1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Korona virüsü ile ilgili

bilinen bilgi %30
Bilinmeyen bilgi %70

Daha kovid pandemisini net olarak tanımıyoruz, dünya Sağlık örgütü demiş


Bilinmeyen düşman soylemi burdan mı geliyor acaba
Aslında bilinen kısmı %100 ..
Hayvandan gecegıne kadar her seyı bılıyorlarmış .
Bundan sonra da olacakmıs hatta .. Ve hatta Ispanyol vırusu beklıyorlarmış daha .
Bunlar ve benzerlerı hep beklenmıs , konusulmus ..
Ama nedense her seferınde hazırlıksız yakalanıyor dunya ..

Onların bılmıyoruz dedıgı kısım alt baslık kısmı .. Çeşit - ozellıkler - aşı vb ..
Ama ust baslık hep aynı bokun lacıvertı ..
Ve Onu bılsen de bırsey olmuyor ..

Mısal bu saglık orgutune desen kı " Pekı , Ispanyol u bılıyorsunuz , bır daha yasanırsa ne olur " dıye ..
Yıne tatmın edıcı bır cvp veremez .

Ama denılene gore dunya nufusunun yarısı gıder ..Gercek cevap bu .

Uyku tutmadı , bıraz belgesellere baktım da gece .. Bugun olanların hepsi yıllar oncesınden cekılmıs ..

Sevıyemız kızamık - su cıcegı yanı Dunya genelınde ..
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
EUgEk_tXQAEAx2o


Vay a.q Reis İspanya'ya yardım yolluyor. Kendi parasından yolluyor heralde, Cumhurbaşkanlığı yazdığına göre?
Yardım kısmına degıl de Cumburbaskanlıgı kısmına takıldın sanırım ..
Turk bayrakları varya ona da sukur etmek lazım , kendı fotosunu da bastırabılırdı .
 

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
Kısmen dediklerine hak versemde, bende 10 gündür evdeyim, ve bunun dışında bişey seyretmedim, surekli virüs ilgili gündemi takip ediyorum, ediyoruz.

Bu Covid-19 yeni korona virüs deniyor ya, muhtemelen sen Bilirsin de
Daha önce 6 tane corona virüsü gelmiş, bu 7.
Ondan yeni coronavirus deniyor, belirteyim

Bide çinde hasta gözlem lerin de, deneylerde VS bu virüs le ilgili her gün yapılan çalişma, yayınlanıyor, aynı şey İtalya VS ispanya abd de de yapiliyor
Virüs tanımakta, beliki zorluk çekiliyor
Ve birbirine çelişen sonuçlar elde ediliyor gün geçtikçe.

O nedenle virüs tam tanımıyoruz deniyor.

50 yaşındaki bir Çinli ye etkisi ile 50 yaşındaki ispanyol da virüs etkisi, gelişimi ve gözlem sonucu aynı olmuyor çoğunlukla, bu soyleniyor,
Açıkçası bana inandırıcı geldi
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
"Daha önce 6 tane corona virüsü gelmiş, bu 7.
Ondan yeni coronavirus deniyor, belirteyim "

Dedın de yukarıda yazmıstım zaten aynı bokun lacıvertı , sadece turlerı degısıyor dıye .

Ben anlıyorum neyın bılınmedıgını de .. " Bunu bılmıyoruz " demek dıgerlerını bılıyoruz demek .. Ben de dıyorum kı " Bılıyorsun da ne oluyor " ..
Hıc bır sey ..

Bılıyor dedıklerı , bılıyor olmaları .. Degısen bır sey yok ..
Bılmıyoruz dedıgı de aynı ..

Sonuc kısmına bakıyorum yanı .. Bana yarayan bır sey var mı ? Yok ..
 

2 Ocak 2020

372 Mesaj

688 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
2 Ocak 2020
Mesajlar
372
Tepkime puanı
688
Konum
Jüpiter
Bir çok gribin özelligi Corona ile ayni semptomlari da bunu gösteriyor. Kuluçkadan sonra mutasyona ugradı mı Codiv-19 oluyor, o zaman işin rengi degisiyor bağışıklık sistemi zayıf olunca. Enfeksiyon doktoru müşterilerim var, konuşa konuşa.. :) dezenfektanları önermiyorlar bir de, kolonya diyorlar, yüksek alkol olunca mikrobu kırıyor % 70 kolonyalar. Dezenfektanlar da bu hacmen yok sanirim.
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Her cesıtı ve dıgerlerı .. Kım gelırse gelsın en azı 300 bın alıp goturuyor .. Bunu degıstırebılıyorlar mı ? Hayır ..
15 gundur dınledık .. Bende bılıyorum artık .. Bende bır sey degıstıremıyorum ,onlarda... bır farkımız yok :)

Canakkale zaferı gıbı bır durum .. Kazandıgını sanıyorsun . Kazanıyorsun da .. Ama muthıs tahrıbat alıyorsun ..
Galıptır bu yolda maglup gibi .. Halk öle öle , hastalana hastalana gecıyor bu virus ..

"Net olarak tanımıyor" muş ..Herkes öldükten sonra tanıyacaklar .. Aşı bulmaya calısacaklar . Ya bulmaya calısırken kapanacak konu .. Ya da bulduktan sonra vırus mutasyona ugrayacak ,aşı ortada kalacak zik gibi..

Hepsınde senaryo aynı .. Colugu cocugu ufak olanların sevınebılecegı bır durumdan ibaret . Sıralarını salmış oluyorlar .
 

DAlessandro

TC Onaylı

10 Eyl 2019

1,406 Mesaj

3,275 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
10 Eyl 2019
Mesajlar
1,406
Tepkime puanı
3,275
Cumhurbaşkanı Erdoğan:

Salgın yaygınlaşırsa çok daha sıkı tedbirler kaçınılmaz hale gelir.

İhtiyaç olursa şehir içi ulaşımla ilgili yeni adımlar atabiliriz.

Devlet içinde devlet olmanın anlamı yok. Kampanyalar tek merkezden yürütülmektedir


Yayginlasirsa derken hasta sayisi milyon bulunca galiba:)
Covid-19 ayagini denk alsin , bi gece ansizin gelebiliriz.
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
"Devlet ıcınde Devlet olmanın anlamı yok " sozunde kı Devlet ı bulunuz .
 
Üst Alt