1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Saç ektirdim cumartesi günü ne zor işmiş 6 7 saat sürdü, ağrı sızı bakımından toplamda bir yarım saat can sıkıyor kafa uyuşana kadar ondan sonra pek bişey hissetmiyorsun... Ama sürekli yüz üstü pozisyon ve kafanı kesip biçmeleri hhiç hoş bir işlem değil :) Belki düşünen vs varsa bilgi olsun. Sonucu 4 6 ay arası çıkmaya başlıyor. Bildiğin çim ekme gibi la enseden alıyor kökleri sonra kafanı deliyo kökleri oraya serpiştiriyo :D:D:D

Bakalım sonucunu görünce çektiğimiz zahmete değer inşallah, ha bir de kafam iğrenç bir görüntüde
2003 yılı Temmuzunda tayinle Tatvan'dan İstanbul' Tuzla'ya gelmiştim. Baktım aminu bando bölüğü kelleri arasında saç ektirme furyası var. Tabii kel olarak bu furyaya ben de katıldım.
Neyse gittim aminu bi saç ekim merkezine 2 saat anlattılar 600 dolara işlem tamam dediler OK dedim. 600 doları verdim oturdum masaya, kafamdan bir tutam saç alıp tamam bitti kalk eve git 3 gün sonra gel dediler.
Lan 3 gün sonra gittim , baktım bi peruk getirdiler yanlarında çıt çıt var, arkasında çıt çıt var. Oturttular beni bi sandalyeye peruğu kafama yerleştirip çıtçıtlarla da saçlarıma tutturdular. Bu yeni model saç ekimiymiş. Can yakmadan yapılıyormuş çok pratikmiş vs vs. Hayırlı olsun, güle güle kullan deyip beni yolcu ettiler.

Öyle mal gibi bakakaldım aminu. 600 doları da peşinen vermiş bulunduk. Bunun karşılığı kafama koydukları şey; benim saç modelimden çoğaltılıp bana özel üretilmiş bi peruk oldu :oops: :oops: :oops: :oops: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Neyse kaderime razı oldum gece yatarken peruğumu çıkarıyordum onun harici hep perukla geziyordum artık. Alışmıştım kerataya :D :D

Aradan bir zaman geçti, birgün arkadaşlarla arabaya bindik Kadıköy'e gidiyoruz gezmeye. Hava sıcak, gündüz... Ben de arka koltukta en kenardayım (arkada 3 kişiyiz) Sıcaktan yandım aminu arabanın camını açtım ufff rüzgar fırıl fırıl, bi rahatladım. Bi kaç dk geçti geçmedi amk rüzgarı kafamdaki saçları kaptı götürdü, çıtıçıt vs dinlemedi aminu :( Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde. Olayın farkına varanlar ya da görenler kahkahayla gülüyo bense ağlayacam aminu. Skmişim saçını da 600 dolar uçup gitti :oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Tabii otobanda o hızla giderken durup peruk arayacak kadar mal da olmadığımızdan işte o gün o perukla son seviştiğimiz gündü :( Kimbilir şimdi nerelerde ne yapıyor sevgili peruğum :(

Not: O perukla çekildiğim bir vesikalık resmim vardı sadece, aradım (buraya koymak için) ama bulamadım. Onu ararken başka bir bayan arkadaşımın çizdiği (benim karikatürümü) buldum :D Şöyle bir baktım da karikatürüm bile karizmatik aminu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:👇👇👇

26924_382223203918_422018_n.jpg
 

Derbi

The wild wild cola :)
TC Onaylı

12 Şub 2020

15,065 Mesaj

23,514 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Şub 2020
Mesajlar
15,065
Tepkime puanı
23,514
Yaş
40
Konum
İstanbul
2003 yılı Temmuzunda tayinle Tatvan'dan İstanbul' Tuzla'ya gelmiştim. Baktım aminu bando bölüğü kelleri arasında saç ektirme furyası var. Tabii kel olarak bu furyaya ben de katıldım.
Neyse gittim aminu bi saç ekim merkezine 2 saat anlattılar 600 dolara işlem tamam dediler OK dedim. 600 doları verdim oturdum masaya, kafamdan bir tutam saç alıp tamam bitti kalk eve git 3 gün sonra gel dediler.
Lan 3 gün sonra gittim , baktım bi peruk getirdiler yanlarında çıt çıt var, arkasında çıt çıt var. Oturttular beni bi sandalyeye peruğu kafama yerleştirip çıtçıtlarla da saçlarıma tutturdular. Bu yeni model saç ekimiymiş. Can yakmadan yapılıyormuş çok pratikmiş vs vs. Hayırlı olsun, güle güle kullan deyip beni yolcu ettiler.

Öyle mal gibi bakakaldım aminu. 600 doları da peşinen vermiş bulunduk. Bunun karşılığı kafama koydukları şey; benim saç modelimden çoğaltılıp bana özel üretilmiş bi peruk oldu :oops: :oops: :oops: :oops: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Neyse kaderime razı oldum gece yatarken peruğumu çıkarıyordum onun harici hep perukla geziyordum artık. Alışmıştım kerataya :D :D

Aradan bir zaman geçti, birgün arkadaşlarla arabaya bindik Kadıköy'e gidiyoruz gezmeye. Hava sıcak, gündüz... Ben de arka koltukta en kenardayım (arkada 3 kişiyiz) Sıcaktan yandım aminu arabanın camını açtım ufff rüzgar fırıl fırıl, bi rahatladım. Bi kaç dk geçti geçmedi amk rüzgarı kafamdaki saçları kaptı götürdü, çıtıçıt vs dinlemedi aminu :( Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde. Olayın farkına varanlar ya da görenler kahkahayla gülüyo bense ağlayacam aminu. Skmişim saçını da 600 dolar uçup gitti :oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Tabii otobanda o hızla giderken durup peruk arayacak kadar mal da olmadığımızdan işte o gün o perukla son seviştiğimiz gündü :( Kimbilir şimdi nerelerde ne yapıyor sevgili peruğum :(

Not: O perukla çekildiğim bir vesikalık resmim vardı sadece, aradım (buraya koymak için) ama bulamadım. Onu ararken başka bir bayan arkadaşımın çizdiği (benim karikatürümü) buldum :D Şöyle bir baktım da karikatürüm bile karizmatik aminu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:👇👇👇

Ekli dosyayı görüntüle 114213

Abi şu alttaki yazdıgına ofiste kahkaha attım :D :D

Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
2003 yılı Temmuzunda tayinle Tatvan'dan İstanbul' Tuzla'ya gelmiştim. Baktım aminu bando bölüğü kelleri arasında saç ektirme furyası var. Tabii kel olarak bu furyaya ben de katıldım.
Neyse gittim aminu bi saç ekim merkezine 2 saat anlattılar 600 dolara işlem tamam dediler OK dedim. 600 doları verdim oturdum masaya, kafamdan bir tutam saç alıp tamam bitti kalk eve git 3 gün sonra gel dediler.
Lan 3 gün sonra gittim , baktım bi peruk getirdiler yanlarında çıt çıt var, arkasında çıt çıt var. Oturttular beni bi sandalyeye peruğu kafama yerleştirip çıtçıtlarla da saçlarıma tutturdular. Bu yeni model saç ekimiymiş. Can yakmadan yapılıyormuş çok pratikmiş vs vs. Hayırlı olsun, güle güle kullan deyip beni yolcu ettiler.

Öyle mal gibi bakakaldım aminu. 600 doları da peşinen vermiş bulunduk. Bunun karşılığı kafama koydukları şey; benim saç modelimden çoğaltılıp bana özel üretilmiş bi peruk oldu :oops: :oops: :oops: :oops: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Neyse kaderime razı oldum gece yatarken peruğumu çıkarıyordum onun harici hep perukla geziyordum artık. Alışmıştım kerataya :D :D

Aradan bir zaman geçti, birgün arkadaşlarla arabaya bindik Kadıköy'e gidiyoruz gezmeye. Hava sıcak, gündüz... Ben de arka koltukta en kenardayım (arkada 3 kişiyiz) Sıcaktan yandım aminu arabanın camını açtım ufff rüzgar fırıl fırıl, bi rahatladım. Bi kaç dk geçti geçmedi amk rüzgarı kafamdaki saçları kaptı götürdü, çıtıçıt vs dinlemedi aminu :( Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde. Olayın farkına varanlar ya da görenler kahkahayla gülüyo bense ağlayacam aminu. Skmişim saçını da 600 dolar uçup gitti :oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Tabii otobanda o hızla giderken durup peruk arayacak kadar mal da olmadığımızdan işte o gün o perukla son seviştiğimiz gündü :( Kimbilir şimdi nerelerde ne yapıyor sevgili peruğum :(

Not: O perukla çekildiğim bir vesikalık resmim vardı sadece, aradım (buraya koymak için) ama bulamadım. Onu ararken başka bir bayan arkadaşımın çizdiği (benim karikatürümü) buldum :D Şöyle bir baktım da karikatürüm bile karizmatik aminu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:👇👇👇

Ekli dosyayı görüntüle 114213
Tablonun adı eli şeyinde..:)
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Abi şu alttaki yazdıgına ofiste kahkaha attım :D :D

Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde
Şimdi ben de hatırlayınca gülüyorum ama o anı tam gel bir de bana sor :( 600 dolar verip yaptırdığım peruğum 15-20 gün içinde uçtu gitti kafamdan aminu :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Aslında ben peruğa değil de 600 dolara bağırdım öyle arabanın içinde canhıraş bir şekilde.
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
2003 yılı Temmuzunda tayinle Tatvan'dan İstanbul' Tuzla'ya gelmiştim. Baktım aminu bando bölüğü kelleri arasında saç ektirme furyası var. Tabii kel olarak bu furyaya ben de katıldım.
Neyse gittim aminu bi saç ekim merkezine 2 saat anlattılar 600 dolara işlem tamam dediler OK dedim. 600 doları verdim oturdum masaya, kafamdan bir tutam saç alıp tamam bitti kalk eve git 3 gün sonra gel dediler.
Lan 3 gün sonra gittim , baktım bi peruk getirdiler yanlarında çıt çıt var, arkasında çıt çıt var. Oturttular beni bi sandalyeye peruğu kafama yerleştirip çıtçıtlarla da saçlarıma tutturdular. Bu yeni model saç ekimiymiş. Can yakmadan yapılıyormuş çok pratikmiş vs vs. Hayırlı olsun, güle güle kullan deyip beni yolcu ettiler.

Öyle mal gibi bakakaldım aminu. 600 doları da peşinen vermiş bulunduk. Bunun karşılığı kafama koydukları şey; benim saç modelimden çoğaltılıp bana özel üretilmiş bi peruk oldu :oops: :oops: :oops: :oops: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Neyse kaderime razı oldum gece yatarken peruğumu çıkarıyordum onun harici hep perukla geziyordum artık. Alışmıştım kerataya :D :D

Aradan bir zaman geçti, birgün arkadaşlarla arabaya bindik Kadıköy'e gidiyoruz gezmeye. Hava sıcak, gündüz... Ben de arka koltukta en kenardayım (arkada 3 kişiyiz) Sıcaktan yandım aminu arabanın camını açtım ufff rüzgar fırıl fırıl, bi rahatladım. Bi kaç dk geçti geçmedi amk rüzgarı kafamdaki saçları kaptı götürdü, çıtıçıt vs dinlemedi aminu :( Otobanda 110 km hızla gidiyoruz, yol kalabalık. Len kafam gitti saç gittiii diye bağırıyorum arabanın içinde. Olayın farkına varanlar ya da görenler kahkahayla gülüyo bense ağlayacam aminu. Skmişim saçını da 600 dolar uçup gitti :oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Tabii otobanda o hızla giderken durup peruk arayacak kadar mal da olmadığımızdan işte o gün o perukla son seviştiğimiz gündü :( Kimbilir şimdi nerelerde ne yapıyor sevgili peruğum :(

Not: O perukla çekildiğim bir vesikalık resmim vardı sadece, aradım (buraya koymak için) ama bulamadım. Onu ararken başka bir bayan arkadaşımın çizdiği (benim karikatürümü) buldum :D Şöyle bir baktım da karikatürüm bile karizmatik aminu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:👇👇👇

Ekli dosyayı görüntüle 114213
Sol elindeki keçeli kalemmi dedem
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Sol elindeki keçeli kalemmi dedem
Çizen arkadaşa ben de öyle demiştim ilk gördüğümde , o elimdeki kalem mi diye :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Kız da bana ne gördüysem onu çizdim, olmayanı mı çizeyim demişti :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: E tabi haklı olunca birşey diyemedik :D
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Çizen arkadaşa ben de öyle demiştim ilk gördüğümde , o elimdeki kalem mi diye :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Kız da bana ne gördüysem onu çizdim, olmayanı mı çizeyim demişti :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: E tabi haklı olunca birşey diyemedik :D
Bu arada o NÜ karikatürümü çerçeveletip evin en baş köşesine asmıştım. Her gelen misafir hayranlıkla izliyordu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: rahmetli kayınpeder ve kayınvalide hanımın aklına girmiş. Birgün temizlik vs yapıyorum diye tablomu duvardan indirmiş o ara (temizlikten sonra) sanat eseri tablo kaybolmuş :(
 

6 Ocak 2020

12,483 Mesaj

28,116 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
12,483
Tepkime puanı
28,116
Yaş
37
Konum
karacaahmet
Bu arada o NÜ karikatürümü çerçeveletip evin en baş köşesine asmıştım. Her gelen misafir hayranlıkla izliyordu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: rahmetli kayınpeder ve kayınvalide hanımın aklına girmiş. Birgün temizlik vs yapıyorum diye tablomu duvardan indirmiş o ara (temizlikten sonra) sanat eseri tablo kaybolmuş :(
Komutanım bari sansürleselermiş :(
 
Üst Alt