karışık da.
normal şartlarda işyerinin aldığı o para senin maaşından kesilen bir para yani senin hakkın.
işyeri ayın 1 inde çağıracaksa maaşın + o parayı ekstra sana vermek zorunda. ha yok vermiyorum derse bu suç şikayet edip bir taraflarından kan alabilirsin.
şimdi bizim işyerinden örnek vermem gerekirse bizde hazirana kadar alındı bu ödenek ve mail ile ayın 15 ine kadar değişimli çalışma yapılacağı duyuruldu. benim sıram 1 inde başlayıp 12 haziranda bitecek ha olur da beni 18 haziranda ay sonuna kadar çağırırlarsa ya işe gitmeyeceğim ya o parayı ekstradan alacağım.
 

3 Kas 2019

4,729 Mesaj

7,530 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
4,729
Tepkime puanı
7,530
Konum
ZUZAY
Beyler hayırlı günler herkese, hayırlı cumalar.

Size bir sorum olacak uygun olup da, konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa çok memnun olurum. Bunun yeri burası mı ondan da emin değilim. Değilse de kusura bakmayın. :)

Ben şimdi 18 marttan itibaren ücretsiz izindeyim. Ücretsiz izin ödeneği de alıyorum. Bu süreç 1 Haziran itibari ile normalleşme adıyla bitiriliyor. Bizim patron da 1 Haziran da başlayacağız dedi. Fakat şöyle bir şey var. 1 Haziran da başlayacağız, üzerini ben tamamlayacağım dedi.

Yani devlet bana ücretsiz izin ödeneği olan 1177 lirayı verecek, üzerini patron elden verecek.

1. Bu yasal değil sanırım.

2. Ben 1 Haziran'da başlamak istemiyorum. En azından 1 ay daha süreci kontrol edip, kendimi daha da korumak istiyorum. Şimdi 23 Hazirana kadar sanırım ücretsiz izin ödenek hakkı. Yani son maaş 5 temmuzda yatacak.

Bu ucretsiz izin ödeneği iptal edildi mı şimdi yani tüm sektörler 1 Haziran itibari ile mi başlamak zorunda, yoksa 23 Haziran a kadar bu hakkımız var mı ?

Bu konuda detaylı bilgisi olan var mı ? Kafam çok karışık da.
ben kendi bilgim dahilince şu kadarına cevap vereyim.

işe başladığın zaman iş yeri işkura bilgilendirme yapacak ve o tarih sonrası itibari ile devletten ücretsiz izin ödeneği alma hakkın kesilecek.

Çalışmaya başlama tarihleri iş verene ait. Daha erken işe başlatma hakları var

tahmini olarak temmuz un 5 inde (veya hangi gün ise) işsizlik ödeneğini alacaksın. sonrası için normal şirketinin maaş politakası geçerli olacak. bir daha devletten ödeme alamazsın.

Yukarıdakiler ksin bildiğim kısım. bundan sonrası isi tahmin ;

bu tarihten sonra ise işe gitmezsen bence devamsızlık kriterlerine göre değerlendirilirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt