17 Ara 2019
988 Mesaj
2,380 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Bizim asteğmen ile muhabbet ettiğimizde sürekli zorla paramızı kesiyorlar, sanki ben oyak tan emekli olacağım diye aglardı oradan aklımda kalmış.Oyak özel bir kuruluş yav. Biz (eski sistemde) emekli sandığı emeklisiyiz. 657 ye tabi devlet memuru kanunu... Heee oyakta bir miktar para bıraksaydım emekli olurken, oradan da maaş alacaktım.
TSK de sb ve astsb lerden maaşlarından oyaka da mecburi kesinti yapılır. Ve emekli olurken bu kesilen para isteğe bağlı olarak emekli olana ödenir ya da maaş olarak bağlanır. O seni yanıltmıştır. Yoksa dediğim gibi oyak özel bir kuruluş.
Bana da18 ay zorla askerlik yaptırdılar. Ben 20 milyon çavuş maaşı alırken takım komutanı kıdemli çavuş 3 milyara yakın maaş alıyordu. Ulen hadi maaşı geçtim bari 18 ayın ssk primlerini odeselerdi ibneler, askerlik borçlanmasını ödemek için bir dünya kredi çektik