1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

Tetteh

İtalya Ligi

31 Ocak 2020

2,564 Mesaj

4,279 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
2,564
Tepkime puanı
4,279
Konum
Dünya
bu ülkede hdp ve tkp'nin solculuğu bile tartışılıyor.ikisine de sol perspektiften ciddi eleştiriler var o yüzden burda ölümüne solcuyum demekle olmuyor yani:)

başta chp olmak üzere liberal ekonomik programına sahip olan partiler solcu değildir.sol için sınıf siyaseti olmazsa olmazdır.her akp karşıtına solcu devrimci diyeceksek işimiz var

edit: hdp ülkeyi bu malum partiden daha iyi yönetirdi kusura bakmayın
 

6 Eki 2019

1,088 Mesaj

2,097 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
1,088
Tepkime puanı
2,097
Konum
London
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı forum sakinlerinin affına sığınıyorum.

@kaka10 ilede hiç bir skntimz yok. Bir lafima yada emojiye takıldı. Kendisine zaten her zaman saygı duyarım.
 

7 Eki 2019

8,227 Mesaj

21,896 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
8,227
Tepkime puanı
21,896
Konum
İstanbul
bu ülkede hdp ve tkp'nin solculuğu bile tartışılıyor.ikisine de sol perspektiften ciddi eleştiriler var o yüzden burda ölümüne solcuyum demekle olmuyor yani:)

başta chp olmak üzere liberal ekonomik programına sahip olan partiler solcu değildir.sol için sınıf siyaseti olmazsa olmazdır.her akp karşıtına solcu devrimci diyeceksek işimiz var

edit: hdp ülkeyi bu malum partiden daha iyi yönetirdi kusura bakmayın
solculuk diye birşey kalmadı bence artık ülkede en iyi solcular bile menfaatleri doğrultusunda sağcı oldu :) ülke bence 3 e bölünmüş durumda birinci bölüm körü körüne akp ye inanan seçmen 2.bölüm görüyorum yanlışlarını ama kim yapmıyorki gelen herkes yapıyor diyip göz yumanlar 3.bölüm de bunların yanlışlarını her türlü başımıza iş alırız korkusu olmadan yüzlerine vurmaya çalışan kesin kendi adıma 3.kesimde olmaktan mutluyum ama maalesef yetersiz kalıyoruz
 

Tetteh

İtalya Ligi

31 Ocak 2020

2,564 Mesaj

4,279 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
2,564
Tepkime puanı
4,279
Konum
Dünya
solculuk diye birşey kalmadı bence artık ülkede en iyi solcular bile menfaatleri doğrultusunda sağcı oldu :) ülke bence 3 e bölünmüş durumda birinci bölüm körü körüne akp ye inanan seçmen 2.bölüm görüyorum yanlışlarını ama kim yapmıyorki gelen herkes yapıyor diyip göz yumanlar 3.bölüm de bunların yanlışlarını her türlü başımıza iş alırız korkusu olmadan yüzlerine vurmaya çalışan kesin kendi adıma 3.kesimde olmaktan mutluyum ama maalesef yetersiz kalıyoruz

tek sorun rte'den başkanlığı almaksa bu zaten önümüzdeki dönem olacak.secim kaybetmezse yaşı gereğı bırakacak zaten.asıl sorun türkiye'ye çözüm diye önerilenlerin de mevcut düzeni sürdürecekleri gerçeği.imamoğlu'da, eski akp'li babacan'da bu düzenin siyasetcileri.insanın en temel hakkı olan, durumu iyi olmayan insanların çoğunlukla kullandığı ulaşıma gelir gelmez %80 zam yapan biri iktidara geldiğinde de ne yapacağını az çok göstermiş oldu bize

bugün mansur yavaş gibi bir ülkücü sürekli konuşuluyorsa sürekli gündemdeyse kara kaşı kara gözü için değil sol tandemli paketler hazırladığı için ön plana çıkıyor bu da ayrı bir konu tabi
 
Son düzenleme:

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı forum sakinlerinin affına sığınıyorum.

@kaka10 ilede hiç bir skntimz yok. Bir lafima yada emojiye takıldı. Kendisine zaten her zaman saygı duyarım.
Ben senı samımı bır sekılde uyardım ama :)
Herkese eşit , ıyıye ıyı - kotuye kotuyum dıyorsun ama gel gor kı hıkaye hep akp guzellemesıne gıdıyor . Mıllet bunu goruyor yanı :)

Bende sana dedım kı ılk postum da " su an tepkı cekersın " .. Cekmıssın de bak .. Gulucuk falan ısın süsü yani ..

Gecenlerde sag duyuya davet ettın ya herkesı ..Guzeldı .. Ama sag duyulu olunması gereken bır zaman dılımı ıse su an ILK OLARAK akp guzellemesı yapmayarak bu sag duyuyu saglamak lazım ..

Hdp konusunuda ben actım bu arada bır soru sorarak ..

Asilboy sen mısın bu arada ?
 

17 Ara 2019

3,384 Mesaj

7,002 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
3,384
Tepkime puanı
7,002
Konum
Tr
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı forum sakinlerinin affına sığınıyorum.

@kaka10 ilede hiç bir skntimz yok. Bir lafima yada emojiye takıldı. Kendisine zaten her zaman saygı duyarım.
Bir rahatsızlık vermedin dostum , kimsenin sana kini de yok. Fikir uyuşmazlığı olabilir.
 
H

High End

Guest
@High End , girip bu başlığa attiğim postlarda bakarmisin? Akp savunucu tek kelime etmedim. Sadece sırf akpye karşı Hdpye Destek verenler için yazdm bir kaç cümle. Onun dışında, hç bir şey demedim. Ama akp savunucusu oldum. Anlam veremedim.


Açıkçası ben de pek bir şey anlayamadım. Sanırım insanlar gergin biraz. Küfür yok hakaret yok. kaka senin büyüğün ağzını gözünü oynatınca sinirlenmiş olabilir :) Bunun dışında yazan arkadaşlar da boşa yorulmuşlar aslında

Bu ülkede sağcı - solcu sorunu değil AKP sorunu olduğunu gün geçtikçe anlamalı insanlar. Kurulan ittifaklar ve seçim sonuçları özellikle büyükşehirlerde bunu gösterdi.

Diğer yandan sağcıymış solcuymuş bunun mücadelesi artık çok gerilerde kaldı. İster ateist olsun ister yobaz, ister faşist olsun ister komünist, global evrende artık tek geçerli akım hümanizm

Adamın ülkeye dikili bir fidanı bile yokken, Gazi Mustafa Kemal için ayyaş diyebiliyor.... Bunun yanında bu ülkede yıllarca başörtülü insanları üniversitelere,subay lojmanlarına bile almadılar laiklik postuna bürünerek.Sağcılar her solcuya komünist dinsiz, solcular da her sağcıya faşist yada yobaz diyebiliyor. Demem şu ki insanlar konuşur. Bilgili bilgisiz herkes konuşunca
, maalesef ,kazananlar sadece bizi birbirimize düşürmek isteyenler oldu, senelerce enflasyon, istikrarsızlık, terör olarak bunların bedelini ödedik ve maalesef böyle olduğu sürece de ödemeye devam edeceğiz.

Bu millete ne sağ görüşlü ne de sol görüşlü hiç bir vatandaşımız mevcut iktidarın verdiği zararı veremezdi..Bunun bedelini ağır ödeyen her seçmeni de zaten geç kalmış olsa da gerçekleri sürüne sürüne geç de olsa anlıyor maalesef.
 

17 Ara 2019

3,384 Mesaj

7,002 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
3,384
Tepkime puanı
7,002
Konum
Tr
Ben şuna inanırım hep. Bizim gibi toplumlarda sağ sol farketmeksizin kim olursa olsun 2 dönem üst üste iktidara gelmemeleri. Herkes kendi menfaatini ülke menfaatleri önüne koyuyor. Kurtuluş savaşındaki bilinç kaybolmuş. O kültürü , disiplini ve dürüstlüğü sağlamak için uzun süre sürekli yönetimler değişmeli. Yoksa bakıyorsun x partisi yeğenini belediye sokmuş , y partisi geliyor bir sürü rant projesi. Olmuyor yani bu ülkede dürüst politikacı çok nadir çıkıyor.
 
Üst Alt