3 Kas 2019
678 Mesaj
1,117 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Yaw hocam,çop toplama saati vardir:)Ya, benim videoyu paylaşma sebebim Adamin söyledikleri değil. Görüntü Olarak çok kötü durumda olması. Ne düşündüm bunlarda durum çok vahimki sokaklar bile temizlenmiyor.. :)
17 Ara 2019
3,384 Mesaj
7,002 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Ya, benim videoyu paylaşma sebebim Adamin söyledikleri değil. Görüntü Olarak çok kötü durumda olması. Ne düşündüm bunlarda durum çok vahimki sokaklar bile temizlenmiyor.. :)
6 Eki 2019
1,088 Mesaj
2,097 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Wallahi, benim şehrimde eskiden böyleydi ama. Artık hiç bu manzara ile karşılaşmiyorm. Birde çöp kutuları yokmu bunlarin :)Yaw hocam,çop toplama saati vardir:)
Su an bizim sokakta aynisi
21 Eyl 2019
11,763 Mesaj
18,162 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
21 Eyl 2019
11,763 Mesaj
18,162 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
nasıl kıvırttıklarını görmek için, yanlış olmasın, bi de gündelik küfürlerini almaları için..aktrol lafı duymaya bazen katlanamıyorum, bazen de özellikle twittera girip onları arıyorum.. benim gibi olan??
21 Eyl 2019
11,763 Mesaj
18,162 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
4 Ara 2019
4,613 Mesaj
19,611 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!