1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

6 Eki 2019

3,332 Mesaj

7,342 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
3,332
Tepkime puanı
7,342
Konum
istanbul
kımse mecbur falan degıldı buna

benım annem babam bankacı. demek emeklı baskomiser dayılarımın bırı asker amcamların 2sı ogretmen

1 tanesı feto ıle ılgılı hıc bıseye bulasmadı

anne tarafımda sagcıdır hatta. baba tarafım azılı solcu. onca kısı arasından bır kez cocugunu anafene feme veren bıle olmadı okdr revacta olmasına ragmen kımse 1 kez cıkarını dusunmedı

yanı o mecburıyet dedıgın kusura bakma ama gotluktur. cıkarcıklııktır. bu ınsanlardan hıc bırı ac kalmadı acıkta kalmadı. ac gozlu yalaka serefsız olmadıkca onlara mecbur fln degıldın. bunları mecburıyet gorenler bugunun sorumluları

o gun bu fetoydu o gunlerden sonra akp oldu ulkenın ılıgını kemıgını kuruttular senın saydıgın o mecburcu olan serefsızler olmasaydı bambaska olacaktık bugun.
Bu dediğin dil hiç yabancı gelmedi bana, ve özü itibariyle doğruluğunu kabul etsemde, hayatın gerçeklerine aykırı, güç kimde ise toplumu bir şekilde, yönlendirir, millet ayakta uyur farkına varmaz
İstisnalar var elbette, ama bu doğal akışı bozmaz
Güç para kimdeydi, o dönem fetoda
Para, basın, yanında devlet gücü

Benim enişte dediğim teyzemın eşi, her siyaset muhabbetinde, ilaki bir yerinde
Konuyu getirir, ben işçinin, emeklinin, fakirin anasını avradıni s*k*y*m der
Çünkü bunlar olmasa, dikta olmaz der

Doğruyu, hep boylemi anlatıcaz yani

Bana kalırsa bu dil, sadece recebin tekadam olmasındaki en önemli etken
Çünkü millet sevmiyor bu dili
 

30 Kas 2019

3,440 Mesaj

10,387 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
3,440
Tepkime puanı
10,387
Konum
Neptun
Fem dershanesine gonderildim. Fetos uniye sirf pc muhendisligi amaciyla gittim. Puani yuksek olup en uygun fiyatta vakif uni idi. Yeri gelince hep ayni bilgileri veriyoru ama her ne isa. Bunlarin okul icinde kariyer planlama merkezi vardi. Ben onu fark ettigim gibi vay serefsizler yol yapiyoru. Daha okul bitmeden yol gosteriyoru. Hep yanlarina cekecekler insanlari. Gram onlarin yaninda olmak dusuncem olduysa cumle alem beni siksin. Kendi halimde mezun olup isime bakacaktim. Hatta onlara bulasmayacagim icin kendimi ayricalikli hissediyoru idim. O kadar net o kadar dogru bildigim bir yolda idim. Oyle boyle nefret etmiyoru idim onlardan. Hazirlik okulunda biraksalardi zaten okulu yakar yikardim. Ogrenciler hocalar hocalarin basi bolum baskani hepsinin kulagina gitti bu konu. Bolum baskani ailemi cagirdi. Yangin merdiveninden giris yaptirdim. Niye buradan dediler. Dedim ben boyle giriyoru okula. Alerjim vardi amciklara. Her ne isa bolum baskani gazimi aldi. Ne hikmetse disipline falan vermediler. Sinifta birakilmasi icin bunlari dusunen okuldan uzaklastirma cezasi alsa kim bilir neler yapar diye dusunduler sanirim :D
 

30 Kas 2019

3,440 Mesaj

10,387 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
3,440
Tepkime puanı
10,387
Konum
Neptun
Valla bunlara sicak bakiliyoru idi o zamanlar. Bunlar dinine bagli zararsiz insanlar niye sevmiyoru. Sen yanlis yapiyoru gibi yaklasimlar gordum. Hatta o muhabbetlerin arasinda bunlarin icine girip onlardan biriymis gibi kendimi gosterip pisliklerini aciga vurmayi bile dusundugumu soylemisimdir :D

Baskin aninda komserim mubarek sen yetkili bir abiye benziyoru diye gotu kurtarmaya calismak vardi :D

 

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
@kaka10 gitme hocam görmezden gel takıl hoşuna gitmeyen bir mesaj varsa burdaki muhabbet sohbet iyi sende hep aktif bilgiler veriyorsun arada güldürüyorsun filan. Boşver tribi yazış işte
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
diğer forumda derbi yazmış buraya koyma ihtiyacı hissettim

Sabah toplantı yaptık orda müdür anlattı

Şu anda istatistiksel olarak en kötü ülke durumundaymısız

Bu durumun 1 sene süreceğini ve önce yavaslayıp eylül ayında tekrardan hortlaması beklenıyormus...türkiye için 600k ölü sayısından bahsediliyomus..

Amerikanın beklediği rakam 200 k ile 2.2 milyon arasıymıs


doğruysa durum berbat demektir, 3 aylık yaz döneminde mutlaka bir göğüs hastalıkları hastanesine gidip görünmek şart oldu, yoksa gelecek kış sapır sapır dökülürüz
 

4 Ara 2019

4,613 Mesaj

19,611 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Ara 2019
Mesajlar
4,613
Tepkime puanı
19,611
Konum
İstanbul
@kaka10 gitme hocam görmezden gel takıl hoşuna gitmeyen bir mesaj varsa burdaki muhabbet sohbet iyi sende hep aktif bilgiler veriyorsun arada güldürüyorsun filan. Boşver tribi yazış işte

Burdayız kral, zaten işten güçten kafa dikiliyor; kafa dağıtmak için istesem de bırakamam burayı dün cidden kendimi tutamayacağımı düşündüğüm için uzaklaştım. Şimdi nema problema <3
 

16 Kas 2019

2,270 Mesaj

5,485 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
2,270
Tepkime puanı
5,485
Konum
Kastambul
Hocam bir dolu felaket tablosu çizilmiştir şu dönemde, daha da çizilecektir. Her çıkarıma göre hayat düzenlenemezki, nasıl adapte olabilirsin bu şekilde yaşamaya. Bunun çaresini mutlaka bulacaklardır, tabi biz bir yöne odaklanmışken arada neler döndü hiç bilemeyeceğiz belkide. Dünyada söz sahibi olan moruklardan biri düşmeden biterse bu salgın, her türlü senaryo caizdir.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
Screenshot_20200331-090711.png


Soysuz diyor ki, parayı sadece biz toplarız

Meral Akşener de bu ite inat 3 maaşını İBB ye 3 maaşını da Ankara BB nin kampanyasına bağışlamış

herif burada bile ülkeyi bölmeyi başardı

benim zenginim benim seçmenimi, senin zenginin becerebilirse senin seçmenini iyi eder

bu ülkenin sorununun tek çözümü malum organize suç örgütünün elebaşlarının (siyaset - piyasa - medya) toptan temizliğinden geçer.

para bitince kaçarlar diyorduk, bu virüs işi bozdu, kaçacak yer yok dünyada...
 
Üst Alt