14 Eki 2019
9,081 Mesaj
12,132 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
14 Eki 2019
9,081 Mesaj
12,132 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
7 Eki 2019
8,227 Mesaj
21,896 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
6 Eki 2019
1,088 Mesaj
2,097 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
7 Eki 2019
8,227 Mesaj
21,896 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
solculuk diye birşey kalmadı bence artık ülkede en iyi solcular bile menfaatleri doğrultusunda sağcı oldu :) ülke bence 3 e bölünmüş durumda birinci bölüm körü körüne akp ye inanan seçmen 2.bölüm görüyorum yanlışlarını ama kim yapmıyorki gelen herkes yapıyor diyip göz yumanlar 3.bölüm de bunların yanlışlarını her türlü başımıza iş alırız korkusu olmadan yüzlerine vurmaya çalışan kesin kendi adıma 3.kesimde olmaktan mutluyum ama maalesef yetersiz kalıyoruzbu ülkede hdp ve tkp'nin solculuğu bile tartışılıyor.ikisine de sol perspektiften ciddi eleştiriler var o yüzden burda ölümüne solcuyum demekle olmuyor yani:)
başta chp olmak üzere liberal ekonomik programına sahip olan partiler solcu değildir.sol için sınıf siyaseti olmazsa olmazdır.her akp karşıtına solcu devrimci diyeceksek işimiz var
edit: hdp ülkeyi bu malum partiden daha iyi yönetirdi kusura bakmayın
31 Ocak 2020
2,564 Mesaj
4,279 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
solculuk diye birşey kalmadı bence artık ülkede en iyi solcular bile menfaatleri doğrultusunda sağcı oldu :) ülke bence 3 e bölünmüş durumda birinci bölüm körü körüne akp ye inanan seçmen 2.bölüm görüyorum yanlışlarını ama kim yapmıyorki gelen herkes yapıyor diyip göz yumanlar 3.bölüm de bunların yanlışlarını her türlü başımıza iş alırız korkusu olmadan yüzlerine vurmaya çalışan kesin kendi adıma 3.kesimde olmaktan mutluyum ama maalesef yetersiz kalıyoruz
26 Ara 2019
1,026 Mesaj
873 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ben senı samımı bır sekılde uyardım ama :)Verdiğim rahatsızlıktan dolayı forum sakinlerinin affına sığınıyorum.
@kaka10 ilede hiç bir skntimz yok. Bir lafima yada emojiye takıldı. Kendisine zaten her zaman saygı duyarım.
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bir rahatsızlık vermedin dostum , kimsenin sana kini de yok. Fikir uyuşmazlığı olabilir.Verdiğim rahatsızlıktan dolayı forum sakinlerinin affına sığınıyorum.
@kaka10 ilede hiç bir skntimz yok. Bir lafima yada emojiye takıldı. Kendisine zaten her zaman saygı duyarım.
@High End , girip bu başlığa attiğim postlarda bakarmisin? Akp savunucu tek kelime etmedim. Sadece sırf akpye karşı Hdpye Destek verenler için yazdm bir kaç cümle. Onun dışında, hç bir şey demedim. Ama akp savunucusu oldum. Anlam veremedim.
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!