9 Eki 2019
9,029 Mesaj
32,703 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Vallahi bayadir okumamıştım 20-30 sayfa geriden gelerek okudum.
Bu yaşanan IBAN verip bağış mevzusu gerçekten insan aklıyla alay etmek gibi olmuş. Ama hiç farketmez bizim halkımız halen mehterleri veriyor. Fikrini bugün itibariyle baya değiştiren insanlarda gördüm. Ama beni sevindiren bir durum değil çünkü bu ülkenin bir sonraki seçimi görebilme ihtimali bile zayıf artık bana göre dağılma sürecindeyiz korona güzel vesile oldu.
Dışarıdan nasıl görüyorsunuz bilmiyorum ama övüp uçup biçilen geleceğin Cumhurbaşkanı olarak görülen İmamoğlu 0 pozitif etki yaptı bu şehre içeriden biri olarak söylüyorum tamamiyle altı boş ama RTE karşısında tutabilecek bir proje. Çünkü onun dilinden anlıyor onun vücut dili var sanki aynı eğitimi almışlar. Seçmene dokunabiliyor ama maalesef altı bomboş ama taze kan nitekim.
Ali,Veli,Şaban gelse de hiçbir düzen değişmeyecek bu ülkede eminim buna. Maalesef bizim insanımız şeffaflığını kaybetmiş çaresizlikten. Sanki herkes açık okyanusta ilk bulduğu bota atlayıp tarafını seçiyor. Para herşeyin üstesinden geliyor. En basit sayısız olay dezenfektan fiyatları bile yeter. Yakalayan sikip bırakmaya çalışıyor.Herhalde milyar yıllık evrenin en boktan yüzyılını her konuda biz yaşıyoruz diyebilirim.
Ekonomik dengeler zaten mahvoldu. Her konuda insanların akarı kesildi domino etkisiyle. Sokakta esnafla konuşuyorum herkes aynı işlerimiz %20-25lere düştü ancak bu insanlar sokakta olduğu sürece benim kiram var,çalışan maaşı,stopaj vs bir dünya şey nasıl altından kalkacagim diyorlar hepsinin beklentisi sokağa çıkma yasağı ancak o da olmadı yetersiz bakiye..
Ancak bugün itibariyle tüm dengeler değişti. Ben 65+ evde kal yasağı sırf RTE seçmen kitlesini korumak için yaptığını bile düşünüyorum. Bu bile yetmeyecektir ona bu kez.
Ben klasik sözümle kapanış yapayım. Şükür kötü günleri geride bıraktık sırada daha kötü günler var..
Bu yaşanan IBAN verip bağış mevzusu gerçekten insan aklıyla alay etmek gibi olmuş. Ama hiç farketmez bizim halkımız halen mehterleri veriyor. Fikrini bugün itibariyle baya değiştiren insanlarda gördüm. Ama beni sevindiren bir durum değil çünkü bu ülkenin bir sonraki seçimi görebilme ihtimali bile zayıf artık bana göre dağılma sürecindeyiz korona güzel vesile oldu.
Dışarıdan nasıl görüyorsunuz bilmiyorum ama övüp uçup biçilen geleceğin Cumhurbaşkanı olarak görülen İmamoğlu 0 pozitif etki yaptı bu şehre içeriden biri olarak söylüyorum tamamiyle altı boş ama RTE karşısında tutabilecek bir proje. Çünkü onun dilinden anlıyor onun vücut dili var sanki aynı eğitimi almışlar. Seçmene dokunabiliyor ama maalesef altı bomboş ama taze kan nitekim.
Ali,Veli,Şaban gelse de hiçbir düzen değişmeyecek bu ülkede eminim buna. Maalesef bizim insanımız şeffaflığını kaybetmiş çaresizlikten. Sanki herkes açık okyanusta ilk bulduğu bota atlayıp tarafını seçiyor. Para herşeyin üstesinden geliyor. En basit sayısız olay dezenfektan fiyatları bile yeter. Yakalayan sikip bırakmaya çalışıyor.Herhalde milyar yıllık evrenin en boktan yüzyılını her konuda biz yaşıyoruz diyebilirim.
Ekonomik dengeler zaten mahvoldu. Her konuda insanların akarı kesildi domino etkisiyle. Sokakta esnafla konuşuyorum herkes aynı işlerimiz %20-25lere düştü ancak bu insanlar sokakta olduğu sürece benim kiram var,çalışan maaşı,stopaj vs bir dünya şey nasıl altından kalkacagim diyorlar hepsinin beklentisi sokağa çıkma yasağı ancak o da olmadı yetersiz bakiye..
Ancak bugün itibariyle tüm dengeler değişti. Ben 65+ evde kal yasağı sırf RTE seçmen kitlesini korumak için yaptığını bile düşünüyorum. Bu bile yetmeyecektir ona bu kez.
Ben klasik sözümle kapanış yapayım. Şükür kötü günleri geride bıraktık sırada daha kötü günler var..


