1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.

Abi bu durumu ben hiç sevmiyorum. Bazı arkadaşlar çok net tarih veriyor ve o tarihte alamayacağımıda biliyorum ama işte miktar az olduğuı için takmıyorum. Zaten kayboluveriyorlar ve iletişim kopuyor, Hoş bir durum değil.

Bende borç alıyorum. Çokta almam zaten 300-500 Diyelim ki para yarın gelecek ama ben borç alırken 2-3 gün süre istiyorum..Ve aldığım hiç bir borcuda kumara harcamadım. Yola çıkacağım param yoktur. nakit olsun diye biraz para toplarım.
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,498 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,498
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
bu arkadaş özelinde değil şu şekildede yalan konuşan var bahise yatırıp kaybeder
abi evde yağ bitti tuz bitti
fatura ödiycem
şu gün takdim edicem vs vs dansöz,gibi kıvırtırlar hatta her türlü etkinlik vs katılır kazanır çekiliş yapmaz
kral reis vs takılır
para mevzuları yüzünden midem kaldırmıyor söz veripte tutmayan çakallığa yatanları

Eline sağlık @chatlackali 10 numara özetlemişsin olayı
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,498 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,498
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
Urfa attı tüpçü 2 den1 e yaptı kesin
 

okan4050

TC Onaylı

26 Nis 2020

8,025 Mesaj

7,572 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Nis 2020
Mesajlar
8,025
Tepkime puanı
7,572
Konum
istanbul
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
Evet abi haklısın bu aralar çok zor durumda kaldığım için senin gibi değerli birkaç abime daha ödeme yapamadım o yüzden sana yazamadım ama Allah şahit herkesinde yüzü burda bugüne kadar bir Allah'ın kuluna yanlış yapmadım eve ilk defa bu kadar zor durumda kaldığım için ödemeyi geciktirdim dediğim gibi Aykan abi ve bora abiyle birlikte 2 kişiye daha ufak bir borcum var hata yapmış olabilirim söz verip zamanında ödeyemeyerek sizlerden özür diliyorum birkaç gün içerisinde bu ödemeleri yapıp bir daha borç para konusu benim için mazi olacak tekrar özür dilerim
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
Okan bende whatsapta ekli normalde numaramı kimseye pek vermem geçen hafta okanı engelledim whatsaptan sebebi sürekli borç isteme talebi sürekli kısa vadede isteyip mutlaka geciktirdi ödemedi demiyorum ama yarına kadar isteyip 1 hafta bandında ödemesini yaptı
Asla para pul peşinde koşmam verdiğim tutar döner dönmez takılmam niye borcunu vermedin diye taciz etmem konu bu değil altını çizeyim okanın bana borcuda yok ama kendine çeki düzen vermesi lazım

AMA HER KUPON ASMADA ÖDÜL ALMADA HER WON ANINDA PAT OKAN WHATSAPTAN YAZIYORSUN GÜZEL KARDEŞİM YAPMA BORÇ İSTENİR İSTENMEZ DEMİYORUM AMA İNAN BİR GÜN GERÇEKTEN LAZIM OLACAK BİR PARA İÇİN KİMSE SANA VERMEYECEK OTA BOKA BORÇ İSTENMEZ
 

Stefanos

TC Onaylı

6 Şub 2022

1,902 Mesaj

2,362 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Şub 2022
Mesajlar
1,902
Tepkime puanı
2,362
Üst Alt