1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

kenan52

TC Onaylı

13 Eki 2019

12,739 Mesaj

26,294 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
12,739
Tepkime puanı
26,294
Konum
İç Anadolu
Arkadaşlar herkes kızıyor kızsın ama kimse kusura bakmasın sinan oğan ikinci turda Tayyip Erdoğan'a yanaşır sa Kendi adıma diyorum oy vermem ve Kemal Kılıçdaroğlu nada vermem vicdanım rahat eder.
Ki bu siyasetten en çok çekenlerden birisiyim her yönüyle kimse neler çektiğimi zi bilemez ekmeğe muhtaç olduğum zamanlarda bile çok cagrilmama rağmen gizli AKP'li asla olmadım her türlü imkân varken bile yapmadim torpil morpil işi aslada yapmam ve bunu çoluk çocuğu mada yedirmem yememde komutanım senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum Bizim bu fetoculerden neler çektiğimiz i en iyi bilenlerdensin bu fetoculerden yani ben yaralıyım ama vatanımı asla yaralamadim yaralamamda şimdi burda herkes çok rahat şekilde düz düz anlatıyor ama bana anlatmasin yaşımız elli 82 yi memlekette Malatya'da en kötü şartlarda 7 yaşındayken yaşadım babamın kaşınin patladığı ni suratının komple kan revan içinde olduğunu gördüm gecemiz gündüze günümüz geceye karışmıştı o günleri 7 yaşındaki bir çocuk olarak yaşadım ve hem vallahi hem billahi o günün her Karesi hala aklımda bu ülke bu şerefsiz siyasetçilerden maalesef çok çekti ve çekmeye devam ediyor
 

kenan52

TC Onaylı

13 Eki 2019

12,739 Mesaj

26,294 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
12,739
Tepkime puanı
26,294
Konum
İç Anadolu
Onun için dirki bu mk düzeninin komple değişmesi lazım temiz siyaset lazım ama gel gör ki Yok yapacak adamda yok maalesef bizim gibi en alt tabakadaki insanlar ın cahil kalması herzaman bu ülkede bütün siyasetçilerin tek isteği koyun olmak kendileride çoban olmak herkes haksızlığa uğradığını söylüyor lakin sadece zarar gören Türkiye Cumhuriyeti 40 yıldır terör den fetoculerden çektiğimiz yeter desekte malesef yetmiyor Tayyip ve avereleri kimseyi sikine sallamiyor yemeye devam ediyor ve malesef bunu herkes görüyor ama sesini çıkarmıyor Tayyip Tayyip diyor bu siktigimin düzeni değişmez böyle devam eder gizli ve öfkeli bir AKP'li olarak 🤣🤣🤣 topunun mk en sağından en soluna mahşerde görüşeceğiz Allah'ın adaleti şaşmaz ben ona güveniyorum.
Bide şu siktigiminin kuponları tutsa dedem herşey çok güzel olacak
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Arkadaşlar herkes kızıyor kızsın ama kimse kusura bakmasın sinan oğan ikinci turda Tayyip Erdoğan'a yanaşır sa Kendi adıma diyorum oy vermem ve Kemal Kılıçdaroğlu nada vermem vicdanım rahat eder.
Ki bu siyasetten en çok çekenlerden birisiyim her yönüyle kimse neler çektiğimi zi bilemez ekmeğe muhtaç olduğum zamanlarda bile çok cagrilmama rağmen gizli AKP'li asla olmadım her türlü imkân varken bile yapmadim torpil morpil işi aslada yapmam ve bunu çoluk çocuğu mada yedirmem yememde komutanım senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum Bizim bu fetoculerden neler çektiğimiz i en iyi bilenlerdensin bu fetoculerden yani ben yaralıyım ama vatanımı asla yaralamadim yaralamamda şimdi burda herkes çok rahat şekilde düz düz anlatıyor ama bana anlatmasin yaşımız elli 82 yi memlekette Malatya'da en kötü şartlarda 7 yaşındayken yaşadım babamın kaşınin patladığı ni suratının komple kan revan içinde olduğunu gördüm gecemiz gündüze günümüz geceye karışmıştı o günleri 7 yaşındaki bir çocuk olarak yaşadım ve hem vallahi hem billahi o günün her Karesi hala aklımda bu ülke bu şerefsiz siyasetçilerden maalesef çok çekti ve çekmeye devam ediyor
Dostum; benim kızdığım taraf ve kesim belli. 1999 yılında katilbaşı yakalanıp ülkeye getirlmişti. Ve akabinde pkk ya büyük darbe vurulmuş ve bitirilmişti. 1999 - 2002 arası 0 (sıfır) pkk terör vakası vardı. 2002 ile birlikte yavaş yavaş yine hortladı pkk ve bugünlere gelindi. Ulen zaten kökü kazınmış terör örgütüne açılım saççılım ayağına yine güç verildi. Törenlerle sınır kapılarında karşılandılar. Hatta tövbe edenlere iş-para vaatlerinde bile bulunuldu. Ama o zamanlar hiçbir şehit ya da gazi yakınının ya da uzman astsb ın sesi çıkmadı.

Hiç kimse çıkıp da sen naapıyorsun tayyip, binlerce insan bunun için mi şehit oldu diye sormadı. O uzman ve astsb lar koşa koşa gidip tayyipe oy verdiler yine. Bugüne kadar sesleri götüne kaçmış da Kemal Kılıçdaroğlu CB olunca mı akıllarına gelmiş pkk?

Diğer taraftan KK ne demiş? Ben CB olursam dağlarda teröristlere yol, su, elektirk mi vereceğim demiş? Size kürdistanı kurduracağım mı demiş? Katilbaşını serbest bırakacağım mı demiş?

Ben de emekli astsb yım. Son dönem twitterden bütün astsb işlerini takip ediyorum. Geçen aya kadar ne twitler atıyorlardı. Ağam, paşam, babam, tayyibim, taşağını yerim twitleri atıyorlardı. Tayyip istediklerini vermedi 20 yıldır. Son bir ayda rüzgara göre şekil aldılar şimdi de KK na ağam, babam, paşam yalakalık twitleri atıyorlar.

Dedim ya astsb ve uzman kesimi varoşlardan alt tabakadan gelen kesimdir. Onlar için öncelik menfaattir. KK ' nın maaşlarını, tazminat vs işlerini halledeğine kesin inansınlar alayı döner KK der. Pkk yı da hdp yi de unuturlar salağa yatarlar. 20 yıla yakın o insan grubuyla içiçe yaşadım ben. Ciğerini bilirim o kesimin.
 

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
Arkadaşlar herkes kızıyor kızsın ama kimse kusura bakmasın sinan oğan ikinci turda Tayyip Erdoğan'a yanaşır sa Kendi adıma diyorum oy vermem ve Kemal Kılıçdaroğlu nada vermem vicdanım rahat eder.
Ki bu siyasetten en çok çekenlerden birisiyim her yönüyle kimse neler çektiğimi zi bilemez ekmeğe muhtaç olduğum zamanlarda bile çok cagrilmama rağmen gizli AKP'li asla olmadım her türlü imkân varken bile yapmadim torpil morpil işi aslada yapmam ve bunu çoluk çocuğu mada yedirmem yememde komutanım senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum Bizim bu fetoculerden neler çektiğimiz i en iyi bilenlerdensin bu fetoculerden yani ben yaralıyım ama vatanımı asla yaralamadim yaralamamda şimdi burda herkes çok rahat şekilde düz düz anlatıyor ama bana anlatmasin yaşımız elli 82 yi memlekette Malatya'da en kötü şartlarda 7 yaşındayken yaşadım babamın kaşınin patladığı ni suratının komple kan revan içinde olduğunu gördüm gecemiz gündüze günümüz geceye karışmıştı o günleri 7 yaşındaki bir çocuk olarak yaşadım ve hem vallahi hem billahi o günün her Karesi hala aklımda bu ülke bu şerefsiz siyasetçilerden maalesef çok çekti ve çekmeye devam ediyor
Abi gözünü seveyim yav :) HDP terör partisi ise bi imzaya bi gece yarısı kararnameye bakar tek yetki onda değil mi? Tutukla sok hepsini hapse gıklarını çıkarma. Bunu yapma yetkisi olup yapmayan kişiye değil de hiçbir destek sözü vermediği halde tamamen kendi hür iradeleriyle oy vereceklerini söyledikleri Kılıçdaroğlu'nda suç aramak inanılmaz saçma ve komik.

Bu işi bir de HDP gözünden bakalım. Hakkari'nin bir köyünde doğmuşsun diyelim. Doğduğun günden bu yana sürekli devlet düşmanı olarak büyütülmüşsün ya da çevrende görmüşsün diyelim. Said Nursi'sinden tut, Seyit Rıza'ya kadar birçok yöre halkından bizzat Atatürk'ün imzasıyla olaylar olduğunu da tartışılmaz tarihçilerimizden İlber Ortaylı aktarmış. Şimdi bu insanlar gidip Atatürk'ün kurduğu partinin genel başkanını CB seçmeye gitmesi için kendi inandıkları ideoloji tarafından ikna edilmiş durumda. Kim daha fedakar?

Evet hiçbirimiz istemiyoruz şehit gelmesini, hiçbirimiz istemiyoruz bomba patlamasını ancak yüreğin varsa dağdan in parti kur meclise gir diye Demirtaş'a akıl veren ve önünü açan bizzat Erdoğan'dır. Bu terör meselesini her daim kendilerine yarayan şekilde kullandılar ve devam ediyorlar. Terör meselesi günün birinde çözülecekse asla ama asla Erdoğan ve türevi siyasetçilerle olmayacak.


Sizleri de kandırmalarına üzülüyorum sadece başka birşeye değil.
 

Texas78

TC Onaylı

16 Eyl 2019

18,865 Mesaj

15,725 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
16 Eyl 2019
Mesajlar
18,865
Tepkime puanı
15,725
Abi gözünü seveyim yav :) HDP terör partisi ise bi imzaya bi gece yarısı kararnameye bakar tek yetki onda değil mi? Tutukla sok hepsini hapse gıklarını çıkarma. Bunu yapma yetkisi olup yapmayan kişiye değil de hiçbir destek sözü vermediği halde tamamen kendi hür iradeleriyle oy vereceklerini söyledikleri Kılıçdaroğlu'nda suç aramak inanılmaz saçma ve komik.

Bu işi bir de HDP gözünden bakalım. Hakkari'nin bir köyünde doğmuşsun diyelim. Doğduğun günden bu yana sürekli devlet düşmanı olarak büyütülmüşsün ya da çevrende görmüşsün diyelim. Said Nursi'sinden tut, Seyit Rıza'ya kadar birçok yöre halkından bizzat Atatürk'ün imzasıyla olaylar olduğunu da tartışılmaz tarihçilerimizden İlber Ortaylı aktarmış. Şimdi bu insanlar gidip Atatürk'ün kurduğu partinin genel başkanını CB seçmeye gitmesi için kendi inandıkları ideoloji tarafından ikna edilmiş durumda. Kim daha fedakar?

Evet hiçbirimiz istemiyoruz şehit gelmesini, hiçbirimiz istemiyoruz bomba patlamasını ancak yüreğin varsa dağdan in parti kur meclise gir diye Demirtaş'a akıl veren ve önünü açan bizzat Erdoğan'dır. Bu terör meselesini her daim kendilerine yarayan şekilde kullandılar ve devam ediyorlar. Terör meselesi günün birinde çözülecekse asla ama asla Erdoğan ve türevi siyasetçilerle olmayacak.


Sizleri de kandırmalarına üzülüyorum sadece başka birşeye değil.
Buraya kadar söylediklerine benim görüşüme uymasada hak veriyorum hocam fakat aklımın almadığı bir kısım var. Babacan ve Davutoğlunun bu ittifaka getirisi %1 bile olmayacakken neden bu eski akpli ve hoca efendi sözü ağızlarından eksik olmayan şahıslar ile ittifak yapıyor
 

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
Buraya kadar söylediklerine benim görüşüme uymasada hak veriyorum hocam fakat aklımın almadığı bir kısım var. Babacan ve Davutoğlunun bu ittifakı getirisi %1 bile olmayacakken neden bu eski akpli ve hoca efendi sözü ağızlarından eksik olmayan şahıslar ile ittifak yapıyor
Nedeni çok basit; Erdoğan'ı başka şekilde kimse yenemez.

Babacan da Davutoğlu da AKP'yi yıkmak adına en kritik kişiler. Aldıkları oy oranlarından çok daha değerli bilgi ve birikimleri var bu adi düzenden kalan. Babacan, Erdoğan tarafındayken bile muhalefet tarafından sevilen bir isimdi zaten bazen aşırı sivriliyordu o kadar.

Davutoğlu'nun da inanamayacağınız kadar sağlam grubu var. Görevden alınmasının sebebine kadar birçok hadisesi oldu Erdoğan'la.

Meral Akşener aşırı milliyetçileri temsil ediyor.

Karamollaoğlu milli görüşü ve aşırı muhafazakarları temsil ediyor.

Gültekin Uysal'ın da muhalif cemaat kadroları var.

Yani orada olup stratejik bir görevi olmayan hiç kimse yok. Katılırsın katılmazsın seversin sevmezsin değil artık mesele. İç işleri bakanı olacak adam 14 Mayıs'ı şimdiden darbe ilan etti, diğerleri desen Allah peygamber vatan millet sakarya saldıracak. Bu güruhun dağılması tek bir kaybedilmiş seçime bakar sonrasında çil yavrusu gibi dağılırlar. Kenan Evren'e %92 evet dedi bu memleket ama bir Allah kulu çıkmadı ben EVET dedim diyen... Bunlar da o hesap ileride hiçkimse ben AKP'ye vermedim oyumu diyecek.
 

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
Hdp işin hikaye tarafı. Sorunca onu mazeret gösteriyorlar ama astsubaylar ve uzman çavuşların % 80 zaten yıllardır akp ye oy veriyor yine ona verecekler. Hiç kimse kızmasın üzerine de alınmasın ama astsb ve uzman kesimi zaten ezik, kaderci ve alt tabakadan gelen kesim. Bu kesimden de zaten olan biteni ince görmesi beklenemez. Kendisine ülkücü, milliyetçi diyen kesim ne kadar vatanseverse astsb ve uzmanlar da o kadar vatanseverdir. Onlar için, medeniyet demek; çalan, hak yiyen, küfreden, iftiralar atan tayyip demek. Varoşlardan gelen insanlara ne yaparsan yap doğruyu gösteremezsin. Astsblar ve uzmanlar da sonuçta varoştan gelen insanlardır.
güzel bi şeye barmak basmış komutan, assubaylar sırf asteğmenim diye nerdeyse kıprıstan çıkarmıcaklardı beni, öyle bi eziklik..
 

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
güzel bi şeye barmak basmış komutan, assubaylar sırf asteğmenim diye nerdeyse kıprıstan çıkarmıcaklardı beni, öyle bi eziklik..
2 şişe viskiye güya kaybolan pusulayı ayarlıcaklardı, böyle bir basitlik içersindelerdi geçmiş zamanlar
 
Üst Alt