DixiK
TC Onaylı
26 Kas 2019
5,556 Mesaj
17,048 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 26 Kas 2019
- Mesajlar
- 5,556
- Tepkime puanı
- 17,048
normal şartlarda işyerinin aldığı o para senin maaşından kesilen bir para yani senin hakkın.Beyler hayırlı günler herkese, hayırlı cumalar.
Size bir sorum olacak uygun olup da, konu hakkında bilgisi olanlar cevaplarsa çok memnun olurum. Bunun yeri burası mı ondan da emin değilim. Değilse de kusura bakmayın. :)
Ben şimdi 18 marttan itibaren ücretsiz izindeyim. Ücretsiz izin ödeneği de alıyorum. Bu süreç 1 Haziran itibari ile normalleşme adıyla bitiriliyor. Bizim patron da 1 Haziran da başlayacağız dedi. Fakat şöyle bir şey var. 1 Haziran da başlayacağız, üzerini ben tamamlayacağım dedi.
Yani devlet bana ücretsiz izin ödeneği olan 1177 lirayı verecek, üzerini patron elden verecek.
1. Bu yasal değil sanırım.
2. Ben 1 Haziran'da başlamak istemiyorum. En azından 1 ay daha süreci kontrol edip, kendimi daha da korumak istiyorum. Şimdi 23 Hazirana kadar sanırım ücretsiz izin ödenek hakkı. Yani son maaş 5 temmuzda yatacak.
Bu ucretsiz izin ödeneği iptal edildi mı şimdi yani tüm sektörler 1 Haziran itibari ile mi başlamak zorunda, yoksa 23 Haziran a kadar bu hakkımız var mı ?
Bu konuda detaylı bilgisi olan var mı ? Kafam çok karışık da.
işyeri ayın 1 inde çağıracaksa maaşın + o parayı ekstra sana vermek zorunda. ha yok vermiyorum derse bu suç şikayet edip bir taraflarından kan alabilirsin.
şimdi bizim işyerinden örnek vermem gerekirse bizde hazirana kadar alındı bu ödenek ve mail ile ayın 15 ine kadar değişimli çalışma yapılacağı duyuruldu. benim sıram 1 inde başlayıp 12 haziranda bitecek ha olur da beni 18 haziranda ay sonuna kadar çağırırlarsa ya işe gitmeyeceğim ya o parayı ekstradan alacağım.