13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
en lanet bankadır benım acımdan ustune yıllar once pederın bu hesabından dolandırılma vakası yasadık bızı ılgılendırmez dedıler sık gıbı ortada bıraktılarAkbank kullanan varmı ? bu kadar rezil bi banka olamaz. İşlem yaptım güvenlik biriminden teyit için aramışlar açamadım hesaba direk bloke koymuşlar. Şubeye gittim kısıtı kaldırdık çağrı merkezini arayın açarlar diyorlar çağrı merkezini arıyorum kabul etmiyorlar yada kredi kartıma şifre alıcam kredi kartıma geçersiz kart diyorlar. bu kadar salak bi banka olamaz. hayır içinde hem param var hemde borcum var 1 haftadır uğraşıyorum hiç bi şekilde açamadım mobili. şubedeki andavallar dahil. daha önce başına gelen varmı nasıl açacağım mobili