kenan52
TC Onaylı
13 Eki 2019
12,739 Mesaj
26,294 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Arkadaşlar herkes kızıyor kızsın ama kimse kusura bakmasın sinan oğan ikinci turda Tayyip Erdoğan'a yanaşır sa Kendi adıma diyorum oy vermem ve Kemal Kılıçdaroğlu nada vermem vicdanım rahat eder.
Ki bu siyasetten en çok çekenlerden birisiyim her yönüyle kimse neler çektiğimi zi bilemez ekmeğe muhtaç olduğum zamanlarda bile çok cagrilmama rağmen gizli AKP'li asla olmadım her türlü imkân varken bile yapmadim torpil morpil işi aslada yapmam ve bunu çoluk çocuğu mada yedirmem yememde komutanım senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum Bizim bu fetoculerden neler çektiğimiz i en iyi bilenlerdensin bu fetoculerden yani ben yaralıyım ama vatanımı asla yaralamadim yaralamamda şimdi burda herkes çok rahat şekilde düz düz anlatıyor ama bana anlatmasin yaşımız elli 82 yi memlekette Malatya'da en kötü şartlarda 7 yaşındayken yaşadım babamın kaşınin patladığı ni suratının komple kan revan içinde olduğunu gördüm gecemiz gündüze günümüz geceye karışmıştı o günleri 7 yaşındaki bir çocuk olarak yaşadım ve hem vallahi hem billahi o günün her Karesi hala aklımda bu ülke bu şerefsiz siyasetçilerden maalesef çok çekti ve çekmeye devam ediyor
Ki bu siyasetten en çok çekenlerden birisiyim her yönüyle kimse neler çektiğimi zi bilemez ekmeğe muhtaç olduğum zamanlarda bile çok cagrilmama rağmen gizli AKP'li asla olmadım her türlü imkân varken bile yapmadim torpil morpil işi aslada yapmam ve bunu çoluk çocuğu mada yedirmem yememde komutanım senin ne anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum Bizim bu fetoculerden neler çektiğimiz i en iyi bilenlerdensin bu fetoculerden yani ben yaralıyım ama vatanımı asla yaralamadim yaralamamda şimdi burda herkes çok rahat şekilde düz düz anlatıyor ama bana anlatmasin yaşımız elli 82 yi memlekette Malatya'da en kötü şartlarda 7 yaşındayken yaşadım babamın kaşınin patladığı ni suratının komple kan revan içinde olduğunu gördüm gecemiz gündüze günümüz geceye karışmıştı o günleri 7 yaşındaki bir çocuk olarak yaşadım ve hem vallahi hem billahi o günün her Karesi hala aklımda bu ülke bu şerefsiz siyasetçilerden maalesef çok çekti ve çekmeye devam ediyor