6 Eki 2019
3,332 Mesaj
7,342 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bu dediğin dil hiç yabancı gelmedi bana, ve özü itibariyle doğruluğunu kabul etsemde, hayatın gerçeklerine aykırı, güç kimde ise toplumu bir şekilde, yönlendirir, millet ayakta uyur farkına varmazkımse mecbur falan degıldı buna
benım annem babam bankacı. demek emeklı baskomiser dayılarımın bırı asker amcamların 2sı ogretmen
1 tanesı feto ıle ılgılı hıc bıseye bulasmadı
anne tarafımda sagcıdır hatta. baba tarafım azılı solcu. onca kısı arasından bır kez cocugunu anafene feme veren bıle olmadı okdr revacta olmasına ragmen kımse 1 kez cıkarını dusunmedı
yanı o mecburıyet dedıgın kusura bakma ama gotluktur. cıkarcıklııktır. bu ınsanlardan hıc bırı ac kalmadı acıkta kalmadı. ac gozlu yalaka serefsız olmadıkca onlara mecbur fln degıldın. bunları mecburıyet gorenler bugunun sorumluları
o gun bu fetoydu o gunlerden sonra akp oldu ulkenın ılıgını kemıgını kuruttular senın saydıgın o mecburcu olan serefsızler olmasaydı bambaska olacaktık bugun.
İstisnalar var elbette, ama bu doğal akışı bozmaz
Güç para kimdeydi, o dönem fetoda
Para, basın, yanında devlet gücü
Benim enişte dediğim teyzemın eşi, her siyaset muhabbetinde, ilaki bir yerinde
Konuyu getirir, ben işçinin, emeklinin, fakirin anasını avradıni s*k*y*m der
Çünkü bunlar olmasa, dikta olmaz der
Doğruyu, hep boylemi anlatıcaz yani
Bana kalırsa bu dil, sadece recebin tekadam olmasındaki en önemli etken
Çünkü millet sevmiyor bu dili
