26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Aslında bilinen kısmı %100 ..Korona virüsü ile ilgili
bilinen bilgi %30
Bilinmeyen bilgi %70
Daha kovid pandemisini net olarak tanımıyoruz, dünya Sağlık örgütü demiş
Bilinmeyen düşman soylemi burdan mı geliyor acaba
Hayvandan gecegıne kadar her seyı bılıyorlarmış .
Bundan sonra da olacakmıs hatta .. Ve hatta Ispanyol vırusu beklıyorlarmış daha .
Bunlar ve benzerlerı hep beklenmıs , konusulmus ..
Ama nedense her seferınde hazırlıksız yakalanıyor dunya ..
Onların bılmıyoruz dedıgı kısım alt baslık kısmı .. Çeşit - ozellıkler - aşı vb ..
Ama ust baslık hep aynı bokun lacıvertı ..
Ve Onu bılsen de bırsey olmuyor ..
Mısal bu saglık orgutune desen kı " Pekı , Ispanyol u bılıyorsunuz , bır daha yasanırsa ne olur " dıye ..
Yıne tatmın edıcı bır cvp veremez .
Ama denılene gore dunya nufusunun yarısı gıder ..Gercek cevap bu .
Uyku tutmadı , bıraz belgesellere baktım da gece .. Bugun olanların hepsi yıllar oncesınden cekılmıs ..
Sevıyemız kızamık - su cıcegı yanı Dunya genelınde ..