1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

9 Eki 2019

9,029 Mesaj

32,703 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
9,029
Tepkime puanı
32,703
Yaş
43
Konum
İstanbul
Vallahi bayadir okumamıştım 20-30 sayfa geriden gelerek okudum.

Bu yaşanan IBAN verip bağış mevzusu gerçekten insan aklıyla alay etmek gibi olmuş. Ama hiç farketmez bizim halkımız halen mehterleri veriyor. Fikrini bugün itibariyle baya değiştiren insanlarda gördüm. Ama beni sevindiren bir durum değil çünkü bu ülkenin bir sonraki seçimi görebilme ihtimali bile zayıf artık bana göre dağılma sürecindeyiz korona güzel vesile oldu.

Dışarıdan nasıl görüyorsunuz bilmiyorum ama övüp uçup biçilen geleceğin Cumhurbaşkanı olarak görülen İmamoğlu 0 pozitif etki yaptı bu şehre içeriden biri olarak söylüyorum tamamiyle altı boş ama RTE karşısında tutabilecek bir proje. Çünkü onun dilinden anlıyor onun vücut dili var sanki aynı eğitimi almışlar. Seçmene dokunabiliyor ama maalesef altı bomboş ama taze kan nitekim.

Ali,Veli,Şaban gelse de hiçbir düzen değişmeyecek bu ülkede eminim buna. Maalesef bizim insanımız şeffaflığını kaybetmiş çaresizlikten. Sanki herkes açık okyanusta ilk bulduğu bota atlayıp tarafını seçiyor. Para herşeyin üstesinden geliyor. En basit sayısız olay dezenfektan fiyatları bile yeter. Yakalayan sikip bırakmaya çalışıyor.Herhalde milyar yıllık evrenin en boktan yüzyılını her konuda biz yaşıyoruz diyebilirim.

Ekonomik dengeler zaten mahvoldu. Her konuda insanların akarı kesildi domino etkisiyle. Sokakta esnafla konuşuyorum herkes aynı işlerimiz %20-25lere düştü ancak bu insanlar sokakta olduğu sürece benim kiram var,çalışan maaşı,stopaj vs bir dünya şey nasıl altından kalkacagim diyorlar hepsinin beklentisi sokağa çıkma yasağı ancak o da olmadı yetersiz bakiye..

Ancak bugün itibariyle tüm dengeler değişti. Ben 65+ evde kal yasağı sırf RTE seçmen kitlesini korumak için yaptığını bile düşünüyorum. Bu bile yetmeyecektir ona bu kez.

Ben klasik sözümle kapanış yapayım. Şükür kötü günleri geride bıraktık sırada daha kötü günler var..
 

21 Mar 2020

21 Mesaj

27 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
21 Mar 2020
Mesajlar
21
Tepkime puanı
27
Yaş
53
Konum
Ukraina
Sadece yaşlılar değil her yaşı etkiliyor
IMG_20200401_035430.png
 

2 Ocak 2020

372 Mesaj

688 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
2 Ocak 2020
Mesajlar
372
Tepkime puanı
688
Konum
Jüpiter
Yav ben bu Oytun'u severdim, fişek gibi zekası var normalde. Niye böyle oldu anlamadım, bildiğin troll çıktı.

Dogru yalnız söylediği. Covid-19 u üreten genlere sahip değiliz. Virüs ün biolojik labaratuarlarda üretilmedigi kanıtlandı ( ne kadar dogru bilemem ) Yani bir hayvanın bu virusu yarattığını ve Wuhan dan yayıldığını baz alırsak bizim genlerimizde olması imkansız. Corona nın ilk kez 2003 te Çin de çıkması bizim genlerimizle alakali degil yani . Doktor arkadaşlarımız daha iyi bilir . Genlerimizde olmaması virüsün bulaşmayacağı anlamına gelmez kısaca .
 

2 Ocak 2020

372 Mesaj

688 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
2 Ocak 2020
Mesajlar
372
Tepkime puanı
688
Konum
Jüpiter
My Secret Terrius un 10. Bölümündeki sahne 2018 e ait.
Covid-19
CoronaVirüs '20

Bunları düşünürsek dizide bahsi geçen biolojik silah oluşunu 2018 den önce öngörmüşler yani . Asıl çıkış noktasını kestirmek şu an için imkansız gibi bir şey. Üstelik çok fazla bilgi kirliliği de oluyor her geçen gün.

Edit : Dizi Güney Kore dizisi.
Şu anki verilere baktığımız zaman salgının yayılması, vaka, ölüm, iyileşen rakamlarinda en başarılı ülke.

6517A039-D7FF-4BAA-AAF7-181B44B3AD72.png
 
Son düzenleme:

7 Eki 2019

7,607 Mesaj

23,796 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
7,607
Tepkime puanı
23,796
Konum
İST
Yani akp doğru işler yaptığı için mi akp'ye oy veriliyor? O zaman ülkenin geldiği durumdan memnunsun ve bu insanlar memnun. Çünkü memnun olmasalar oy vermezler. Bu verilere , şuanki duruma bakarak ortalama iq'de ve ortalama şerefte bir insan bu olanlardan memnunsa ben insan değilim uzaylıyım.
akp seçmeni sorgusuz sualsiz düşünmeden ne olursa olsun yanlış oldugunu bilsede görsede kesinlikle vazgeçmiyorlar acayip bir tapıyorlar bu adama anlamanın mümkünatı yok,

Anlatamazsınız hiç birşey akp seçmenine malesef...

Onlara göre türkiye şu an dünyanın en güçlü ülkesi en güçlü ekonomisine sahip dünyayı yöneten ülke olarak görüyorlar malesef,
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
akp seçmeni sorgusuz sualsiz düşünmeden ne olursa olsun yanlış oldugunu bilsede görsede kesinlikle vazgeçmiyorlar acayip bir tapıyorlar bu adama anlamanın mümkünatı yok,

Anlatamazsınız hiç birşey akp seçmenine malesef...

Onlara göre türkiye şu an dünyanın en güçlü ülkesi en güçlü ekonomisine sahip dünyayı yöneten ülke olarak görüyorlar malesef,
Kemik kısım için doğru baba, ama o kemik kısım şu an %25ten fazla degil
 

20 Kas 2019

13,271 Mesaj

41,555 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Kas 2019
Mesajlar
13,271
Tepkime puanı
41,555
Mansun Başkan çıldırtmaya devam ediyor , kendi ayaklarına kendileri sıkıyor götünü yalayacaklar eninde sonunda

Büyükşehir Belediyesi , Yan Şirketler , Taşeron şirket çalışanları dahil hepsi maaşlarını Vakıfbank'tan alıyormuş ve Mansur başkan dün yayınladığı genelde ile Vakıfbank ile maaş anlaşmasını iptal etmiş

Çıkartıp çıkartıp masaya vuruyor
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul
Akp seçmeninin en üst yaşından, en alt yaş seçmenine kadar birçoğu farklı bir narsist tavır sergiliyor.
Birkaç gündür granada da 500 yıl sonra ezan okudu geyiği dönüyordu, rte ye dinletmiş f.altun videoya almış bir de.

Neyse, bir arkadaşa and içtim bunu anlatacam diye, genç, çok olmasa da bilinçli sandığım bir arkadaştı ama pes ettim ? öyle olmasa başkanlarına dinletmezlermiş.

Herkes haklı şu dünyada
 
Üst Alt