20 Nis 2020
6,747 Mesaj
12,514 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
18 Eyl 2019
8,089 Mesaj
8,619 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Adamlar bizi düşünüyor dicem de o kadar da olmaz yani.vbette ki 2 girişliyi sildik yanlışlıkla açmak için video vsvs çekin diyor gönderdim gelen cevap yansıma oluyor diyor ibişlere bak 14promax kullanmıyoruz çektiği kadar gönderiyoruz işte her şey okunaklı neymiş cam gibi parlamayacakmış gözlük takın bir daha izleyin yazdım gözlük bulmaya gittiler ses seda yok![]()
13 Eki 2019
6,178 Mesaj
16,695 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
19 Eki 2019
27,080 Mesaj
70,029 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
mesaj derınAmazondan bir şey aldım. Dart oku yollamışlarNasıl karıştıysa artık
Aradım Sizin ürünü yollayacağız, dart Kalsın diyorlar.
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Vay be benim derece ayarım çalışan astsuay maaşı 34 bin olmuş 20 binden... Biz de 10.368 den 12.000 olacaz
17 Ara 2019
988 Mesaj
2,380 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Emekli maaşlarını böyle bırakmazlar reis bir şeyler yapar da siz emekli maaşlarını oyak tan almıyor musunuz, devletle işiniz yok diye biliyordum benVay be benim derece ayarım çalışan astsuay maaşı 34 bin olmuş 20 binden... Biz de 10.368 den 12.000 olacazSizin adaletinize koyayım tepedeki beceriksizler...
![]()
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Oyak özel bir kuruluş yav. Biz (eski sistemde) emekli sandığı emeklisiyiz. 657 ye tabi devlet memuru kanunu... Heee oyakta bir miktar para bıraksaydım emekli olurken, oradan da maaş alacaktım.Emekli maaşlarını böyle bırakmazlar reis bir şeyler yapar da siz emekli maaşlarını oyak tan almıyor musunuz, devletle işiniz yok diye biliyordum ben