1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Haber Corona Virüsü Hakkında

14 Eki 2019

9,081 Mesaj

12,132 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
9,081
Tepkime puanı
12,132
Konum
Tampere
Belarus da hayat normalmiş futbol maçları da seyircili oynanıyor
 

29 Kas 2019

226 Mesaj

491 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
226
Tepkime puanı
491
Yaş
40
Konum
istanbul
Iste tamam 5 bın desen ve o 5 bın kısı 3 katına yaysa ve 15 bın olsa ...Hadı 20 olsun amk .

Onun uzerıne bu adamlar kac gun evde kaldı .. En az 20 ..

Ama hala daha gunluk 3500 vaka acıklıyorlar ..
ıyıde olay cıkana kdr o 5000 kendı aılelerıne yaysa 20k bu adamlar cıkıyo gezıyo ıse gıdıyo yanı oranın olayı nerdeyse 1 mılyon kısıye temasa gıtmıstır..
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
@Aklınyolu
İtalya'nın olayı şu... Devlet karantinaya alacağı bölgeyi yarım gün önceden açıklayınca tüm halkın orayı terketip kaçarken virüsü Güney'e taşıması ile patlak verdi..

sen Udinese'desin mesela ailen Siena'da..Görüntülü konuşup helallik isteyebiliyorsun sadece:(Allah kimseye yaşatmasın be:(
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
@Aklınyolu
İtalya'nın olayı şu... Devlet karantinaya alacağı bölgeyi yarım gün önceden açıklayınca tüm halkın orayı terketip kaçarken virüsü Güney'e taşıması ile patlak verdi..

sen Udinese'desin mesela ailen Siena'da..Görüntülü konuşup helallik isteyebiliyorsun sadece:(Allah kimseye yaşatmasın be:(
Bunları bılıyordum Hagı ..
Ama ıste Guney e gıden sayısı bellı ve o dakıkadan sonra muhtemelen yayacakları kısı sayısı tahmınen bellı ..
Ve bu adamların,Yanı Italya nın tamamının bu gunden sonra kac gundur karantınada oldukları bellı .. ( 20 gun )

Semptromların olusması max kac gun ? 14 ..
6 gun fazlaları var .. Icınde mı tuttu bu adamlar bunları ..


1 Mılyon de 1 gunde bıtsın gıtsın .. Adamlarda kurtulsun .. Test mı yok mesela ..
"1 Mılyon kısıyı aldık ama gunluk 3500 test yapabılıyoruz " desın o zaman da .. O da rahatlık olur psıkolojık acıdan ..
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Bunları bılıyordum Hagı ..
Ama ıste Guney e gıden sayısı bellı ve o dakıkadan sonra muhtemelen yayacakları kısı sayısı tahmınen bellı ..
Ve bu adamların,Yanı Italya nın tamamının bu gunden sonra kac gundur karantınada oldukları bellı .. ( 20 gun )

Semptromların olusması max kac gun ? 14 ..
6 gun fazlaları var .. Icınde mı tuttu bu adamlar bunları ..


1 Mılyon de 1 gunde bıtsın gıtsın .. Adamlarda kurtulsun .. Test mı yok mesela ..
"1 Mılyon kısıyı aldık ama gunluk 3500 test yapabılıyoruz " desın o zaman da .. O da rahatlık olur psıkolojık acıdan ..

Ben tam olarak ne sorduğunuzu anlamadım:)Kafam allak bullakta,2.ye okduum yine anlamadım başkan:)
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
Aga iş cidden çok bok biryere gidiyor... yani olayın sosyalojik boyutuda var... şöyle ifade edeyim.

şimdi bizim binada çıktı.. Düşünüyorum yarın birgün bu insalarla karşı karşıya gelsem ne yaparım acaba.
abi olduya kapıyı açtım çat diye merdivenden iniyor mesela , normalde merhaba nasılsınsınız diyecek bi insanım , o durumda acaba nasıl olacak..
Direk kapıyı kapatsam ciddi ayıp olur ama bir yandan virüs tehlikesi..
Bilemedim ki yaw...
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Aga iş cidden çok bok biryere gidiyor... yani olayın sosyalojik boyutuda var... şöyle ifade edeyim.

şimdi bizim binada çıktı.. Düşünüyorum yarın birgün bu insalarla karşı karşıya gelsem ne yaparım acaba.
abi olduya kapıyı açtım çat diye merdivenden iniyor mesela , normalde merhaba nasılsınsınız diyecek bi insanım , o durumda acaba nasıl olacak..
Direk kapıyı kapatsam ciddi ayıp olur ama bir yandan virüs tehlikesi..
Bilemedim ki yaw...

Abi,ben sabah 6:45 gibi evden çıkarım fix...Mudanyada oturduğum için şehir merkezine gideceğimden mütevellit,devamlı aynı otobüs durağının önünden geçer ve hiç tanımadığım otobüs veya minübüs bekleyen arkadaşları arabaya alır şehir merkezine bırakırdım nasıl olsa tek başıma gidiyorum diye..

Ama bu corona'dan sonra hem adamlara ayıb olmasın diye hemde kendi içim raat etsin diye vallahi güzergahımı değiştirdim yaw:(
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Ben tam olarak ne sorduğunuzu anlamadım:)Kafam allak bullakta,2.ye okduum yine anlamadım başkan:)
Soyle soylım .
20 gundur cıkmıyor bunlar .. Yenı vaka olmus olma ımkanı yok .
Ee geecmıste kı hadısenın devamı desen ( Guneye Kacma ) , onun uzerınden 20 gun gectı ..

Bu durumda bunların 14. gunde kafadan " 1 Mılyon " demesı lazım degıl mı ..

Sımdı aklıma geldı ama .. Papa bunlara sarap ıcırmıstı ..Acaba o mu vesıle oldu ..

Yanı matematık acısından tekrar bır ates yanmıs olması lazım gunluk 3500 hasta cıkarmaları ıcın .

Demek ıstedıgım oydu .. Papa karıstırdı ortalıgı muhtemelen .
 

Biomet

TC Onaylı

5 Kas 2019

19,495 Mesaj

50,293 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
19,495
Tepkime puanı
50,293
Yaş
43
Konum
Marmara
Soyle soylım .
20 gundur cıkmıyor bunlar .. Yenı vaka olmus olma ımkanı yok .
Ee geecmıste kı hadısenın devamı desen ( Guneye Kacma ) , onun uzerınden 20 gun gectı ..

Bu durumda bunların 14. gunde kafadan " 1 Mılyon " demesı lazım degıl mı ..

Sımdı aklıma geldı ama .. Papa bunlara sarap ıcırmıstı ..Acaba o mu vesıle oldu ..

Yanı matematık acısından tekrar bır ates yanmıs olması lazım gunluk 3500 hasta cıkarmaları ıcın .

Demek ıstedıgım oydu .. Papa karıstırdı ortalıgı muhtemelen .

Herkese 20 gün önce aynı anda bulaşmamıştırki aga,illaki o arada dışarıya çıkan veya dışardan gelen olmuştur..Yada aynı evde olupta 2-3 gün sonra enfekte olan olmuştur.
 

26 Ara 2019

1,026 Mesaj

873 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
26 Ara 2019
Mesajlar
1,026
Tepkime puanı
873
Yaş
42
Konum
İstanbul
Tamam ıste onun ıcın de 6 gun fazlalıkları var ..
Ne demek ıstedıgımı ne zaman daha ıyı anlatabılecegım bılıyor musun ..
Bundan 10 gun sonra hala bunlar gunluk 3500 vaka acıklayacaklar , o zaman daha anlasılır olacagım bence .
 
Üst Alt