chatlackali
TC Onaylı
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
2003 yılı Temmuzunda tayinle Tatvan'dan İstanbul' Tuzla'ya gelmiştim. Baktım aminu bando bölüğü kelleri arasında saç ektirme furyası var. Tabii kel olarak bu furyaya ben de katıldım.Saç ektirdim cumartesi günü ne zor işmiş 6 7 saat sürdü, ağrı sızı bakımından toplamda bir yarım saat can sıkıyor kafa uyuşana kadar ondan sonra pek bişey hissetmiyorsun... Ama sürekli yüz üstü pozisyon ve kafanı kesip biçmeleri hhiç hoş bir işlem değil :) Belki düşünen vs varsa bilgi olsun. Sonucu 4 6 ay arası çıkmaya başlıyor. Bildiğin çim ekme gibi la enseden alıyor kökleri sonra kafanı deliyo kökleri oraya serpiştiriyo
Bakalım sonucunu görünce çektiğimiz zahmete değer inşallah, ha bir de kafam iğrenç bir görüntüde
Neyse gittim aminu bi saç ekim merkezine 2 saat anlattılar 600 dolara işlem tamam dediler OK dedim. 600 doları verdim oturdum masaya, kafamdan bir tutam saç alıp tamam bitti kalk eve git 3 gün sonra gel dediler.
Lan 3 gün sonra gittim , baktım bi peruk getirdiler yanlarında çıt çıt var, arkasında çıt çıt var. Oturttular beni bi sandalyeye peruğu kafama yerleştirip çıtçıtlarla da saçlarıma tutturdular. Bu yeni model saç ekimiymiş. Can yakmadan yapılıyormuş çok pratikmiş vs vs. Hayırlı olsun, güle güle kullan deyip beni yolcu ettiler.
Öyle mal gibi bakakaldım aminu. 600 doları da peşinen vermiş bulunduk. Bunun karşılığı kafama koydukları şey; benim saç modelimden çoğaltılıp bana özel üretilmiş bi peruk oldu
Neyse kaderime razı oldum gece yatarken peruğumu çıkarıyordum onun harici hep perukla geziyordum artık. Alışmıştım kerataya
Aradan bir zaman geçti, birgün arkadaşlarla arabaya bindik Kadıköy'e gidiyoruz gezmeye. Hava sıcak, gündüz... Ben de arka koltukta en kenardayım (arkada 3 kişiyiz) Sıcaktan yandım aminu arabanın camını açtım ufff rüzgar fırıl fırıl, bi rahatladım. Bi kaç dk geçti geçmedi amk rüzgarı kafamdaki saçları kaptı götürdü, çıtıçıt vs dinlemedi aminu
Not: O perukla çekildiğim bir vesikalık resmim vardı sadece, aradım (buraya koymak için) ama bulamadım. Onu ararken başka bir bayan arkadaşımın çizdiği (benim karikatürümü) buldum
