17 Ara 2019
988 Mesaj
2,380 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Suya bu ay %40 zam geldi. Elektriğin 230 lira ettiği yerde suya 570 lira ödedimGeçen ay taşındım su aboneliğini falan üzerime aldım işte e devletten 974 lira abone ücreti yazıyordu ok dedik..Amk 2589 lira su faturası gelmiş iskiyi arıyorum bir haftadır sistemsel güncelleme var daha sonra ara diyip duruyorlar..İnterrnetten baktm herkese şişirilmiş fatura gelmiş bu nedir böyle amk..