29 Kas 2019
226 Mesaj
491 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
evet dogru bıraktım ama onu kullanırken yasadıklarımı asla yasamak ıstememchampix le herkes birakir min. 3 kutu kullanin. Bunu günde 2.5 3 paket yiyen birisi olarak yaziyorum, ben biraktiysam herkes birakir. He geri basladim bahis yüzünden o ayri ama sonrasinda geri biraktim.
ınsanı hayattan sogutuyo agzımda yaralar bılmemne
ılacı bıraktım ben ılk kutuan sonra carpıntı basladı fln
vardır nette yan etkılerı bukdr kotu bır ılac olamaz..
elektronik sigara solüsyonları falan hepsinin ithalatını yasaklayan bir kanun hazırlıyorlardı. Bilmiyorum geçti mi meclisten 