2 Kas 2019
5,287 Mesaj
11,162 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
3-4 sene önce kuzeni götürmüştüm. Şehir dışında yaptıracaktı ona eşlik ettim. 8 saat masada yattı. Çektiği acı da cabası. 4 sene sonunda evet saç çıktı ama istediği gibi değil. Doktoru en az 2 seans daha yaptırması gerektiğini söyledi. Çektiklerini hatırladıkça kaçıyor yaptırmak istemiyor. Bir de iyi bir yerde yaptırmıştı işlemi 3-4 sene önce 6k para ödemişti 3k ya da 4k grefteSaç ektirdim cumartesi günü ne zor işmiş 6 7 saat sürdü, ağrı sızı bakımından toplamda bir yarım saat can sıkıyor kafa uyuşana kadar ondan sonra pek bişey hissetmiyorsun... Ama sürekli yüz üstü pozisyon ve kafanı kesip biçmeleri hhiç hoş bir işlem değil :) Belki düşünen vs varsa bilgi olsun. Sonucu 4 6 ay arası çıkmaya başlıyor. Bildiğin çim ekme gibi la enseden alıyor kökleri sonra kafanı deliyo kökleri oraya serpiştiriyo
Bakalım sonucunu görünce çektiğimiz zahmete değer inşallah, ha bir de kafam iğrenç bir görüntüde